Hvad er selvbetjening?
Alle har deres egne måder at finde løsninger på problemer, de står over for. Nogle følger normen, mens nogle følger andre, og selvfølgelig er der dem, der følger det, der er nemt for dem. Selvbetjening er, når du selv forsøger at finde løsninger på problemer frem for at kontakte kundeservicen.
Det er en meget problemfri måde at finde løsninger på. Det kræver ikke, at du venter i længere tid, og det kræver heller ikke, at du sender e-mails og venter på svar.
Automatiseret selvbetjening åbner nye muligheder for dine kunder til at løse deres spørgsmål på ingen tid. Derudover giver denne avancerede mulighed dine agenter tid til at fokusere på mere krævende problemer.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer du selvbetjening?
Selvbetjening er, når du selv forsøger at finde løsninger på problemer frem for at kontakte kundeservice. Kunden kan gøre dette ved at læse FAQ'en, konsultere videnbasen eller ved at bruge de tilgængelige artikler og guider.
Hvad er fordelene ved kundeselvbetjening?
Kunden skal ikke vente på en reaktion fra kundeservice, hvilket sparer tid. På grund af dette lærer kunden produktet og brandet bedre at kende, og kan også øge niveauet af sin egen tilfredshed. Hvis de bruger det kvalitetsindhold, som virksomheden tilbyder, vil værdien af organisationen i deres øjne helt sikkert også stige.
Tilbyder LiveAgent selvbetjening?
LiveAgent tilbyder selvbetjening. Du kan skabe en vidensbase, der vil indeholde alle de spørgsmål, som kunderne har, og takket være den vil de løse deres problem effektivt.
Expert’s note
Selvbetjening er når kunden selv finder løsninger på problemer uden at kontakte kundeservice. Det sparer tid og øger tilfredshed.
Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent
LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.
Sådan opretter og tilføjer du tags i LiveAgent
LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.
LiveAgent tilbyder omfattende funktioner og integrationer til virksomhedsløsninger. Med pausefunktionen kan agenter holde pauser ansvarligt og sikre effektivitet i arbejdet. Det er vigtigt at holde pauser for at undgå udbrændthed og sikre god kundeservice. Planlæg en demo i dag for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.