Prøveperiode

Billet livscyklus

Hvad er billet livscyklus?

En billet kan gennemgå forskellige faser gennem sin livscyklus. Når en billet først kommer ind, er dens status typisk Ny. Når en agent besvarer billetten, ændres dens status til Besvaret. Hvis en kunde svarer tilbage på den samme billet, ændres dens status til Åben. Herefter kan en agent enten besvare billetten igen (og samme proces fortsætter) eller blot løse billetten, og status vil blive ændret til Løst.

Der er også mulighed for, gennem hele billettens livscyklus, at blive udsat til senere, markeres som spam, slettes eller fjernes.

Alle handlinger forbundet med billet er markeret med et tidsstempel i billettråden.

LiveAgents billetfaser

Frequently asked questions

Hvordan definerer du en billets livscyklus?

Billettens livscyklus er alle de faser, som hver billet, der når kundeservice, gennemgår. Når billetten vises for første gang, får den status "Ny", og de følgende livscyklusfaser er "Åben", "Besvaret", "Løst" og "Udskudt". 

 

Hvorfor skal du analysere billetters livscyklusser?

Analysen af ​​billettens livscyklus gør det muligt at afgøre, hvilken type billetter der optræder oftest, om de er svære at løse eller muliggør et hurtigt svar.

 

Kan du tjekke en billets livscyklus i LiveAgent?

I LiveAgent kan du tjekke billetters livscyklus. Alle handlinger vedrørende en specifik billet er markeret med et tidsstempel ud for hver billet.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo