Live support

Hvad er live support?

Live support er en metode, hvormed man kan yde kundeservice. Det er skabt for at give information, støtte og hjælp. Det giver kunder og besøgende mulighed for at kommunikere med en virksomheds kundeserviceteam gennem live chat.

Kunder kan klikke på live chat-knappen placeret på virksomhedens hjemmeside, og de kan starte kommunikation. Live support kræver altid en speciel software eller applikationer. Bortset fra et live chat-vindue tilbyder disse applikationer også en usynlig trafikanalyse, sikker administrationskontrol og meget mere.

Frequently asked questions

Hvad er definitionen af live support?

Live support er en teknologi, der giver virksomheder mulighed for at interagere med brugere, der besøger en organisations multimedieressourcer. Oftest er det en live chat, der er tilgængelig på virksomhedens hjemmeside. I de fleste tilfælde er det meget fordelagtigt, at en chat vises på de fleste sider på et websted.

 

Har din virksomhed brug for live support?

Hvis du vil have din virksomhed til at regne med markedet og også se overskud, er der brug for live support. Nutidens forbrugere kræver næsten øjeblikkelig støtte fra virksomheder. Live support er af stor betydning for at øge konverteringer. Det giver dig mulighed for at reducere antallet af aflysninger og efterladt indkøbsvogne.

 

Giver LiveAgent mulighed for live support?

LiveAgent muliggør live support. Først og fremmest er det muligt gennem live chat, som gør det muligt at have kommunikation i realtid. Det giver mulighed for korrekt konfiguration og mulighed for at tilpasse chat til visningen. Derudover kan klienten overføre filer, så de bedre kan visualisere deres problem.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo