Hvad er bulk import?
Bulk import værktøj tilføjer mange brugere til systemet hurtigere og nemmere. Brug det til at tilføje nye brugere eller opdatere eksisterende brugere eller organisationer. Forbered en kommasepareret værdi – CSV-fil, som indeholder alle nødvendige bruger- eller organisationsdata.
Frequently Asked Questions
Hvad betyder bulk import?
Bulk Import er en hurtigere metode til at importere datamængder. Det bruges normalt til store mængder data, der kræver mere komplicerede metoder til at overføre.
Hvad er rollen for bulk import?
Bulk Import giver dig mulighed for at tilføje flere brugere på én gang. Dette sparer dig for at skulle tilføje brugere én efter én. Ud over grundlæggende kundedata (telefon, e-mail) kan du også importere mere detaljerede data, som er tilgængelige for dig.
Hvordan kommer man videre med bulk import i LiveAgent?
For at udføre bulk import i LiveAgent skal du forberede en CSV-fil, hvor værdierne adskilles med kommaer. Dette bør omfatte alle de nødvendige bruger- eller organisationsdata. Dette værktøj gør det hurtigere og nemmere at tilføje flere brugere til systemet.
Hvad er et billetteringssystem: Definition, eksempler & funktioner
LiveAgent er en virksomhed, der tilbyder kundeservice software med integrationer og en support portal. De tilbyder også en række ressourcer og programmer, herunder en blog, ordliste, akademi og webinars. Der er fire hovedtyper af kundeservice undersøgelser, og det er vigtigt at analysere, hvilken rute der er den mest optimale. LiveAgent tilbyder også forskellige abonnementer til deres billettering software, der kan forbedre kundeservice, øge kundetilfredshed og effektivisere arbejdsgangen for agenter. Kundeservicevirksomheder tilbyder også komplet kundesupport 24/7.
Agentanvendelse er a vigtig KPI for call centeres produktivitet. LiveAgent kan hjælpe med at forbedre agentanvendelsesraten ved at strømline arbejdsgangen. Det er vigtigt at overvåge også gennemsnitlig håndteringstid og kontakt pr. agent pr. måned. Agentanvendelse er forskellig fra agentbelægning, da det kun tager højde for tiden brugt på telefonopkald. Det er vigtigt at beregne agentanvendelsen nøjagtigt for at sætte realistiske mål. Mindre callcentre har lavere agentanvendelsesrater på grund af mindre kontaktvolumen. Det er vigtigt at være forsigtig med at overanstrenge personalet og forårsage agentudbrændthed. LiveAgent kan hjælpe med at forbedre agentanvendelsesgraden og øge kundetilfredsheden.