Hvad er en support kanal?
E-mail, Live Chat, Telefon, Facebook, og Twitter er alle support kanaler. En support kanal er grundlæggende et medie, hvorigennem en kommunikation mellem dig og dine kunder foregår.
Det bedste support-billetteringssystem, som en virksomhed kan vælge, er et, der kombinerer flere supportkanaler. For eksempel er LiveAgent en multi-kanal helpdesk, så den integrerer al live chat, e-mail, sociale medier, telefonopkald og flere supportkanaler i én app.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer du en support kanal?
En support kanal er et medie, hvorigennem en kunde kan kontakte en virksomhed eller et brand. Kundeservice kan udføres, ikke kun gennem én kanal, men også i flere kanaler.
Hvad er de mest populære support kanaler?
De mest populære support kanaler er e-mail, sociale medier, live chat, support-widget på stedet, forum eller nyhedsgrupper, telefonopkald og en selvbetjeningsvidenbase.
Hvilke support kanaler kan du udnytte i LiveAgent?
I LiveAgent kan du bruge alle de supportkanaler, du har brug for: e-mail, live chat, telefon, Facebook, Twitter og en selvbetjeningsvidenbase.
Expert note
En support kanal er et medie, hvor kunder kan kontakte virksomheder og brands. Kundeservice kan leveres gennem en række kanaler, herunder e-mail, live chat, telefon og sociale medier.

LiveAgent Webinar 3: Live Chat & Chat-invitationer
"Ede programmerVirksomhed tilbyder priser, certifikater og samarbejde inden for VoIP-løsninger. Abonner på nyhedsbrevet for de seneste opdateringer og rabatter."
LiveAgent Helpdesk Software & Live chat
Forbedr kundesupport med LiveAgent, den ultimative helpdesk-software. Optimer kommunikationen og løs problemer på tværs af kanaler for at øge tilfredsheden og produktiviteten.
Dåsesvar (makroer) i LiveAgent
Forudskrevne svar, også kaldet dåsesvar eller makroer, er nyttige for kundesupportagenter. De fremskynder responstiden og sikrer konsistens i svarene, så agenter kan fokusere på komplekse kundeproblemer.
LeadSquared Help Desk Kontakter
LeadSquared tilbyder kundesupport via e-mail, telefonsupport, supportforum, sociale medier og vidensbase. Besøg deres hjemmeside for mere information.