Support billet

Hvad er en support billet?

Support billet giver kunderne mulighed for at sende et spørgsmål eller forespørgsel til en organisation. Support billet er en anmodning modtaget af et billetsystem. Hver oprettet billet har sit eget unikke ID. Support billet er åbent, indtil det er løst af kunderepræsentanter. Det gemmer alle samtalens beskeder på ét sted.

Frequently asked questions

Hvad er en support billet?

En support billet er en indkommende forespørgsel fra en kunde om en virksomhed, et produkt eller en tjeneste. Det kan komme gennem de kommunikationskanaler, som virksomheden bruger. Hver billet har sit eget individuelle ID. Indberetningen varetages af en agent, der har til opgave at støtte klienten og yde assistance. 

Hvordan oprettes en support billet?

En support billet oprettes af kunden, som kontakter via enhver kommunikationskanal, som virksomheden bruger.

 

Hvor kan du finde en liste over support billetter i LiveAgent?

En liste over LiveAgent-support billetter kan findes i afsnittet Billetter. 

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

    ×
    Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

    Vi er tilgængelige på adskillige datoer

    Planlæg en demo