Hvad er en support kanal?
E-mail, Live Chat, Telefon, Facebook og Twitter er alle support kanaler. Support kanal er grundlæggende et medie, hvorigennem en kommunikation mellem dig og dine kunder foregår.
Nogle helpdesk-software tilbyder kun e-mail som support kanal, andre fokuserer primært på live chat. LiveAgent er en multi-kanal helpdesk, så den integrerer alle ovennævnte supportkanaler i 1 app.
Frequently asked questions
Hvordan definerer du en support kanal?
En support kanal er et medie, hvorigennem en kunde kan kontakte en virksomhed eller et brand. Kundeservice kan udføres, ikke kun gennem én kanal, men også i flere kanaler.
Hvad er de mest populære support kanaler?
De mest populære support kanaler er e-mail, sociale medier, live chat, support-widget på stedet, forum eller nyhedsgrupper, telefonopkald og en selvbetjeningsvidenbase.
Hvilke support kanaler kan du udnytte i LiveAgent?
I LiveAgent kan du bruge alle de supportkanaler, du har brug for: e-mail, live chat, telefon, Facebook, Twitter og en selvbetjeningsvidenbase.
Expert note
En support kanal er et medie, hvor kunder kan kontakte virksomheder og brands. Kundeservice kan leveres gennem en række kanaler, herunder e-mail, live chat, telefon og sociale medier.

Den rigtige helpdesk-software til enhver startup
LiveAgent er en hjælpdesk-software til SMB'er, der kan forbedre din virksomhed ved at reducere svartider og billetvolumen og øge kundetilfredsheden. Programmet tilbyder en gratis prøveperiode på 7 eller 30 dage uden opsætningsgebyr og kundeservice 24/7. Det er også tilgængeligt for Edu & NGO-institutioner, regnskabs- og juridiske virksomheder og soloprenører samt underholdningsvirksomheder. LiveAgent er den mest anmeldte hjælpdesk-software til SMB i 2019 og kan hjælpe med at generere mere omsætning og øge kundeværdien.
LiveAgent er en helpdesk-software til forex business, der tilbyder strømlinet kommunikation, reducere svartider og billetvolumen samt skabe en positiv CX. Softwaren er fuldt integreret med mere end 180 integrationer, herunder ActiveCampaign og Clickfunnels. Der er også forskellige e-mail-marketingværktøjer og en 14-dages gratis prøveperiode til rådighed.
LiveAgent tilbyder virksomhedsløsninger og support til kunder i forskellige brancher. De har også et akademi, blog og skabeloner. Derudover tilbyder de VoIP-partnere og tilknyttede programmer. Planlæg en demo for at finde ud af, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed. LiveAgent bruger cookies på deres website.
LiveAgent blev grundlagt i 2004 af Andrej Harsani og Viktor Zeman som en løsning til at støtte deres Post Affiliate Pro-kunder i realtid. I 2006 lancerede de deres live chat-software, og i 2011 udvidede de deres funktionalitet med en multi-channel help desk software. I 2014 begyndte de at tilbyde cloud-baserede planer, og i 2017 åbnede de et nyt kontor i Kiev. I 2019 åbnede de et kontor i New York og blev i 2020 anerkendt som den bedste software i live chat, vidensbase, helpdesk, billettering og callcenter-kategorierne af G2 og Capterra. De har nu over 30.000 kunder.