Hvad er et gruppeforum?
Forum er et sted, hvor dine kunder og agenter mødes og hjælper hinanden med at løse problemer. Hvert forumindlæg ændres til en billet. Forum sparer dine kunderepræsentanters tid. Kunder kan nemt hjælpe hinanden ved at besvare spørgsmål. Forum er fulde af tips og tricks, ideer, løste problemer og spørgsmål og meget mere. Hver kunde skal ind for at svare og spørge om noget.
Opbyg et fællesskab med kunder i LiveAgent og opret dit eget forum.

Frequently asked questions
Hvad er et gruppeforum?
Et brugerforum er et mødested på internettet. Hovedfunktionen af et sådant forum er muligheden for at diskutere med andre, dele viden, diskutere forskellige interessante emner. I kundeservice er det selvbetjeningssupport, hvor kunder kan få hjælp uden support fra kundeserviceteamet.
Tilbyder LiveAgent et gruppeforum?
LiveAgent giver gruppeforumsfunktionalitet. Hvis du vil skabe et sted fyldt med råd, tips, ideer til løsning af problemer, er det værd at satse på at forme sådan et sted. En kunde, der ønsker at deltage i et sådant forum, logger bare ind og stiller et spørgsmål.
Hvad er de grundlæggende funktioner i et gruppeforum?
Et gruppeforum bør være åbent for kunder, der leder efter svar på deres spørgsmål. Den skal indeholde tips, tricks, eksempler på løste problemer. En af hovedfunktionerne er evnen til at reagere på kunder, der er uafhængige og ikke har brug for support fra kundeserviceteamet.
Expert note
Et gruppeforum er et sted, hvor kunder og agenter kan møde hinanden og give hinanden hjælp og løsninger på problemer. Det øger kundefastholdelse og reducerer arbejdsbyrden for kundeservice.

LiveAgent tilbyder en realtids chatløsning, der fremskynder arbejdet i kundeserviceteamet og tillader kundeinteraktion via emotikoner, videodeling og telefonbeskeder. Ved at implementere en live chat-løsning kan du reducere mængden af indsats, som kunderne skal bruge for at kontakte dig, og samtidig øge engagementet og salget. LiveAgent tilbyder 15 forskellige chatfunktioner, herunder en chat-knap og proaktive chatinvitationer. Live chat er vigtig, og LiveAgent tilbyder en gratis 14-dages prøveperiode for at prøve deres produkt.
LiveAgent er en chatløsning, der giver virksomheder mulighed for at optimere kundeservice ved at implementere real-time chat på deres website. Programmet tilbyder også en række andre funktioner og integreringer og kan tilpasses med en chatknap på dit website. LiveAgent tilbyder også en gratis demo og support til både kunder og virksomheder.
LiveAgent er en multikanal helpdesk-software, der giver mulighed for at yde multikanalsupport via e-mail, live chat, telefon, Facebook og Twitter i én applikation. Det er vigtigt at have en strategi for multikanalsupport og fokusere på kundeoplevelsen for at opretholde høj kundetilfredshed. LiveAgent er også en god erstatning for Channels, og der er en 14-dages gratis prøveperiode til rådighed. Der er også mulighed for at samle kundeinteraktioner fra flere sociale netværk og organisere dem ét sted for at fokusere på forretningsopgaver og opretholde høj kundetilfredshed. Der er ingen installationsgebyr, og Kunden har adgang til 24/7 kundesupport.