Billetstatus

Hvad er en billetstatus?

Billetstatus kaldes også billetfase. Gennem løsningsprocessen kan billetter tildeles forskellige statusser såsom Ny, Åben, Besvaret, Løst eller Udsat.

– Ny billet: Dette er en billet, der endnu ikke er åbnet og behandlet

– Besvaret billet: Når du besvarer en billet, er den markeret som Besvaret

– Åben billet: Hvis din kunde svarede på dit svar, ændres billetstatus til Åben

– Udsat billet: Hvis du udskyder en billet, er den markeret som Udsat.

– Løst billet: Når en billet når sin sidste fase i behandlingen, markeres den som løst

Statusser Ny billet and Åben billet har den største betydning, fordi de skal behandles og løses først. LiveAgent vil automatisk fremhæve disse billetter og sortere dem baseret på prioritet.

billetfaser på LiveAgent

Frequently asked questions

Hvad er en billetstatus?

Billetstatus er hver fase, en billet gennemgår i sin livscyklus. De statusser, der kan tildeles billetten, er Ny, Åben, Besvaret, Løst eller Udsat.

 

Hvad bruges en billetstatus til?

Billetstatussen giver dig mulighed for at vurdere, på hvilket stadium en given anmodning er på det tidspunkt, om den allerede er åbnet, om den er blevet håndteret, eller om den venter på en løsning, fordi agenten har brug for mere information.

 

Hvordan kan du tjekke en billetstatus i LiveAgent?

I LiveAgent kan du tjekke billetstatus i afsnittet Billetter. Status vises med hver specifik billet.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo