Hvad er en billetstatus?
Billetstatus kaldes også en billetfase. Gennem løsningsprocessen kan billetter tildeles forskellige statusser. Det er en væsentlig funktion af ethvert pålideligt billetværktøj. Med muligheden for at tildele forskellige statusser kan supportmedarbejdere nemt spore fremskridtene for hver kundebillet. Opdatering af status for hver enkelt billet hjælper ikke kun med at organisere og prioritere arbejdsbyrden, men gør det også muligt for agenter at identificere presserende eller kritiske problemer, der kræver øjeblikkelig opmærksomhed. Ethvert support billetværktøj bør have denne indbyggede billetstatus for at opretholde et højt kundetilfredshedsniveau.
Selvom forskellige billetteringssystemsoftwareløsninger kan bruge et lidt anderledes sprog, vil du normalt støde på følgende billetfaser: Ny, Åben, Besvaret, Løst eller Udskudt.
– Ny billet: Dette er en billet, der endnu ikke er åbnet og behandlet
– Besvaret billet: Når du besvarer en billet, er den markeret som Besvaret
– Åben billet: Hvis din kunde svarede på dit svar, ændres billetstatus til Åben
– Udskudt billet: Hvis du udskyder en billet, er den markeret som Udskudt.
– Løst billet: Når en billet når sin sidste fase i behandlingen, markeres den som løst
Statusser Ny billet and Åben billet har den største betydning, fordi de skal behandles og løses først. LiveAgent vil automatisk fremhæve disse billetter og sortere dem baseret på prioritet.
Frequently Asked Questions
Hvad er en billetstatus?
Billetstatus er hver fase, en billet gennemgår i sin livscyklus. De statusser, der kan tildeles billetten, er Ny, Åben, Besvaret, Løst eller Udsat.
Hvad bruges en billetstatus til?
Billetstatussen giver dig mulighed for at vurdere, på hvilket stadium en given anmodning er på det tidspunkt, om den allerede er åbnet, om den er blevet håndteret, eller om den venter på en løsning, fordi agenten har brug for mere information.
Hvordan kan du tjekke en billetstatus i LiveAgent?
I LiveAgent kan du tjekke billetstatus i afsnittet Billetter. Status vises med hver specifik billet.
LiveAgent er en anmeldt hjælpdesk-software til SMV'er, der tilbyder forskellige planer og funktioner tilpasset virksomhedernes behov og størrelse, med priser fra $9 per måned. Få 7 dages gratis prøveperiode inklusiv ubegrænset billethistorik, e-mailadresser og kontaktformularer. Andre populære live chat-løsninger inkluderer Podium og Zendesk, der begge har deres fordele og ulemper. LiveAgent har også et affiliate-program med regler og betingelser for godkendelse og betaling af provision. Migrér dine data fra HappyFox til LiveAgent for at yde verdensklasse kundesupport som store virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University.
Hvad er et billetteringssystem: Definition, eksempler & funktioner
LiveAgent er en virksomhed, der tilbyder kundeservice software med integrationer og en support portal. De tilbyder også en række ressourcer og programmer, herunder en blog, ordliste, akademi og webinars. Der er fire hovedtyper af kundeservice undersøgelser, og det er vigtigt at analysere, hvilken rute der er den mest optimale. LiveAgent tilbyder også forskellige abonnementer til deres billettering software, der kan forbedre kundeservice, øge kundetilfredshed og effektivisere arbejdsgangen for agenter. Kundeservicevirksomheder tilbyder også komplet kundesupport 24/7.