Hvad er en afventende billet?
At markere billet som afventende er en måde at signalere, at der er brug for mere tid, før det kan løses. Når en billet er markeret som afventende, er dens SLA-timer sat på pause. Dette giver den agent, der er ansvarlig for denne billet, mere tid til at finde en løsning.
Det er ikke nødvendigt, at en billet markeres som Afventende i løbet af sin livscyklus, da den kan løses med det samme og derfor markeres direkte som løst.
Frequently Asked Questions
Hvad betyder en afventende billet?
En afventende billet er en billet, hvor agenten har brug for mere tid, før det kan løses eller har brug for yderligere oplysninger for at løse en kundes problem. Dette er oftest anden fase i billettens livscyklus.
Skal du markere alle billetter som afventende?
Ikke hver billet skal markeres som afventende. Hvis agenten kan give et hurtigt svar, behøver billetten ikke at gennemgå en afventende status. Denne markering er nyttig for agenter, der har mange billetter og indikerer, at kunden stadig venter på support i denne billet.
Hvor kan du se en liste over afventende billetter i LiveAgent?
Du kan tjekke ventelisten på billetter i billetsektionen ud for alle billetter. Du kan også filtrere listen i overensstemmelse hermed, for kun at vise dig de afventende billetter.
Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent
LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.
Sådan opretter og tilføjer du tags i LiveAgent
LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.