Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Opkaldsovervaagningssoftware

Hvad er opkaldsovervågningssoftware?

Call center -overvågningssoftware er en kontaktcentreteknologi, der normalt er integreret i en softwareløsning til kontaktcenter. Det er designet til at gøre det muligt for callcenterledere eller tilsynsførere at strømline deres opkaldsovervågningsopgaver og standardisere supportpraksis på deres valgte kommunikationsplatform. Det kan bruges til at overvåge et enkelt opkald eller overvåge flere opkald samtidigt.

Hvordan fungerer opkaldsovervågning?

Opkaldsovervågningssoftware er tilgængelig via banebrydende skybaserede callcenter-softwareløsninger som LiveAgent. Dets geniale design gør det muligt for tilsynsførende at overvåge ethvert telefonopkald, der håndteres af det indgående callcenter og det udgående callcenter.

Det giver vejledere mulighed for at lytte til samtalerne med kunderne. De kan lytte til opkald uden at den, der ringer eller agenten ved det, taler til agenter, uden at den, der ringer op, eller taler med den, der ringer og agenten på linjen. Takket være opkaldsovervågning adresserer virksomheder dårlige agentpræstationsproblemer eller giver praktisk oplæring til nye callcentermedarbejdere.

Improve the call center customer experience

Discover all of the features that LiveAgent has to offer.

Learn more

Hvem bruger opkaldsovervågningssoftware?

Call center-overvågningssoftware er en go-to-løsning til virksomheder, der har brug for avanceret kundeservice og support. Dens anvendelsessager spænder fra kvalitetssikring til uddannelse af medarbejdere. Det er netop derfor, at hele salgsteamet eller salgsafdelingen ofte ender med at bruge det på et tidspunkt. For at være mere specifik kan flere mennesker drage fordel af denne software udover en callcenter -agent:

  • Call center manager
  • Call center supervisor
  • Call center teamleder
  • Salgsrepræsentant
Agenter i Help Desk-software - LiveAgent

Er alle brugere i stand til at bruge opkaldsovervågning?

Uanset om du bruger fuldt tilpassede interactive voice response-træer eller vil vurdere troværdigheden af taleanalyse -teknologi, kan opkaldsovervågning hjælpe. Da det dog giver brugerne mulighed for at lytte til virksomhedskommunikation i realtid, er det godt at have lidt kontrol.

I LiveAgent kan kun administratorer bruge opkaldsovervågning. Administratorer kan også udpege bestemte brugere til også at have adgang til opkaldsovervågning. Med LiveAgent har du fuldstændig kontrol over, hvem der kan bruge opkaldsovervågning, og i hvilket omfang.

Monitor calls in real-time

Qualify the calls and listen to the responses with LiveAgent.

Try it out

Hvad skal man kigge efter i et opkaldsovervågningsværktøj?

Callcenter -overvågningssoftwareindustrien er meget lukrativ, så der er så mange opkaldsovervågningsværktøjer på markedet. Der er dog en måde at fortælle et omfattende callcenter fra et middelmådigt. Tag LiveAgent, som betragtes som en alt-i-en cloud-kontaktcenter-løsning med over 180 funktioner. Det har alle de standardfunktioner, et opkaldsovervågningsværktøj skal tilbyde, herunder:

  • Call center kvalitetssikring – giver dig mulighed for at strømline centerets kvalitetsovervågning og forbedre dine tjenester overalt
  • Prediktiv opkald – gør opkaldskontakter lette for agenter med en funktion, der automatisk ringer til numre og dirigerer opkaldet til en agent, så snart det registrerer en forbindelse
  • Tilpasset callcenter – giver dig mulighed for at tilpasse instrumentbrættet til agenter, ledere og tilsynsførende for at forbedre produktiviteten og effektiviteten
  • Avanceret analyse – analyser alle aspekter af dit callcenter og få indsigt i alle interaktioner med opkaldere takket være samtaleanalyse
  • Færdighedsbaseret tilpasset opkaldsdirigering – diriger dine opkaldere til en agent, der er bedst rustet til at løse kundespørgsmål
  • Tredjepartsintegration – integrer dit opkaldsovervågningsværktøj med andre vigtige forretningsværktøjer
  • Omfattende rapportering – modtag regelmæssige rapporter om individets, gruppens og organisationens præstationer for at forbedre ressourceallokering, agentens ydeevne, identificere flaskehalse og reducere driftsomkostninger
Call Center Software Demo | LiveAgent

Hvor meget koster det at bruge opkaldsovervågning?

I betragtning af at overvågningsløsningen er en del af en skybaseret callcenter-løsning, varierer priserne. Hvis du vil sammenligne priserne på forskellige løsninger, skal du kontrollere, om månedlige eller årlige priser er angivet. Industriens gennemsnit er cirka $50 pr. Bruger pr. Måned. Prisen afhænger af antallet af callcenter -funktioner, du får adgang til udover den opkaldsovervågning, du leder efter.

LiveAgent er den bedst bedømte kontaktcenterløsning med transparente prisplaner, automatisk opkaldsoptagelse og taleanalyse. LiveAgents altomfattende prisplan starter ved $39 pr. Bruger pr. måned, leveres med over 180 avancerede funktioner og fremragende callcenter-support.

Scale your business

A fully-stacked call center is just one click away.

Let's go

Hvad er fordelene ved opkaldsovervågningssoftware?

Alle fordelene ved opkaldsovervågning kan deles i to kategorier – forbedret kundeoplevelse og forbedring af virksomhedens præstationer. Disse er imidlertid ret brede kategorier. Her er de mere specifikke fordele ved opkaldsovervågningssoftware, hvis det er det, du leder efter:

  • Forbedret agentydelse
  • Nedsat gennemsnitlig håndteringstid
  • Automatisk opkaldsfordeling
  • Øget kundeloyalitet
  • Forbedret opkaldskvalitet
  • Streamlineledelse og kvalitetssikring, selv med eksterne agenter om bord

Improve the quality of your calls

Create a fully functioning virtual call center today.

Free trial

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er callcenter-overvågningssoftware?

Callcenter overvågningssoftware er et værktøj, som callcenterledere og tilsynsførende kan bruge til at overvåge opkald i et indgående og udgående callcenter. Ledere og vejledere kan lytte til opkald efter behov. De kan bare lytte til et opkald, uden at den, der ringer, og agenten er opmærksom på det. Hvis de vil, kan de beslutte at tale med agenten eller hoppe på opkaldet og chatte med en opkaldende. 

 

Hvordan fungerer opkaldsovervågning?

Opkaldsovervågningsværktøjet fungerer som en del af det mere omfattende system - callcenter -software. Det er baseret på teknologier, der gør det muligt for vejledere at få adgang til kundeopkald og lytte til telefonsamtaler.

Hvem bruger opkaldsovervågningssoftware?

Salgsafdelinger og salgsteam bruger ofte opkaldsovervågningssoftware. Derudover bruger folk i nøglepositioner det til at levere enestående kundesupport og service, herunder salgsrepræsentant, teamleder, centerleder og centerleder.

Er alle brugere i stand til at bruge opkaldsovervågning?

Nej, ikke alle brugere kan bruge opkaldsovervågningsværktøjer. Kun administratorer og personer med roller, der har privilegierettigheder til at overvåge opkald, kan bruge opkaldsovervågningssoftware.

Hvad skal man kigge efter i et opkaldsovervågningsværktøj?

Når du ønsker at investere i et opkaldsovervågningsværktøj, bør du søge at få den bedste værdi for pengene. Derfor bør du kigge efter understøttelse af tredjepartsintegrationer, tilpasningsfunktioner, forudsigende opkald, avanceret analyse & amp; rapportering og færdighedsbaseret routing.

Hvor meget koster det at bruge opkaldsovervågning?

De gennemsnitlige omkostninger ved opkaldsovervågningssoftware er cirka $50 pr. Bruger pr. Måned. Nogle ganske overkommelige skybaserede callcenterløsninger som LiveAgent, der er til en overkommelig pris, tilbyder dette funktionelt til $39 pr. bruger pr. Måned.

Hvad er fordelene ved opkaldsovervågningssoftware?

Call monitor software kan hjælpe dig med at forbedre kundeoplevelsen generelt. Det vil helt sikkert hjælpe dig med at forbedre din callcenter -ydeevne, fordi det effektiviserer opkaldsfordeling, forbedrer agentens ydeevne og giver dig mulighed for at opretholde kvalitetssikring.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo