Hvad er helpchat?
Helpchat er en funktion, der giver kunder og besøgende mulighed for at kontakte kunderepræsentanter. De kan kontakte dem når som helst, når de besøger en virksomheds hjemmeside. Kunderepræsentanter er i stand til at hjælpe og løse forskellige spørgsmål og forespørgsler gennem en helpchat. Kunder får en assistance, der kan øge deres tilfredshed og overtale dem til at købe. I dag er helpchat afgørende for enhver virksomhed.
Frequently asked questions
Hvad betyder helpchat?
Helpchat er en funktion, der giver kunderne mulighed for at kontakte kundesupport til enhver tid via virksomhedens hjemmeside. Det er en hurtig form for kommunikation med supportteamet, takket være hvilken klienten straks kan få svar på sit spørgsmål. Det forbedrer helt klart kundeservicen.
Hvilke grundlæggende funktioner bør enhver helpchat tilbyde?
Der er flere funktioner, hver helpchat bør tilbyde. Disse er frem for alt muligheden for at køre en chat i realtid, takket være hvilken klienten meget hurtigt kan modtage et svar på sit spørgsmål. En anden funktion er evnen til at sende dåsesvar, og på den måde kan kommunikation være endnu hurtigere. Derudover skal agenten og klienten være i stand til at uploade filer eller integrere billeder for at hjælpe med at yde assistance. Et vigtigt emne er også muligheden for at tilpasse chatten til dit eget brand, samt muligheden for at vurdere kundeservice.
Har alle virksomheder brug for hjælpchat?
Enhver organisation, der ønsker at blive bemærket på markedet, bør have en helpchat. Det er en vigtig kommunikationskanal, som de fleste kunder kan lide, fordi de hurtigt kan få hjælp der. Chat-widget'en skal være på hver side på webstedet, så kunden kan kontakte kundeservice til enhver tid. Takket være dette udføres kundeservice på et højere niveau, og det er lettere at påvirke beslutninger.
Expert note
<p>Helpchat er afgørende for enhver virksomhed i dag, da det giver mulighed for hurtig kommunikation med kunderne og forbedrer kundeservice.</p>

Funktionsrig gratis helpdesk-software.
Få gratis helpdesk-software til din virksomhed! LiveAgent er den ideelle løsning til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at booste vækst og forbedre kundesupport på alle kommunikationskanaler.
Podium og Zendesk tilbyder live chat-software til virksomheder. Podium har nem brug og god kommunikation, mens Zendesk har mange funktioner. Priserne for Podium starter ved $289, mens Zendesk starter ved $19 pr. medarbejder pr. måned. Begge tilbyder gratis prøveperioder. Podiums kunder inkluderer Lunchbox, America's Car-Mart og Bruce Titus Auto Group, mens Zendesks kunder inkluderer BaubleBar, 99designs og Modsy. Zoho Desk er bedst til større virksomheder med mange kundeinteraktioner.