Selvbetjening

Hvad er selvbetjening?

Alle har deres egne måder at finde løsninger på problemer, de står over for. Nogle følger normen, mens nogle følger andre, og selvfølgelig er der dem, der følger det, der er nemt for dem. Selvbetjening er, når du selv forsøger at finde løsninger på problemer frem for at kontakte kundeservicen.

Det er en meget problemfri måde at finde løsninger på. Det kræver ikke, at du venter i længere tid, og det kræver heller ikke, at du sender e-mails og venter på svar.

Automatiseret selvbetjening åbner nye muligheder for dine kunder til at løse deres spørgsmål på ingen tid. Derudover giver denne avancerede mulighed dine agenter tid til at fokusere på mere krævende problemer.

Frequently asked questions

Hvordan definerer du selvbetjening?

Selvbetjening er, når du selv forsøger at finde løsninger på problemer frem for at kontakte kundeservice. Kunden kan gøre dette ved at læse FAQ'en, konsultere videnbasen eller ved at bruge de tilgængelige artikler og guider.

Hvad er fordelene ved kundeselvbetjening?

Kunden skal ikke vente på en reaktion fra kundeservice, hvilket sparer tid. På grund af dette lærer kunden produktet og brandet bedre at kende, og kan også øge niveauet af sin egen tilfredshed. Hvis de bruger det kvalitetsindhold, som virksomheden tilbyder, vil værdien af ​​organisationen i deres øjne helt sikkert også stige.

Tilbyder LiveAgent selvbetjening?

LiveAgent tilbyder selvbetjening. Du kan skabe en vidensbase, der vil indeholde alle de spørgsmål, som kunderne har, og takket være den vil de løse deres problem effektivt.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo