Hvad er e-mail-videresendelse?
E-mail-videresendelse giver dig mulighed for at videresende en e-mail fra din domæne-e-mailadresse til en anden e-mail-adresse. For eksempel kan du bruge din personlige e-mailadresse (navn@domæne.com) til at videresende enhver e-mail til din Gmail, Hotmail osv. e-mailadresse.
E-mail-videresendelse bruges også til at omdirigere e-mails til en bestemt e-mailadresse. Dette er nyttigt for forretningsmænd, der har flere e-mail-konti. En personlig e-mail kan gives til forskellige kunder. Det forhindrer et hav af e-mails i indbakken.
E-mail-videresendelse kan også være nyttigt, når en besked skal nå mange mennesker med tiden. Beskeden kan komme igennem til modtagerne, efter forfatteren trykker på send. Det er en fantastisk måde at holde dine medarbejdere og kollegaer orienteret uden den store indsats.
Frequently Asked Questions
Hvordan fungerer e-mail videresendelse?
E-mail-omdirigering er hvor en e-mail, der er blevet leveret til en bestemt adresse, til en anden adresse eller til flere på hinanden følgende e-mail-adresser gensendes. Så e-mailen flyttes til den nye destination. Dette udtryk bruges også til at overføre e-mails på serveren og til klienten.
Hvilken rolle spiller e-mail-videresendelse?
Formålet med at videresende en e-mailbesked er primært at overføre hele beskeden hurtigt til en person, der skal have adgang til den, har brug for disse data eller er forsynet med relevant information. Ved at videresende e-mail kan du få adgang til al korrespondance.
Tilbyder LiveAgent en funktion til e-mail-videresendelse?
LiveAgent tilbyder e-mail videresendelse. Dette er vigtigt for hver agent. På denne måde oprettes billetter til hver klient, og de kan nemt overføres mellem individuelle agenter, og det sikrer kontinuitet i kommunikationen.
Expert note
E-mail-videresendelse er en praktisk funktion, der lader dig videresende e-mails til andre adresser, hvilket er nyttigt i forretningsverdenen.

LiveAgent Webinar 1: Introduktion & Generel oversigt
Oplev LiveAgent webinar, der hjælper virksomheder med at forbedre deres kundeservice og produktivitet gennem forskellige kommunikationskanaler og softwarefunktioner.
Sådan opretter du tidsregler i LiveAgent
LiveAgent præsenterer deres priser, certifikater og partnerskaber. Deres gratis helpdesk-software dækker vigtige supportkanaler og billetfunktioner. De tilbyder også support til sociale medier og live chat software som Podium og Zendesk. Zoho Desk er bedst for større virksomheder med chat-widgets.
Detaljeret Help Desk-funktionsoversigt
LiveAgent er en helpdesk-software med mange funktioner, herunder billetteringssystem, automatisering og live chat. Det forbedrer kundesupport på alle kanaler.
Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent
Foruddefinerede svar er ideelle til effektiv kundeservice, da de sparer tid og sikrer nøjagtige og konsekvente svar. Lær at bruge dem i LiveAgent-videoen.