Support kanal

Hvad er en support kanal?

E-mail, Live Chat, Telefon, Facebook og Twitter er alle support kanaler. Support kanal er grundlæggende et medie, hvorigennem en kommunikation mellem dig og dine kunder foregår.

Nogle helpdesk-software tilbyder kun e-mail som support kanal, andre fokuserer primært på live chat. LiveAgent er en multi-kanal helpdesk, så den integrerer alle ovennævnte supportkanaler i 1 app.

Frequently asked questions

Hvordan definerer du en support kanal?

En support kanal er et medie, hvorigennem en kunde kan kontakte en virksomhed eller et brand. Kundeservice kan udføres, ikke kun gennem én kanal, men også i flere kanaler.

 

Hvad er de mest populære support kanaler?

De mest populære support kanaler er e-mail, sociale medier, live chat, support-widget på stedet, forum eller nyhedsgrupper, telefonopkald og en selvbetjeningsvidenbase.

 

Hvilke support kanaler kan du udnytte i LiveAgent?

I LiveAgent kan du bruge alle de supportkanaler, du har brug for: e-mail, live chat, telefon, Facebook, Twitter og en selvbetjeningsvidenbase.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo