Hvad er forretningsregler?
Undgå kunderepræsentantens utilfredshed med at udføre det virkelig kedelige arbejde. Lad nogle processer køre automatisk. Opsæt forretningsregler i din helpdesk. Regler hjælper dig med at foretage forudbestemte handlinger i software. Opsæt betingelser, og når de er opfyldt, foretages en handling. Forretningsregler bruges ofte til at overføre en billet, ændre billetprioritet, sende svar, ændre sla-niveau, tilføje eller fjerne tags. De sparer tid og giver mange fordele. De hjælper agenter med at forblive koncentreret.
Få mere at vide om Regler i LiveAgent.

Frequently asked questions
Hvad er forretningsregler?
Forretningsregler indeholder detaljerede instruktioner om, hvordan du udfører daglige opgaver. Du kan også oprette regler i LiveAgent-panelet. Takket være dette får du mulighed for mere automatiserede aktiviteter. Forretningsregler bruges normalt til at sende en billet, fjerne eller tilføje tags (tags) samt ændre SLA-niveauet.
Hvordan opretter man forretningsregler?
For at oprette forretningsregler i dit panel skal du gå til 'Konfiguration'. Vælg derefter fanerne 'Automation' og 'Tidsregler'. Takket være reglerne kan du definere, hvilken slags billetter der skal gå til specifikke afdelinger, hvilke tags der skal matches med dem og hvornår systemet skal markere billetter som spam.
Hvorfor er forretningsregler vigtige?
Forretningsregler er vigtige, fordi de understøtter arbejdsautomatisering endnu mere, så agenter ikke skal udføre unødvendigt arbejde og er mere effektive. Effektive regler er også med til at vejlede, hvordan arbejdet skal udføres.