Hvad er et svar?
At besvare e-mails er en vigtig del af virksomheden. Svar bruges til at vende tilbage til personer, der har kontaktet dig. Hold kontakten med dine kunder og prøv at holde svartiden så kort som muligt.
Frequently asked questions
Hvad er et svar?
Svaret er en besked, der sendes til de personer, der kontaktede virksomheden. Det er vigtigt, at svarene hjælper modtagerne, og at svartiden er så kort som muligt.
Hvad er de mest almindelige typer af svar?
De mest almindelige typer af svar er: at løse problemet, bede om flere detaljer, svare at kunden ikke er tilfreds med produktet eller servicen, beskeden om, at du har brug for mere tid til at løse problemet, og at kunderne ikke er tilfredse. Svarene kan være relationelle eller informative.
I hvilke kanaler kan du sende svar via i LiveAgent?
I LiveAgent kan du sende svar via kanaler såsom e-mail, live chat eller sociale medier. Det kommer helt an på, hvilke kommunikationskanaler din virksomhed bruger.