Average handle time / Gennemsnitlig håndteringstid (AHT)

Hvad er en gennemsnitlig håndteringstid?

Gennemsnitlig håndteringstid er den gennemsnitlige tid, som kunderepræsentanter bruger på alle aktiviteter. Det inkluderer opkaldstid, ventetid, chats og løsning af kundeproblemer. Det skal være så lavt som muligt. Tid er penge, så det er nødvendigt at spore denne tid. Den viser, hvor meget tid der er nødvendig for at løse problemer, og hvilke spørgsmål der koster agenter mest tid. Du kan spore gennemsnitshastighed til svar, serviceniveau og mere. Det er med til at forbedre en kundeservice.

LiveAgents gennemsnitlige håndteringstid

Are you delivering the best possible customer experience?

It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.

Frequently asked questions

Hvad betyder AHT?

AHT, eller gennemsnitlig håndteringstid, er en af de hyppigst målte indikatorer i callcentre. AHT angiver den gennemsnitlige varighed af kundeinteraktioner. Opkaldet måles fra klientens påbegyndelse af opkaldet under hele opkaldet til opkaldets afslutning.

Hvad er en god gennemsnitlig håndteringstid?

En god gennemsnitlig håndteringstid bør være begge dele. God kvalitet og hurtig. Call Center-magasinet beregnede den globale AHT-standard. Det var 6 minutter og 3 sekunder. Alt dette afhænger dog af den branche, som kundeservicen forholder sig til.

Hvordan tjekker man AHT i LiveAgent?

Du kan tjekke AHT i LiveAgent i tidsrapporten. Der kan du tjekke både servicetider for individuelle billetter og den gennemsnitlige tid for håndtering af alle billetter.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

    ×
    Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

    Vi er tilgængelige på adskillige datoer

    Planlæg en demo