Chat værktøj

Hvad er et chat værktøj?

Chat værktøjer er ofte browserbaserede og gør det muligt for brugere at begynde at chatte med andre brugere i realtid. Det gør det også muligt for brugere at sende tekstbeskeder, billeder, videoer og hyperlinks. Avancerede hjemmesidechat værktøjer gør det muligt for brugere at dele skærme og endda tale- og videoopkald.

Hvordan kan du bruge et chat værktøj?

Der er mange virksomheder som bruger live chat-værktøjer på deres hjemmesider for at gøre sig mere tilgængelige for kunderne. Ved at tilføje en chat-widget til din hjemmeside, vil din virksomhed være i stand til at modtage feedback og spørgsmål fra hjemmesidens besøgende og kunder.

LiveAgent-chat værktøj

Hvorfor burde du bruge et live chat-værktøj?

Ved hjælp af et sådant værktøj bruger du den mest omkostningseffektive måde at konvertere en besøgende på webstedet til en betalende kunde. Ved at besvare dine potentielle kunders spørgsmål rettidigt, mindsker du markant chancen for, at de skifter over til konkurrenterne. Derudover er det en nem og effektiv måde at kontakte mennesker over hele verden på. Dine kunder kan være i en helt anden del af verden og nemt kontakte dig.

Hvilke andre funktioner har hjemmeside chatværktøjer?

Bortset fra transmission af tekstbeskeder, billeder, videoer og links, giver værktøjet brugerne en lang række funktioner. Avancerede livechat værktøjer i kundeservicesoftware giver brugerne mulighed for at bruge før-chatformularer, offlineformularer, proaktive chatinvitationer og endda spore besøgende på webstedet.

Brug af disse avancerede funktioner gør det muligt for agenter at indsamle yderligere oplysninger fra besøgende på webstedet, hvilket hjælper agenter med at besvare deres kundeforespørgsler mere effektivt.

LiveAgents live chat-funktioner:

  • Nuværende URL for live chat besøgende
  • Chatvindue docking
  • Max kølængde
  • Proaktive chatinvitationer
  • Chat embedded sporing
  • Indtastningsvisning i realtid
  • Chat distribution
  • Intern chat
  • Chat historie
  • Online besøgende
  • Chat oversigt

Hvordan kan du lave et chat værktøj?

For at tilføje et chat værktøj til dit websted, skal du bruge live chat-software. LiveAgent inkluderer også live chat. Du skal blot oprette en konto og gennemgå vejledningen for at komme i gang. Når du er blevet fortrolig med softwaren, skal du blot tilpasse din egen chatknap.

Læs en dybdegående vejledning for at oprette en Livechat-knap i LiveAgent.

Hvad er live chat-software?

Live chat-software, såsom LiveAgent, er ofte en del af en større helpdesk-løsning, der bruges af kundeserviceteams. En livechatsoftware giver dig mulighed for at chatte med kunder i realtid og konverterer dine livechatsamtaler til billetter, der er gemt i en Universal indbakke.

Hvis du gerne vil vide mere, kan du læse Live Agent – Live Chat Software.

Andre væsentlige funktioner i LiveAgent:

  • Billettering
  • Regler og SLA’er
  • CRM
  • Dåsebesker og foruddefinerede svar
  • Vidensbase
  • IVR

Få mere at vide om alle LiveAgent – funktioner.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Hvad er et chat værktøj?

Chatv ærktøjer er værktøjer, der giver dig mulighed for at chatte med klienten, sende tekstbeskeder, billeder, videoer og hyperlinks. Mere avancerede chat værktøjer tillader skærmdeling, tale- og videoopkald.

Tilbyder LiveAgent et chat værktøj?

LiveAgent tilbyder et chat værktøj. Dette er et af de vigtigste elementer i kundeservice. Dette gør det muligt for kundeserviceteamet at kommunikere nemt og direkte med kunderne. Ud over at sende tekstbeskeder giver det mange ekstra elementer, såsom muligheden for at sende billede og video eller skærmdeling, hvilket kan være nyttigt, når du skal visualisere noget, for at hjælpe en kunde.

Hvad er den bedste fremgangsmåde for at bruge et chat værktøj?

Takket være chat værktøjet kan du hurtigt kommunikere med klienten. Derfor er det vigtigt, at chatten kører problemfrit. På den måde har vi en bedre chance for, at kunden vælger et produkt eller en service fra vores brand. Det er godt at bruge de funktioner, som chatten tilbyder, når problemet er mere komplekst. Fordi vi har muligheden for at sende et billede, video eller dele skærmen, kan den direkte vise kunden, hvad de skal gøre. Det er også vigtigt, at klienten har meget nem adgang til chatten, så de kan kontakte supportteamet fra enhver underside. Man bør også huske på personalisering af svar og vigtigheden af ​​at opbygge en relation til klienten - og et godt værktøj til at opbygge relationer er live chat, som fungerer i realtid.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo