Hvad er et gruppeforum?
Et forum er et sted, hvor dine kunder og agenter mødes og hjælper hinanden med at løse problemer. Hvert forumindlæg ændres til en billet. Forum sparer dine kunderepræsentanters tid. Kunder kan nemt hjælpe hinanden ved at besvare spørgsmål. Forum er fulde af tips og tricks, ideer, løste problemer og spørgsmål og meget mere. Hver kunde skal ind for at svare og spørge om noget.
Virksomheder bruger normalt fællesskabs-forumsoftware for at skabe et forum, hvor deres kunder kan interagere. Du kan oprette det bare med det mest nødvendige forum, eller du kan fylde det med yderligere funktioner, afhængigt af den software, du bruger. Uanset om du bruger den bedste forumsoftware eller en på et basisniveau skal fordelene ved forum-tjenester ikke undervurderes.
Opbyg et fællesskab med kunder i LiveAgent og opret dit eget forum.
![Forum](https://www.liveagent.dk/wp/urlslab-download/777e9cb4f8a1624f5a01a63e4c1d7894/Mockup-Forum-1024x596.png)
Frequently Asked Questions
Hvad er et gruppeforum?
Et brugerforum er et mødested på internettet. Hovedfunktionen af et sådant forum er muligheden for at diskutere med andre, dele viden, diskutere forskellige interessante emner. I kundeservice er det selvbetjeningssupport, hvor kunder kan få hjælp uden support fra kundeserviceteamet.
Tilbyder LiveAgent et gruppeforum?
LiveAgent giver gruppeforumsfunktionalitet. Hvis du vil skabe et sted fyldt med råd, tips, ideer til løsning af problemer, er det værd at satse på at forme sådan et sted. En kunde, der ønsker at deltage i et sådant forum, logger bare ind og stiller et spørgsmål.
Hvad er de grundlæggende funktioner i et gruppeforum?
Et gruppeforum bør være åbent for kunder, der leder efter svar på deres spørgsmål. Den skal indeholde tips, tricks, eksempler på løste problemer. En af hovedfunktionerne er evnen til at reagere på kunder, der er uafhængige og ikke har brug for support fra kundeserviceteamet.