Hvad er en community?
Community er en gruppe af kunder og kunderepræsentanter. De samarbejder ved at dele ideer, problemer, forespørgsler og information. Folk i community hjælper hinanden, når det er nødvendigt. De svarer på hinandens spørgsmål.
Opret din egen community i LiveAgent. Lær mere om forummet.
Se, hvordan du opretter et brandfællesskab
Et brand-fællesskab er mere end blot de visuelle elementer, der er forbundet med en virksomhed, såsom logoet eller farvepaletten. Det omfatter det overordnede indtryk, som et brand skaber gennem sine produkter, tjenester og marketingindsatser. Mens der findes mange brands, har kun få med succes skabt et ægte fællesskab af dedikerede fortalere og evangelister. Denne video fokuserer på de strategier, som marketingfolk kan anvende til at opbygge loyale brand-fællesskaber, med særlig vægt på PIE principle: Purpose, Influence, and Experiences.
Frequently Asked Questions
Hvad er en community?
En community er en gruppe mennesker, der fokuserer på et bestemt emne og en ide. Dette kan være en gruppe af kunder og kunderepræsentanter, der arbejder sammen. Community medlemmer kan dele deres ideer, problemer, oplysninger og spørgsmål.
Hvordan opretter man et community i LiveAgent?
For at oprette en community i LiveAgent skal du gå til selvbetjeningskundeportalen. Indtast derefter en titel og beslut, om du ønsker, at community skal være internt eller offentligt? Derudover bør du oprette en beskrivelse baseret på nøje udvalgte søgeord, takket være hvilke du har en positiv indflydelse på SEO. Derudover bør den afdeling, der er ansvarlig for håndtering af posteringer, vælges.
Hvilke funktioner skal man have i et community forum?
Et community forum bør have specifikke funktioner. Det er en god idé at oprette en community-onboarding-proces for at gøre det nemmere for nye medlemmer at vide, hvad de melder sig til. En interessant idé er at lave regler eller en video, der vil besvare spørgsmål om, hvordan community forummet fungerer. Prøv at engagere fællesskabet og bliv involveret for at støtte og udvikle community.
Expert’s note
At have en aktiv og engageret community kan skabe loyale kunder og styrke dit brand. Med en god onboarding og klare regler kan du skabe et stærkt fællesskab.
Giv fremragende kunde service.
Sammenlign helpdesk-software og se hvad der gør LiveAgent anderledes. Få den hurtigste opsætning og den bedste kundesupport. Udforsk alle egenskaber og funktioner.
Sådan Bruger Du ChatGPT Til Kundeservice
ChatGPT kan forbedre kundeservice ved at generere nøjagtige svar, opretholde en konsistent tone og muliggøre centraliseret support på tværs af agenter.