Billetterings- software

Sørg for gnidningsfri kundepleje
på alle kanaler.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Help desk software til billettering fra LiveAgent

Er du træt af kedelig software til billettering? Det er vi også. Med LiveAgent vil dine e-mails, chats, opkald, sociale medieomtaler og andre kanaler ende i én universel indbakke, og ved hjælp af avancerede automatiseringsregler og integrationer, vil dit kundeservicemareridt ende med et enkelt klik på “Tilmeld” knap.

  • Leader in issue tracking software badge

Software til billettering demo

00:00/03:20

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent

Hvad er software til billettering?

Billetsystemet konverterer kundeanmodninger til billetter, der nemt kan distribueres blandt et kundesupportteam. Dette kan i høj grad forbedre billethåndteringen, fordi helpdesk-agenter kan få adgang til og løse kundeforespørgsler effektivt fra ét sted.

LiveAgent Produkt Tur

00:00/02:24

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Billetsystem med intuitiv brugergrænseflade

LiveAgent billetsoftware sporer og omdanner automatisk alle dine kundeproblemer til billetter. Enhver indkommende form for kommunikation omdannes til billetter for nemmere opgavestyring. Brugergrænsefladen er tilpasselig og intuitiv.

Software til billettering, der giver dig bedre kundeservice

Forbedre din helpdesk-kapacitet med den rigtige billetløsning. Styrk dit kundesupportteam med en række værktøjer og funktioner. Tag et kig på, hvad dine helpdesk-medarbejdere får med LiveAgent.

Din kundeservice får det følgende:

  • Et avanceret billetsystem
  • Øget effektivitet og servicestyring
  • Hvert værktøj, du forventer af en helpdesk
  • En række funktioner og integrationer
  • 24/7 support fra vores helpdesk-team
LiveAgent's ticketing system - support team view

LiveAgent er mere vidtrækkende end IT-billetsoftware

LiveAgent er et IT-billetsoftware, der kombinerer flere kanaler såsom kunde e-mails, chats, opkald og sociale medier for at levere holistisk kundeservice til dine klienter. Men det ender ikke der. LiveAgent tilbyder en kundeportal med support til flere vidensbaser, forum og kundefeedback & forslag. Se, hvad det mest avancerede helpdesk-billetsystem har byde på til dit firma. 

Nøglefunktioner i en effektiv helpdesk-billetsoftware

Alt-i-én-løsning

Universal indbakke

  • Du behøver ikke at overvåge hver kommunikationskanal separat. Den universelle delte indbakke samler alle dine beskeder på ét sted og laver dem om til billetter. Hent din e-mail-indbakke, og besvar indgående e-mails, telefonopkald, beskeder på sociale medier, livechatbeskeder og vidensbasebilletter på ét centralt sted. 
  • Hvert stykke kundekommunikation på ét sted
  • Brugervenligt enkelt dashboard med nem organisering
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent's omnichannel ticketing

Hybrid billettering

Organiserede kundeinteraktioner

En indgående billet kan komme fra enhver kanal, hver gang en kunde kontakter support. LiveAgents support billetteringssystem organiserer al kommunikation, så omfattende søgninger ikke behøver at være en del af dine daglige opgaver. Behold ethvert kundebehov i én helpdesk-billettråd, uanset om det kommer fra e-mail, livechat eller sociale medier.

  • Hold al kommunikation organiseret uanset kanaler
  • Reducer agentens responstid og giv hurtigere svar
  • Forbedre din arbejdsgang, og gør det nemt at finde kundebilletter

Teamkommunikation

Interne billetter og noter

  • Opret billetter, der kun er synlige for dine kundesupportagenter. Brug dem som noter til at skrive vigtig information, påmindelser om at huske noget eller til at oprette specifikke opgaver i en billettråd. Del alt vigtigt med dine kollegaer direkte i billetterne. For maksimal gennemsigtighed kan alle private noter tilgås af hele teamet
  • Lav interne noter og opgaver til agenter
  • Skriv relevante kundeoplysninger ned
  • Opret påmindelser til dig selv direkte i billetterne
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages

Effektiv arbejdsgang

Dåsesvar

Brug dåsesvar til at besvare ofte stillede spørgsmål i kundesupport billet og reducere agenternes svartider. Et helpdesk-team kan løse almindelige problemer betydeligt hurtigere og fokusere på mere omfattende kundeforespørgsler. Fokuser på det, der kræver din opmærksomhed. 

  • Dåsesvar til forskellige scenarier
  • Hurtigere løsningstider med ofte stillede spørgsmål
  • Øget agentproduktivitet og fokus

Vidensstyring

Videnbase som en del af billetsalg

  • Opret vidensbaser for kunder, der foretrækker selvbetjeningsmuligheder i stedet for at kontakte kundeservice. LiveAgent tilbyder en tilpasselig kundeportal med en indbygget videnbase, der understøtter tilpasset branding. Tilføj ofte stillede spørgsmål og forum til samtaler. Lad dine kunder hjælpe dem selv, når agenter er offline.
  • Friggør din agents tid til at koncentrere sig om krævende kritiske problemer
  • Fuldt udstyret selvbetjeningsportal
  • Kundeportal, vidensbase, forum og ofte stillede spørgsmål</li >
LiveAgent - knowledge base software

Hvordan kan online billetsoftware hjælpe din virksomhed?

Se, hvordan billettering kan hjælpe dig med at håndtere kundeanmodninger, øge kundefastholdelsen eller forbedre kundetilfredsheden

Glæde kunder

Tilfredsstille kundebehov med et billetsystem, der kan hjælpe dig med at give hurtigere og mere vidende svar. Tilbyd brugervenlighed for dine kunder og svar på tværs af flere kanaler, mens du holder styr på alt.

  • Tilfredsstille kundebehov med hurtige og informative svar
  • Yde support på tværs af flere kommunikationskanaler
  • Øg kundefastholdelsen med forbedrede svartider
Chart

80%

af forbrugerne forventer hastighed og brugervenlighed

Størstedelen af ​​kunderne betragter hurtighed, kyndig hjælp, brugervenlighed og venlighed som vigtige elementer i kundeservice.

Forøg ROI

Kunder sætter pris på god kundeservice i enhver virksomhed. Forøg din indtjening med hurtigere og pålidelig support, mens du reducerer omkostningerne i kundeserviceafdelingen med ét dedikeret helpdesk-billetsystem.

  • Reducer kundeserviceomkostningerne med LiveAgent
  • Forøg indtjeningen ved at yde pålidelig support
Chart

86%

er villige til at betale for god service

Reducer dine omkostninger, mens du tjener mere. Kunder er altid villige til at betale mere for en fantastisk kundeserviceoplevelse.

Opnå loyalitet

Taknemmelige kunder sætter altid pris på god service og kyndig hjælp fra kundesupportagenter. Forbedre din kundeservice mens du har mange billetter, og opbyg stærk kundeloyalitet med gode interaktioner.

  • Opbyg kundeloyalitet på tværs af enhver foretrukken kanal
  • Få loyale kunder, som vender tilbage for at købe igen
Chart

73%

Højere tilfredshedsrater

Tilbyd personaliserede samtaler og gør dine kunder glade. Vores fuldt udstyrede live chat-software kan hjælpe dig med kundetilfredshed og fantastisk agentoplevelse.

Spar mere på billetsoftware

Forbedre din kundeservicestyring til en overkommelig pris. Få de rigtige funktioner til kundeinteraktion og spar penge på din billetløsning.

Annmeldelser

Få LiveAgent
billetsoftware og slut dig til 7000 glade kunder

  • Roman Bosch
    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
    Razvan Sava WebMaster Tilbud
  • Taras Baca
    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
    Viviane Carter CSI-produkter
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
    David Chandler Volterman

Gennemsigtig og fair pris

Ingen kontrakter, ingen skjulte gebyrer – kun månedlig fakturering. Fuldt gennemsigtige priser, faktureres kun for reelt brug hver måned. Vælg den rigtige plan, og begynd at yde den bedste kundesupport.

7 eller 30 dages gratis prøveperiode
Gratis prøveperiode i 7 dage med en gratis e-mail eller 30 dage med en virksomheds-e-mail
Intet kreditkort påkrævet
og mange flere
$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form

En komplet guide til den bedste billetsoftware

Giv den bedste kundepleje og organiser dine forespørgsler med billettering

Prisen på billetsoftware

Priserne for billettering af helpdesk-software kan variere fra gratis til meget dyrt. Dette afhænger af mange faktorer. Du skal altid overveje et par ting, før du beslutter dig for at vælge et system. Omkostningerne kan variere på grund af funktioner og deres kvalitet, antallet af tilpassede integrationer, det valgte mærkes popularitet brugbarhed i forskellige scenarier, skalerbarhed og mange andre faktorer. Der er et par prismodeller, der skal overvejes for at sikre, at et helpdesk-system er det værd og passer til din forretningsmodel.

Prismodeller for billetsoftware

Per billet

Prismodeller per billet giver dig mulighed for at betale for det, du har brug for. Denne prismodel er ideel til helpdesks med et lavt antal kundebilletter. Den største ulempe kan være mangel på motivation for agenter til at håndtere support, da hver håndteret billet svarer til et større beløb, der betales til tjenesteudbyderen.

Per licens

Licensprismodeller kan omfatte licenser til en eller flere brugere. Alle, der har det, kan bruge softwaren på ubestemt tid, så længe det er betalt. Prisen for en licens kan være et engangsbeløb eller på abonnementsbasis.

Per enhed

Lig med licensprismodellen kan du betale et engangsbeløb eller et abonnementsgebyr, der giver dig mulighed for at bruge billetsoftware på flere enheder. Den endelige sum er for hver enhed, der bruges i en helpdesk.

Per agent

Den agentbaserede model er den mest almindelige og mest foretrukne, da den giver dig rimelige betingelser. Din pris afhænger af antallet af softwarebrugere. De kan bruge softwaren med alle betalte funktioner uden begrænsninger fastsat af billetsalg eller kørselstid.

Sådan vælger du den bedste billetsoftware

Forpligtelser

Bliv fortrolig med billetteringssystemer og lær om softwareforpligtelserne. Disse omfatter basispriser, software- eller hardwarekrav, indbyggede funktioner, integrationer, understøttede kundekommunikationskanaler og endda kundesupport til helpdesk-brugere. Når du har fået alle de krævede oplysninger, kan du træffe en informeret beslutning om, hvilken software der er bedst til din situation.

Prisfastsættelse

De mest almindelige problemer med at vælge den bedste billetsoftware til din virksomhed inkluderer prismuligheder. Billetsoftwarepriser afhænger af nogle få faktorer, såsom grundlæggende funktioner, tilpasset integrations/a>, pålidelighed og mere. Sørg for at overveje alle disse muligheder og sammenlign prisniveauer for at sikre, at du får den software, du har brug for, uden at betale for meget.

Support

Enhver helpdesk-software bør give fremragende support til sine brugere. Derfor er brugervenlig selvbetjeningsmuligheder og direkte kontaktmuligheder en nødvendighed. LiveAgent-kunder kan til enhver tid kontakte vores 24/7 supportlinje via e-mail, live chat eller telefon. Du kan også gennemse vores eksterne videnkundebase for selvbetjeningsmuligheder.

Oplyste kontaktmuligheder

Giv en fremragende kundeservice med et udvalg af værktøjer, der hjælper dig med at nå alle vigtige kundekanaler. Giv for eksempel dine kunder muligheder for at kontakte dig via e-mail, live chat, opkald, og endda sociale medier. Med tilføjelse af en kundeportal og ekstern vidensbase, kan du sikre, at dine kunder kan finde deres foretrukne valgmulighed.

Evne til at skalere op/ned

Føler du dig overvældet af indkommende forespørgsler? Enhver god billetsoftware kan hjælpe dig med at skalere op, når det er nødvendigt, og hjælpe dig med at skabe plads til mere kundesupportagenter. Det gælder også den anden vej rundt. Du er velkommen til at nedgradere, når du føler, at du betaler for meget for funktioner, du ikke bruger.

Software begrænsninger

Dit kundesupportteam bør have alt det nødvendige for at yde support. Softwarebegrænsninger behøver ikke nødvendigvis at være en dårlig ting, især for helpdesks help desks, der ikke kræver alle de værktøjer og funktioner, software kan tilbyde. Overvej alt hvad du har brug for og vælg de bedste muligheder til en rimelig pris.

Samarbejdsmuligheder

Kundeservicemedarbejdere bør arbejde som en enhed. Udnyt helpdesk samarbejdsværktøjer, dele kundeprofiler og nemt samarbejde om kundespørgsmål. Alle kan hjælpe til. LiveAgent kan hjælpe dig med noter, tags, kontakt information, og opdeling af kundebilletter når det er nødvendigt.

Top 20 udbydere af billetsoftware

1. LiveAgent

LiveAgent ticketing software homepage

I 2006 startede, LiveAgent, fordi grundlæggerne ikke kunne finde et fantastisk kundesupportværktøj , der tillod live chat, så de lavede selv en. I 2011 udvidede de softwarens funktioner til at omfatte et helpdesk-billetsystem. Nu har LiveAgent mere end 45 billetfunktioner og over 200 integrationer samt understøttelse af tredjepartsintegrationer og er nem at bruge og konfigurere. Dens helpdesk-billetfunktioner forbedrer produktiviteten, mens de øger kundefastholdelse og konverteringer. En valgfri mobilapp er inkluderet i enhver plan. Du kan også kontakte dem for at få konfigureret tilpassede integrationer.

Anbefales til virksomheder i alle størrelser

LiveAgent er en meget skalerbar mulighed med et robust niveau af tilpasning og muligheder for integration på en enkelt platform. Med sin betydelige vifte af funktioner og tæt integrering kan den tilpasses til behovene hos både små og store virksomheder, der spænder over en bred vifte af brancher.

Nøglefunktioner

  • Dåsebeskeder
  • Delt indbakke
  • Automatisk billetdistribution
  • Hundredevis af indbyggede integrationer
  • Selvbetjeningsvidenbase
  • Selvbetjeningsportal og -forum

Fordele og ulemper

LiveAgent er et stærkt valg for dem med et budget, da det er rimeligt prissat, selv på det højeste niveau. Det understøtter dog ikke SAML single sign-on for virksomheder med hundredvis af ansatte.

Pris

  • Lille – $9/agent/month
  • Medium – $29/agent/month
  • Stor – $49/agent/month

Detaljeret sammenligning

LiveAgent har tusindvis af kunder fra forskellige forretningsområder og brancher verden over. Kunder er enkeltpersoner og virksomheder i alle størrelser. LiveAgent er en multi-kanal helpdesk, der lader dig yde support via alle vigtige kundekanaler. Vores billetsystemsoftware kan hjælpe dig med at håndtere e-mails, live chat, opkald, sociale medier og en kundeportal med en vidensbase. Alt understøttes af mere end 130 funktioner, og du kan oprette over 195 integrationer med anden software. LiveAgent tilbyder også 24/7 kundesupport til hver klient.

2. Zoho Desk

Zoho desk ticketing system homepage

De lancerede et helpdesk-billetsystem i 2016, der integreres med mange apps udviklet af Zoho. I alt, mellem dens mangfoldighed af apps til alle niveauer af forretninger, som stadig kommer med få måneders mellemrum, har de nu over 60 millioner brugere. Desuden har de omfattende og rimeligt prissat cloud-baseret software.

Zoho Desk priser

Gratis
Standard – $20/agent/måned ($14/agent/årligt)
Professionel – $35 /agent/måned ($23/agent/årligt)
Enterprise – $50/agent/måned ($40/agent/årligt)

Den gratis plan inkluderer tre agenter og tilbyder billetfunktioner og understøttende funktioner, såsom SLA’er, en privat vidensbase, et hjælpecenter og mobilapps.

Standard $14/måned
Inkluderer avanceret nøglefunktion til billettering, social & fællesskabskanaler og adgang til integrationer. Det har også mange ekstra funktioner, der forbedrer helpdesk-support.
Professional $23/måned
Den professionelle plan omfatter billettering til flere afdelinger, telefoni, tidsregistrering, agentkollisionsdetektion og andre værdifulde funktioner, der yderligere forbedrer din Zoho Desk.
Enterprise $40/måned
Den dyreste plan inkluderer en live chat og støtte fra Zia - kunstig intelligens. Denne plan består af alle tilgængelige Zoho Desk-funktioner såsom multi-level IVR, brugerdefinerede funktioner, flere arbejdstider og meget mere.

Vigtig Zoho Desk information

Zoho Desk er en af ​​de mest brugte helpdeske i verden. Det hjælper tusindvis af helpdeske med at yde fantastisk support. Zoho Desk er velegnet til virksomheder i de fleste størrelser, og det tilbyder en fremragende løsning til de fleste helpdeske. Planerne inkluderer en række nyttige funktioner og separate kundekanaler, som virksomheder kan bruge afhængigt af, hvad de har brug for. Derudover tilbyder Zoho Desk fair priser og pålidelighed.

Detaljeret sammenligning

LiveAgent vs Zoho Desk sammenligning

3. HappyFox

 Happyfox helpdesk billetsystems hjemmeside

HappyFox er en hurtig at sætte op, webbaseret helpdesk, og tilbyder enorme tilpasningsmuligheder, administrationsstyring og sikkerhedsfunktioner, som vil gavne en stor virksomhed. Derudover er den nem at bruge og byder på mange funktioner, der gør det muligt for kundernes selvbetjening at lette arbejdsbyrden for dine agenter.

Fordi der ikke er nogen gratis mulighed, og deres prismuligheder starter ved $29 pr. agent pr. måned, er det ikke let at sælge det til dem, der har et budget. Fordelen er, at de tilbyder ubegrænset agentservice, men begrænser billetter om året for mere omfattende operationer. Virksomheden leverer single sign-on og værktøjer til at opretholde styring og sikkerhed for store virksomheder.

Nøglefunktioner

  • Omnikanal
  • Intern og ekstern videnbase
  • Tilpasning
  • Administrations- og sikkerhedsfunktioner

Fordele og ulemper

Der er et krav om 5 agenter for alle planer, men det er svært at vurdere, om dette er en god eller dårlig ting uden at kende prisstrukturen.

HappyFox priser

Priserne er ikke umiddelbart tilgængelige, men de tilbyder fire niveauer af agentbaserede priser, der starter ved $29/agent/måned. Der er også fire niveauer af ubegrænsede agenter med billet- og brugerdefinerede feltgrænser. Grænserne begynder ved 10.000 billetter om året og ti brugerdefinerede felter, og det højeste niveau har 250.000 billetter om året og 200 brugerdefinerede felter.

Detaljeret sammenligning

LiveAgent vs HappyFox

 

Help Scout help desk ticketing tool homepage

HappyFox har en hurtig opsætning, med webbaseret helpdesk, og tilbyder enorme tilpasningsmuligheder, administrationsstyring og sikkerhedsfunktioner, som vil gavne en stor virksomhed. Derudover er den nem at bruge og byder på mange funktioner, der gør det muligt for kundernes selvbetjening at lette arbejdsbyrden for dine agenter.

Fordi der ikke er nogen gratis mulighed, og deres prismuligheder starter ved $29 pr. agent pr. måned, er det ikke let at sælge for dem, der har et budget. Fordelen er, at de tilbyder ubegrænset agentservice, men begrænser billetter om året for mere omfattende operationer. Virksomheden leverer single sign-on og værktøjer til at opretholde styring og sikkerhed for store virksomheder.

Nøglefunktioner

    • Omnikanal

4. Help Scout

Help Scout help desk ticketing tool homepage

Help Scout som er betroet af mere end 12.000 virksomheder i 140 lande, er en kundesupportplatform bygget med vækstvirksomheder i tankerne. Som et resultat af Help Scouts fokus på kunderne, letter det også samarbejdet mellem teammedlemmer, noget der er etableret gennem ti års erfaring.

Help Scout er designet til at vokse med din virksomhed og understøtter alle størrelser. De laveste niveauer starter med en bred vifte af funktioner. Tjenesten inkluderer mere avanceret sikkerhed som HIPAA-kompatible funktioner og single sign-on-funktioner med den mellemste og højeste plan.

Key features

      • Delt indbakke
      • Vidensbase
      • Kundeadministration
      • HIPAA-overholdelse
      • SSO/SAML
      • Sikkerhed

Fordele og ulemper

De tilbyder en 15-dages prøveversion af deres to lavere niveauer, men det højeste niveau, (selvom det viser robuste funktioner, som enhver virksomhed ville være på udkig efter) ikke viser en. Help Scout er en mulighed, der giver virksomheder mulighed for at opgradere deres plan, efterhånden som deres virksomhed skalerer. Den tilbyder ikke en gratis version .

Pris

Standard – $25/agent/måned ($20/agent/årligt)
Plus – $50/agent/måned ($40/agent/årligt)< br />Enterprise – Efter anmodning (kun årligt)

LiveAgent vs Help Scout sammenligning

Zoom inKb-support ticketing software homepage

Selvom det ikke er så almindeligt som andre helpdesk-billetsystemer på denne liste, fokuserer KB Support på at være det bedste supportværktøj-plugin til WordPress og e-handelswebsteder.

Dette produkt er gearet til at starte virksomheder på nettet med plugins specifikt til WordPress og e-handelsintegration.

Nøglefunktioner

      • Indsendelsesformularer
      • Gæstebilletter
      • Vidensbase med mulighed for at begrænse artikler
      • Agenttilladelser
      • Tildel automatisk
      • SLA-tracker

Fordele og ulemper

Mens KB-support har lave årlige faktureringsomkostninger, kræver det et års abonnement betaling for det. Der er mulighed for at købe specifikke plugins inkluderet i hvert niveau af planen, så du kan bestemme, hvad du gør og ikke har brug for, selvom pakkerne har en betydelig rabat. Ud over omkostningerne er ulempen, at der ikke er nogen smart tildelingsteknologi; den tildeler bare tilfældigt eller baseret på aktive billetter pr. bruger.

Pris

For et enkelt websted, faktureret årligt (prisstigninger pr. websted til et ubegrænset abonnement):

Starter – $74
Professionel – $102
Enterprise – $150

LiveAgent vs Help Scout sammenligning

Detaljeret sammenligning

    • 6. Zendesk
Zendesk ticketing software homepage

Som et af de mest kendte helpdesk-billetsystemer, har Zendesk mange muligheder, der starter ved 19 € pr. agent pr. måned med de grundlæggende funktioner, og deres Enterprise-klare plan starter ved 99 € pr. agent pr. måned. Denne avancerede tjeneste er betroet af virksomheder som Uber og Netflix, plus over 160.000 globale virksomheder.

LiveAgent vs Zendesk

h3 id=”7-vision-helpdesk”>7. Vision Helpdesk

Zoom inVisionhelpdesk help desk ticketing system homepage

Selvom vi tilbyder mange helpdesk-muligheder, fra kundeservice til IT-support, er Vision Helpdesk et helpdesk-billetsystem, der fokuserer på dine medarbejdere med samarbejds- og gamification-funktioner, der tilskynder til et positivt arbejdsmiljø. Det betyder dog ikke, at de glemmer kunden og de tilbyder en multi-kanal tilgang til kunderne til at interagere med support.

Dette system vil skabe en centraliseret helpdesk for din virksomhed med brugerdefinerbare arbejdsgange. Selvom det er rimeligt prissat, har det ikke det brede udvalg af funktioner, som nogle større virksomheder har brug for.

Nøglefunktioner

  • Automatisering
  • Gamification
  • Fakturering
  • Multikanal

Fordele og ulemper

Selvom Vision Helpdesk er tilgængelig i både SaaS cloud og downloadbare licenser, er SaaS cloud-licensen kun tilgængelig i USA, Storbritannien, EU og Indien. De har dog en 30-dages, uforpligtende software gratis prøveperiode.

Dette system er mere rettet mod fakturerbare kundeservicetimer end almindelig kundeservice, og live chat-funktionen købes separat.

Pris

Starter – $12 pr. agent pr. måned, faktureret årligt / $15 pr. agent, der faktureres måned-til-måned
Pro – $20 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt / $25 pr. agent faktureret måned til måned
Satellite Help Desk – $24 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt / $30 pr. agent, der faktureres måned til måned
Pro Service Desk – $32 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt / $40 pr. agent, der faktureres måned-til-måned
Ent Service Desk – $48 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt / $60 pr. agent faktureret måned til måned

LiveAgent vs Vision Helpdesk sammenligning

8. HubSpot

Hubspot Service Hub ticketing tool homepage

Ligesom andre på denne liste er HubSpot Service Hub skabt til at vokse med dig og er et genkendeligt navn, da de tilbyder mange andre produkter. Du kan komme i gang med et gratis abonnement fra et betroet navn på internettet, og du kan bruge fleksibel support og nem onboarding til at forstå dine kunder bedre.

The HubSpot Service-systemet er en mulighed, der vil skalere med din virksomhed med både gratis og betalte versioner afhængigt af din virksomheds behov. De højere niveauer tilbyder væsentlige funktioner for en stor virksomhed, når den vokser.

Nøglefunktioner

  • Billetrouting
  • NPS-undersøgelser
  • Single sign-on
  • Slack integration
  • Tilladelser på feltniveau
  • Billetrouting
  • NPS-undersøgelser
  • Single sign-on
  • Slack integration
  • Tilladelser på feltniveau
  • Billetrouting
  • NPS-undersøgelser
  • Single sign-on
  • Slack integration
  • Tilladelser på feltniveau
  • Billetrouting
  • NPS-undersøgelser
  • Single sign-on
  • Slack integration
  • Tilladelser på feltniveau
  • Billetrouting
  • NPS-undersøgelser
  • Single sign-on
  • Slack integration
  • Tilladelser på feltniveau

Fordele og ulemper

De tilbyder en gratis version med mange af de væsentlige funktioner, du skal bruge for at komme i gang. Alligevel begynder billetautomatisering ikke før $50 pr. måned planen, som inkluderer to agenter og muligheden for at tilføje yderligere brugere for $25 hver på startniveau. På højeste niveau er det en årlig forpligtelse.

Pris

Gratis værktøjer
Starter
– Starter ved $50/md. faktureret månedligt (starter ved to betalte brugere)
Professionel – Starter ved $450/md. faktureres månedligt (starter ved fem betalte brugere)
Enterprise – starter ved $1.200/md. faktureret ved $14.400/år (starter ved 10 betalte brugere)

Sammenligning af LiveAgent vs Hubspot

9. Front

Front ticketing system software homepage

Markedsført som en helpdesk-løsning, der skaber en mere personlig oplevelse for kunderne, fjerner Front billetnumre for at give kunden et personligt svar. Det er nemt og intuitivt, og automatisering holder styr på at tildele forespørgsler til det rigtige supportteammedlem.

Front er et meget skalerbart system med op til ti team-medlemmer på det nederste niveau, 50 på den anden og ubegrænset i toppen .

Nøglefunktioner

  • Team indbakker
  • Analyser
  • Besked skabeloner
  • Regler
  • Opgaver

Fordele og ulemper

Der er ikke noget billetsystem, men det fungerer ved at organisere support gennem delte indbakker og tildele dem gennem automatisk belastningsbalancering. Selvom billetsystemet ikke automatiserer tildelingerne, kan du opbygge regler, der gør det (brugerdefinerede regler er kun tilgængelige på niveauet for $49.</

Der er også et års forpligtigelse.

Pris

Starter – 19 USD pr. person pr. måned, faktureret årligt
Growth – 49 USD pr. person pr. måned, faktureret årligt
Scale – $99 pr. person, pr. måned, faktureret årligt

Detaljeret sammenligning

LiveAgent vs Front sammenligning

10. AzureDesk

Zoom inAzuredesk ticketing support system homepage

Dette system er en overkommelig mulighed for små og mellemstore virksomheder, som søger at forenkle oplevelsen af at bruge et helpdesk-system. Det tilbyder tilpasningsmuligheder og tredjeparts app-integration.

Selvom omkostningerne er høje med Azure-desk, begrænser det faktum, at de kun har én plan, der mangler funktioner på virksomhedsniveau, dens anvendelighed til små og mellemstore virksomheder

Nøglefunktioner

  • Billethåndtering
  • Ubegrænset mailboks
  • App integrations
  • Rapportering
  • Samarbejde
  • Vidensbase

Fordele og ulemper

En 14-dages gratis prøveperiode er tilgængelig; dog er der kun én plan mulighed. Planen har mange funktioner, men omfanget af skalerbarhed er begrænset. Der er ingen avancerede funktioner til virksomheder, såsom sikkerhed eller styring .

Pris

One plan – $33 pr. bruger pr. måned, der faktureres årligt (50 USD pr. bruger pr. måned, der faktureres månedligt).

11. SupportBee

Zoom inSupportbee IT ticketing system homepage

SupportBee er et helpdesk-billetsystem, der har til formål at opbygge et samarbejdende arbejdsmiljø, så medlemmer af kundesupportteamet kan hjælpe hinanden med at løse kundeproblemer. Gennem en delt indbakke, der er nem at konfigurere og mobiloptimeret, er SupportBee et fleksibelt teambaseret system.

Dette system tilbyder alt det grundlæggende, du skal bruge for at starte et kundeserviceteam. Det giver dog ikke den støtte, som større virksomheder kan have brug for.

Nøglefunktioner

  • Delt indbakke
  • Vidensbase
  • Kundeportal
  • Appintegration

Fordele og ulemper

Selv om det er meget overkommeligt, er funktionerne og funktionaliteten i SupportBee ikke så omfattende som dem, der tilbydes af andre virksomheder til samme prisniveau. Desuden er kundeportalsoftwaren kun tilgængelig på det højere niveau. Men overordnet set er det et forenklet billetsystem, der vil fungere godt for mindre virksomheder.

Pris

Startup – $15/bruger/måned eller 13 USD/bruger/måned faktureret årligt
Enterprise – $20 bruger/måned eller $17/bruger/måned faktureret årligt

Detaljeret sammenligning

12. Freshdesk

Freshdesk support ticketing system homepage

Freshdesk, som er betroet af mere end 40.000 virksomheder, inklusive HP, Pearson og American Express, er en alt-i-én kundeserviceplatform. Med Freshdesks skalerbare platform, native multi-kanal support og samarbejdsfunktioner kan din virksomhed strømline arbejdet og overgå kundernes forventninger.

Dette system er bygget til at skalere med overkommelige muligheder på tværs af forskellige forretningsforhold.

Nøglefunktioner

  • Integration af beskedtjeneste
  • Selvbetjeningsmuligheder med bots og AI
  • Automatisering
  • Samarbejdende funktioner
  • Administrations- og sikkerhedsfunktioner
  • Identitets- og adgangsstyring

Fordele og ulemper

Der er en gratis version med det grundlæggende, som en virksomhed skal bruge for at komme i gang. Derefter har hvert niveau alle de funktioner, du skal bruge, efterhånden som du vokser. Men færdighedsbaseret routing begynder ikke før det højeste niveau.

Pris

Free
Growth –
15 €/agent/måned, faktureret årligt – 18 €/agent/måned, faktureret månedligt
Pro – </strong >49 €/agent/måned, faktureret årligt – 59 €/agent/måned, faktureret månedligt
Enterprise –
79 €/agent/måned, faktureret årligt – 95 €/agent/måned, faktureres månedligt

Detaljeret sammenligning

LiveAgent vs Freshdesk sammenligning

13. Fantastisk support

Zoom inAwesome Support ticketing tool homepage

Som et supportplugin til WordPress er Awesome Support enkel, nem at konfigurere og har mange tilføjelser inkluderet i hvert kombinerede niveau. De tilbyder den “mest fantastiske” helpdesk og supportplugin til WordPress med over 10.000 aktive installationer.

Selvom der er store WordPress-baserede websteder, såsom Microsoft News og BBC America, er dette bedst for en mindre virksomhed, da det skal inkludere flere sikkerheds- og administrationsfunktioner for at være mere nyttige højere oppe. Men selvom disse er unødvendige for en større virksomhed, er ubegrænsede agenter et stort salgsargument.

Key features

  • Ingen gebyrer pr. agent
  • Kan skræddersys
  • Billethistorik
  • Tidsregistrering
  • Automatiske billettildelinger

Fordele og ulemper

Selvom de tilbyder ubegrænsede agenter og ubegrænsede billetter, skal du forpligte dig til at bruge produktet i et år. Fordelen er, at hvert niveau er meget overkommeligt for ethvert forretningsniveau, men de har ikke de muligheder, en stor virksomhed ville have brug for.

Pris

Standard – $149 pr. år
Pro – $229 pr. år
Enterprise – $289 pr. år
Agency – $409 per year

14. TeamSupport

TeamSupport ticketing software homepage

Betroet af Fujifilm, Comcast og NBA, er TeamSupport et webbaseret business-to-business kundesupportsystem. Den har omnichannel-support, der letter samarbejde og strømliner kundesupportbilletter ved at integrere med software, der allerede er i dit værktøjssæt.

Supporttjenesten for dette system har meget at tilbyde, men startomkostningerne pr. agent pr. måned er høje, hvilket betyder, at det kan være uden for rækkevidde for nogle mindre virksomheder.

Key features

  • Specialbygget til B2B
  • Billethåndtering
  • Kundestyring
  • Integrationer
  • Selvbetjeningsportal for kunder

Fordele og ulemper

Mange funktioner fokuserer på B2B kundeservice og IT-support. Ulempen er, at det laveste niveau koster $49 pr. agent pr. måned som er relativt dyrt sammenlignet med nogle andre helpdesk-billetsystemer med lignende funktioner og billigere.

Pris

Essential Support – $49 pr. agent pr. måned
Enterprise Support – $69 pr. agent pr. måned
Complete Customer Support Suite – $119 pr. agent pr. måned

Detaljeret sammenligning

LiveAgent vs TeamSupport sammenligning

15. Freshservice

Freshservice It ticketing system homepage

Freshservice er en cloud-baseret IT-tjenestestyringsløsning. Ligesom sin helpdesk-modstykke er det et letanvendeligt, altomfattende system med en række seriøse funktioner.

Skalerbarheden af denne platform giver den mulighed for at arbejde for enhver størrelse virksomhed, efterhånden som de vokser.

Nøglefunktioner

  • Automatisering
  • AI chatbots
  • Integrationer
  • Hurtig implementering
  • No-code platform

Fordele og ulemper

De tilbyder en 21-dages gratis prøveperiode med alle funktionerne aktiveret. De tilskynder til samarbejde inden for deres funktioner. De leverer sikkerhedsfunktioner, der beskytter data i cloud med adgangsstyring og kryptering af data i transit. Desværre er der ingen gratis version.

Pris

Starter: €15 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt.
Growth: €40 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt.
Pro: €80 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt.
Enterprise: €405 agent pr. måned, der faktureres årligt.

16. ManageEngine Service Desk Plus

Zoom inManageEngine Service Desk Plus IT ticketing software homepage

Mere end 100,000 organisationer som Disney og Honda stoler på ManageEngine til at administrere deres IT. Deres Service desk Plus- system er en cloud-baseret IT-løsning, der har gjort både IT-professionelle og kunder glade i over ti år.

Selvom ManageEngine Service Desk Plus har en bred vifte af funktioner, er det svært at anbefale det til virksomheder i en bestemt størrelse, uden at kende omkostningsdetaljerne. Prisplaner ser ud til at skalere godt med hvert forretningsniveau. De arbejder også sammen med Zoho om at bruge deres Zia AI-assistent som et potentielt første kontaktpunkt for kunder.

Nøglefunktioner

  • Bedste praksis ITSM-arbejdsgange
  • Smart automatisering
  • Integration
  • Kodeløs tilpasning
  • Rapportering

Fordele og ulemper

Der er ingen gratis version. Der er en prøveperiode på 30 dage for hver servicedesk, samt en demo tilgængelig.

Dette er en altomfattende IT-service med kraftfulde funktioner til at forbedre din organisations service, herunder aktiv- og problemforvaltning.

Pris

Standard – $12 pr. tekniker pr. måned faktureret månedligt ($10 pr. tekniker pr. måned årligt)
Professional – $23 pr. tekniker pr. måned, der faktureres månedligt ($21 pr. tekniker pr. måned årligt)
Enterprise – $58 pr. tekniker pr. måned faktureret månedligt ($50 pr. tekniker pr. måned årligt)

17. Kayako

Kayako ticketing system homepage

Over 131.000 agenter yder support ved hjælp af Kayako, fra Sega til MTV til Acer. Systemet er bygget til at være personligt og ligetil. Det er hurtigt at implementere, nemt at bruge og har unikke funktioner som SingleView, som de implementerer for at personliggøre en rejse for den relevante kunde.

Dette er et system, der kan bruges af alle niveauer i virksomheden, da dets funktioner giver dig mulighed for at få en bedre forståelse af din kundebase, som er unik for Kayako. Det er også meget overkommeligt for ethvert forretningsniveau, fra $12,50 pr. agent pr. måned.

Nøglefunktioner

  • SingleView
  • Live chat
  • Selvbetjening
  • Samarbejde
  • integrationer

Fordele og ulemper

SingleView-systemet, som sporer en kundes rejse gennem dit websted, giver din agent mulighed for at levere kundeservice inden for rammerne af din kundeoplevelse. Omnichannel-indbakken og SingleView er tilgængelige i det laveste niveau af prisplanerne.

Der er ingen gratis version, men der er en 14-dages gratis prøveperiode og en demo. Desværre mangler den enkeltlogon.

Pris

Gold Support Plan – $12,50 pr. agent pr. måned
Platinum Support Plan – $25 pr. agent pr. måned

Detaljeret sammenligning

LiveAgent vs Kayako sammenligning

18. SolarWinds

Solarwinds support ticketing system homepage

SolarWinds er en moderne IT service management (IT-servicestyringsløsning (ITSM)), der inkluderer alle funktionerne i en helpdesk-billetservice, som er unik for dette system.

Dette system har prisstrukturer for hvert forretningsniveau og er let at skalere, efterhånden som du vokser.

Nøglefunktioner

  • Hændelsesprotokol
  • Forvaltning af IT-aktiver
  • Medarbejderserviceportal
  • Vidensbase
  • Forandringsledelse
  • Multifaktorautentificering

Fordele og ulemper

30 dages gratis prøveperiode. Demoer på forespørgsel. Rimelige priser. Dette system har automatiseringsværktøjer, der hjælper med at give den rigtige billet til det rigtige teammedlem. Der er dog ingen gratis version.

Pris

Team – €19 pr. agent pr. måned, yderligere €0,10 pr. enhed pr. måned
Business – €39 pr. agent pr. måned, yderligere €0,30 pr. enhed pr. måned
Professional – €69 pr. agent pr. måned, yderligere €0,50 pr. enhed pr. måned
Enterprise – €89 pr. agent pr. måned, yderligere €0,70 pr. enhed pr. måned.

Detaljeret sammenligning

LiveAgent vs SolarWinds sammenligning

19. JitBit

Med deres software, der bruges hos Adobe og Microsoft er JitBit helpdesk en SaaS cloud-baseret tjeneste med en enkelt login og GDPR og HIPAA overholdelse. Med automatiseringsregler hjælper JitBit med at organisere dine billetter og spare tid for team.

Med dette systems skalerbarhed og sikkerhed kan du udvide og få de tjenester, du har brug for, efterhånden som din virksomhed vokser.

Nøglefunktioner

  • Enkeltlogon
  • HIPAA-overholdelse
  • Billetnet
  • Vidensbase
  • Dåsesvar

Fordele og ulemper

Den 21-dages gratis prøveperiode kan forlænges, hvis det er nødvendigt. Det tager kun et par sekunder at oprette et websted, som du kan arbejde med og teste. Det har den samme pris pr. måned, men begrænser antallet af agenter på hvert niveau, undtagen det højeste.

“Powered by Jitbit” er ikke skjult før det højeste niveau. Ingen gratis version.

Pris

Freelancer: koster $29 og kun 1 agent.
Startup: koster $69 for op til 4 agenter.
Company strong>: koster $129 for op til 7 agenter.
Enterprise: koster $249 for op til 9 agenter, med $29 pr. ekstra agent.

20. Jira Service Desk

Jira ticketing system homepage

Ligesom Zoho er Jira en del af et netværk af applikationer, hvilket betyder, at den kan integreres med alle applikationer under den kategori. Jira-produktet i denne branche er bygget til hurtighed for at hjælpe dig med at besvare spørgsmål hurtigere og øge kundetilfredsheden. Deres service bruges af Domino, Square og Twitter, for at nævne nogle få.

Pris

Free – Op til 3 agenter
Standard – $21 pr. agent (gennemsnit) pr. måned
Premium – $47 pr. agent (gennemsnit) pr. måned
Enterprise – Faktureres årligt, tilgængelig med 201 agenter eller mere

Detaljeret sammenligning

LiveAgent vs Jira Service Desk sammenligning

Er en prøveversion af helpdesk-billetsystemet nyttig?

En prøveversion er altid nyttig, når du skal vælge mellem helpdesk-billetsystemer. Før du forpligter dig til en tjeneste, bør du opleve, hvordan det vil være at bruge den hver dag. Tjenesten kan have alle de funktioner, du leder efter, og stadig ikke være egnet til dig. Nogle gange er følelsen af et system ikke rigtig, og du skal prøve det for at se. Det er ligesom et par jeans, det kan se godt ud på mannequinen, men ikke passer til dig.

Det samme gælder for enhver af dine kunder. De valgte dit brand, fordi det fungerer for dem. Derfor bør du prøve det, før du køber det.

Lige nu er LiveAgent tilgængelig for en 14-dages prøveperiode på deres altomfattende abonnement uden behov for kreditkort. Det vil tage mindre end et minut at tilmelde sig og starte din prøvetur.

Fejl du skal undgå ved køb af billetsoftware

Intet uddannet personale

Medmindre du kun vil fokusere på dåsesvar, bør dit personale være uddannet i både grundlæggende og avancerede sider af billetsalg og kundesupport. Derfor skal billetsoftware være let for alle at lære, selv i komplekse begivenhedsscenarier, og hjælpe dine agenter med at lære, hvordan man bruger fuldt udstyret helpdesk-software. LiveAgent-systemet tilbyder en praktisk opstartsguide, der vil vise enhver, hvordan man opsætter alt og kommer i gang Academy er fyldt med artikler, der dækker hele spektret af helpdesk-systemer såsom billettering, live chat, callcenter og mere. Desuden kan det hjælpe dine agenter med at lære at blive fuldtuddannede helpdesk-eksperter og pålidelige kundeservicemedarbejdere.

Flere funktioner er ikke lig med et bedre produkt

Kundeinteraktion kræver ikke altid at have alle værktøjer, servicekanaler eller avancerede funktioner til rådighed. Forskellige virksomheder kræver forskellige løsninger med hensyn til billetudfordringer. Overbetaling for funktioner, du aldrig vil bruge, kan forringe agentens ydeevne og føre til komplikationer med din kundeserviceplatform. Sørg for at drage fuld fordel af gratis prøveperioder for at finde ud af, hvad der virker for dig, og hvad der ikke gør.

Ikke at udnytte en prøveversion fuldt ud

Prøver er vigtige, fordi de giver os mulighed for at prøve systemet og dets grænseflade med funktioner. Spring ikke en gratis prøveperiode over på grund af de smart ord, du læser på et websted. Gratis prøveperioder giver dig mulighed for at prøve grundlæggende funktioner og viser dig, hvordan du håndterer komplekse begivenheder og situationer i den daglige kundesupport.

Tænker fremad på udvidelse

Helpdesk-grænsefladen med funktioner, du i øjeblikket betaler for, kan være nok, men har du overvejet, hvad der vil ske, når du opgraderer? De fleste robuste billetsystemer tilbyder forskellige betalte planer, der kommer med eller uden nogle funktioner. Sørg for at vælge en løsning, der giver dig mulighed for at opgradere og imødekomme dine behov, når det er nødvendigt.

h2>Hvad skal man spørge på et demo-opkald om IT-billetsystemer

Kundeforespørgsler

Der er et par vigtige ting, som hundredvis af organisationer spørger om på /”>demoopkald. Først og fremmest skal du finde ud af, hvad du skal betale for. Spørg om understøttet kundekommunikationshub eller -kanalmuligheder, hvilke funktioner der er inkluderet i abonnementer og understøttede tredjepartsintegrationer med anden software. Så kommer prismulighederne. De samlede ejeromkostninger er en af hovedprioriteterne.

Implementering af helpdesk billetsystem

Implementeringen af billetsoftware er generelt en nem proces, der kan variere i nogle få henseender. Den største forskel er mellem webbaseret og applikationsbaseret software. Generelt springer du installationsprocessen over med web-baserede løsninger og begynder at bruge dem med det samme. Du skal bare angive din e-mailadresse og tilmelde dig en gratis prøveperiode. Når du har bekræftet din e-mail, kan du logge ind og blive fortrolig med helpdesk-platformen. Som et eksempel tilbyder LiveAgent en praktisk startvejledning lige fra starten. Det leder hver ny bruger gennem et par enkle trin, der hjælper dem med at opsætte deres nye løsning.

Hvad er det bedste billetteringsværktøj?

Det bedste helpdesk-billetsystem er et, der gør din drift mere effektiv og giver kunderne mulighed for selvbetjening til at reducere din medarbejders arbejdsbyrde. Løsninger som LiveAgent har robuste tilpasningsmuligheder for at skabe arbejdsgange, der er specifikke for din virksomhed. Det bedste system er det, der passer bedst til dine unikke krav.

Det bedste helpdesk-billetsystem til små virksomheder

Når du er en lille virksomhed, bør målet med dit valg være ROI, værdi og skalerbarhed. Derfor er det ideelle scenarie at finde et system, der opfylder dine behov til en overkommelig pris.

Udbydere af enkle billetsystemer tilbyder en gratis version af deres software med begrænsede muligheder. LiveAgent tilbyder en gratis plan, som giver dig det grundlæggende til at det du skal bruge for at komme i gang, såsom en chatknap, grundlæggende rapportering og kundeportalen. En anden rimeligt prissat mulighed er Zoho Desk, som også tilbyder en gratis version. Derfra kan du vælge at opgradere til en betalt plan.

Det bedste helpdesk-billetsystem til mellemstore virksomheder

Efterhånden som din virksomhed fortsætter med at vokse, er der flere muligheder på mid-markedet for helpdesk-billetsystemer, da flere penge betyder flere funktioner. På dette tidspunkt har du sandsynligvis et voksende team af helpdesk-agenter. Du bør fokusere på at trække dem sammen med systemer, der fremmer samarbejde og kan integreres med de forskellige applikationer, du allerede har, og dem, som du planlægger skal vokse. Der bør dog stadig være fokus på værdi, da du nok vil tømme bankkontoen for for mange funktioner.

LiveAgent kan integrere over 190 programmer på dette niveau, inklusive sociale medier. Sociale medier er værdifulde for dine marketingkampagner, især hvis du er et up-and-coming brand. At besvare spørgsmål og bekymringer på sociale medier vil hjælpe med at udvide dit brand og skabe mindeværdige kundeinteraktioner. Ligesom andre helpdesk-billetsystemer, integreres det også med Slack for at hjælpe med at opretholde problemfri kommunikation mellem teammedlemmer. En anden god mulighed er Jira Service Desk, fordi den også kan prale af et enormt udvalg af integrationsmuligheder.

Det bedste helpdesk-billetsystem til store virksomheder

Store virksomheder kan bruge flere penge. Nu hvor du har råd til hele pivtøjet, er det tid til at se på alle de funktioner, du ønsker og har brug for. Men at lede efter værdi er stadig altid den bedste fremgangsmåde, uanset hvor mange penge du kan bruge.

Storspillerne, LiveAgent, Zendesk og Jira Service Desk, tilbyder nogle kvaliteter, andre ikke har, såsom samarbejdsfunktioner, automatiseringer og enkeltlogon. enkeltlogongiver brugere adgang til softwaren ved hjælp af eksisterende brugeroplysninger, som f.eks. at logge ind med en Google-konto.

Dette betyder ikke, at de er de eneste muligheder. Afhængigt af hvad du har brug for som en stor virksomhed i form af kundesupport, kan du være bedre stillet med en mere omkostningseffektiv løsning, der har det, du har brug for. For eksempel har LiveAgent et væld af funktioner, mens dets højeste serviceniveau er rimeligt prissat, og tilbyder en værdi, der svarer til nogle helpdesk-systemer, der koster meget mere.

Konklusion

Vi har diskuteret de mange fordele ved et helpdesk-billetsystem, og hvordan det gælder for din virksomhed. Billetsoftware er blevet et af de mest essentielle værktøjer til håndtering af kundesupport. Med et stigende antal onlinebrugere forventer de alle kundeservice og support af høj kvalitet. Dette aspekt er den vigtigste forskel mellem at beholde og miste en kunde. Et helpdesk-billetsystem hjælper dig og din virksomhed med at skabe den bedste kundeserviceoplevelse ved at forbedre dine arbejdsgange med automatisering. Det skaber også handlingsrettede data fra hver logget kundetransaktion og mindsker din tid pr. billet ved at give dem til dem, der er bedst egnede til jobbet.

Ved at stole på de rigtige kommunikationskanaler og have veluddannede kundesupportmedarbejdere kan et helpdesk-billetsystem være en værdifuld tilføjelse til din kundeservicestrategi. Få den rigtige billetsoftware til din helpdesk, og svar på serviceanmodninger med lethed.

Medal

Begynd at bruge LiveAgent nu!

Prøv alt, hvad vi har at byde på med en gratis 30-dages prøveperiode

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller når som helst
Related Articles to Billetteringssoftware
Udforsk et udvalg af de bedste helpdesk-software på markedet. Vælg den ideelle helpdesk-software til dit websted, og lav din kundeservice endnu bedre.

Help desk software

LiveAgent tilbyder forskellige forretnings- og industriløsninger for start-ups, SMB'er, regeringer, NGO'er og andre organisationer. Deres kundeserviceværktøj har forbedret kundetilfredshed, salg og produktivitet gennem effektiv klagehåndtering. LiveAgent tilbyder også funktioner som billetsoftware, CRM-integration, livechat, selvbetjeningsportal og omnichannel-kommunikation. Deres software er pålidelig, har en intuitiv brugergrænseflade og er prisbillig.

God kundeservice begynder med bedre helpdesk-software. Prøv LiveAgent med en 14-dages gratis prøveperiode. Opbyg relationer, øg loyalitet og salg.

Helpdesk-software, der vil erobre nye kunder

LiveAgent offers multi knowledge bases for businesses to differentiate content across multiple brands. Self-service options have become increasingly popular for businesses as almost 80% of customers prefer using online resources to find information. Knowledge bases are great for both internal and external purposes, including creating comprehensive guides, manuals, troubleshooting steps, and tool description articles to improve customer satisfaction, retention, loyalty, and sales. LiveAgent also offers multiple knowledge bases for businesses that want to differentiate content for multiple brands. Don't wait for your competitors to become better, create a knowledge base today.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x