Hvem er en nuværende bruger?
Den sidste agent, der opdaterede en billet, kaldes også en nuværende bruger. Det er normalt, at den nuværende bruger ikke er den samme kunderepræsentant, som tidligere blev tildelt en billet. Når en billet opdateres, bliver den nuværende bruger også anderledes.
Frequently asked questions
Hvad betyder begrebet nuværende bruger?
Den nuværende bruger er den agent, der sidst opdaterede billetten. Det behøver ikke nødvendigvis at være agenten, der er tilknyttet billetten. I det øjeblik billetten opdateres af en anden agent, ændres den nuværende bruger.
Hvordan kan du tjekke den nuværende bruger i LiveAgent?
For at se, hvem den aktuelle bruger er for enhver billet, skal du gå til LiveAgent-panelet. Der, ved siden af listen over individuelle billetter, kan du se information om nuværende brugere. Du kan følge historien regelmæssigt.
Kan du redigere nuværende brugere i LiveAgent?
Hvis du har adgang til en billet og kan redigere den, kan du ændre den nuværende bruger. Når du redigerer en billetten, bliver du den nuværende bruger. Denne funktion hjælper dig med at identificere, hvem der har foretaget de sidste ændringer af din billet.
Expert note
Nuværende bruger refererer til den agent, der sidst opdaterede en billet, ikke nødvendigvis den tilknyttede agent. Det ændres, når en anden agent opdaterer billetten i LiveAgent.

E-mail automatisering kan være en stor fordel for virksomheder ved at sende automatiserede e-mails til publikum på det rigtige tidspunkt. LiveAgent er et godt system til at automatisere daglige supportopgaver for forbedret effektivitet, og tilbyder mere end 180 integrationer. Forskellige e-mail-marketingværktøjer inkluderer velkomst-e-mails, personligt tilpassede e-mails og reengagement-e-mails. LiveAgent tilbyder også videresendelse og forskellige e-mail-skabeloner.
Der er forskellige teknologier og systemer, der er nyttige i callcentre, inklusive prædiktive og forhåndsvisningsdialere samt telefon- og callcentersoftware. Høflighed og respekt for kundernes tid er vigtigt for udgående opkald, mens inddækkende callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning. Prædiktive dialere kan øge agentudnyttelsen, men kan være begrænset for nogle virksomheder. Sporing af metrics og politikker er også vigtige. En knap til at ringe fra webstedet kan forbedre kundeoplevelsen og øge salget.
LiveAgent tilbyder billetløsninger til kundesupport med fokus på tidsopløsning og SLA-overholdelse. De tilbyder også funktionsopkaldstagging, eskaleringsstyring og opkaldsenheds-planlægning for at forbedre kundeoplevelsen og automatisere opgaver. LiveAgent giver en gratis prøveperiode og mulighed for demoer og integreringer. Derudover har de også ressourcer som blog, akademi, skabeloner og webinarer.