Hvad er e-mail-videresendelse?
E-mail-videresendelse giver dig mulighed for at videresende en e-mail fra din domæne-e-mailadresse til en anden e-mail-adresse. For eksempel kan du bruge din personlige e-mailadresse (navn@domæne.com) til at videresende enhver e-mail til din Gmail, Hotmail osv. e-mailadresse.
E-mail-videresendelse bruges også til at omdirigere e-mails til en bestemt e-mailadresse. Dette er nyttigt for forretningsmænd, der har flere e-mail-konti. En personlig e-mail kan gives til forskellige kunder. Det forhindrer et hav af e-mails i indbakken.
E-mail-videresendelse kan også være nyttigt, når en besked skal nå mange mennesker med tiden. Beskeden kan komme igennem til modtagerne, efter forfatteren trykker på send. Det er en fantastisk måde at holde dine medarbejdere og kollegaer orienteret uden den store indsats.
Frequently asked questions
Hvordan fungerer e-mail videresendelse?
E-mail-omdirigering er hvor en e-mail, der er blevet leveret til en bestemt adresse, til en anden adresse eller til flere på hinanden følgende e-mail-adresser gensendes. Så e-mailen flyttes til den nye destination. Dette udtryk bruges også til at overføre e-mails på serveren og til klienten.
Hvilken rolle spiller e-mail-videresendelse?
Formålet med at videresende en e-mailbesked er primært at overføre hele beskeden hurtigt til en person, der skal have adgang til den, har brug for disse data eller er forsynet med relevant information. Ved at videresende e-mail kan du få adgang til al korrespondance.
Tilbyder LiveAgent en funktion til e-mail-videresendelse?
LiveAgent tilbyder e-mail videresendelse. Dette er vigtigt for hver agent. På denne måde oprettes billetter til hver klient, og de kan nemt overføres mellem individuelle agenter, og det sikrer kontinuitet i kommunikationen.
Expert note
E-mail-videresendelse er en praktisk funktion, der lader dig videresende e-mails til andre adresser, hvilket er nyttigt i forretningsverdenen.

Automatisering af e-mails kan forbedre salg og marketing-funktioner ved at automatisere opgaver og sikre, at hver kunde går gennem den samme marketingtragt. Det rigtige system til din virksomhed kan findes, f.eks. LiveAgent, der tilbyder mere end 180 integrationer. Med e-mail-marketingværktøjer kan der opnås øgede målinger såsom købsrate og omsætning, og eksempler på automatiserede e-mails inkluderer velkomst-e-mails, personligt tilpassede e-mails og reengagement-e-mails. AWeber er en e-mailmarkedsføringssoftware, der kan integreres i LiveAgent for at holde styr på kundeinteraktioner og e-mail kampagner i billetdashboardet. Integration er mulig ved at aktivere pluginet via konfiguration. Zapier kan også bruges til integration mellem AWeber og LiveAgent.
Der er forskellige teknologier og systemer, der er nyttige i callcentre, inklusive prædiktive og forhåndsvisningsdialere samt telefon- og callcentersoftware. Høflighed og respekt for kundernes tid er vigtigt for udgående opkald, mens inddækkende callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning. Prædiktive dialere kan øge agentudnyttelsen, men kan være begrænset for nogle virksomheder. Sporing af metrics og politikker er også vigtige. En knap til at ringe fra webstedet kan forbedre kundeoplevelsen og øge salget.
Påmindelses e-mails skal være korte, enkle og professionelle, men venlige. Det er vigtigt at inkludere en klar opfordring til handling. LiveAgent tilbyder e-mailautomatisering, videresendelse af e-mails og forskellige skabeloner til kundesupport. Forskellige e-mail-marketing værktøjer kan forbedre salg og marketingfunktioner. LiveAgent har en 14-dages gratis prøveperiode tilgængelig.
Teksten beskriver forskellige teknologier og systemer, der anvendes i callcentre, herunder prædiktive dialers og telefon- og callcentersoftwareløsninger. Forbedring af telefonløsning kan medføre højere kundefastholdelsesrater, mere tilfredse agenter og differentiering fra konkurrenter. Der er udfordringer, men disse kan løses ved at definere klare mål, udarbejde en forbedringsplan, oprette en vidensbase, tilbyde træning, bemyndige medarbejdere, bruge taleanalyse og overvåge ydeevnen. Prædiktive dialers kan være begrænset for virksomheder, der sælger produkter af høj værdi, da det fokuserer på kvantitet frem for kvalitet. Callcentersoftware er en integreret del af driften af et call center og hjælper med at organisere og administrere interaktioner med kunder og overvåge kundeemner. Telefonløsning er afgørende for kundetilfredshed og kan måles ved at dividere det samlede antal løste sager med det samlede antal modtagne sager og multiplicere med 100.