Hvem er en nuværende bruger?
Den sidste agent, der opdaterede en billet, kaldes også en nuværende bruger. Det er normalt, at den nuværende bruger ikke er den samme kunderepræsentant, som tidligere blev tildelt en billet. Når en billet opdateres, bliver den nuværende bruger også anderledes.
Frequently Asked Questions
Hvad betyder begrebet nuværende bruger?
Den nuværende bruger er den agent, der sidst opdaterede billetten. Det behøver ikke nødvendigvis at være agenten, der er tilknyttet billetten. I det øjeblik billetten opdateres af en anden agent, ændres den nuværende bruger.
Hvordan kan du tjekke den nuværende bruger i LiveAgent?
For at se, hvem den aktuelle bruger er for enhver billet, skal du gå til LiveAgent-panelet. Der, ved siden af listen over individuelle billetter, kan du se information om nuværende brugere. Du kan følge historien regelmæssigt.
Kan du redigere nuværende brugere i LiveAgent?
Hvis du har adgang til en billet og kan redigere den, kan du ændre den nuværende bruger. Når du redigerer en billetten, bliver du den nuværende bruger. Denne funktion hjælper dig med at identificere, hvem der har foretaget de sidste ændringer af din billet.
LiveAgent er en anmeldt hjælpdesk-software til SMV'er, der tilbyder forskellige planer og funktioner tilpasset virksomhedernes behov og størrelse, med priser fra $9 per måned. Få 7 dages gratis prøveperiode inklusiv ubegrænset billethistorik, e-mailadresser og kontaktformularer. Andre populære live chat-løsninger inkluderer Podium og Zendesk, der begge har deres fordele og ulemper. LiveAgent har også et affiliate-program med regler og betingelser for godkendelse og betaling af provision. Migrér dine data fra HappyFox til LiveAgent for at yde verdensklasse kundesupport som store virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University.