Løsningstid

Hvad er løsningstid?

Løsningstid er det tidspunkt, hvor en billet bliver løst. Det starter det sekund, når en billet kommer ind i din helpdesk og slutter, når din agent eller kunde trykker på Løs-knappen. Nogle gange kan dette løses automatisk med en regel, der kører i baggrunden.

Den situation, der oftest forekommer, hvor en billet bliver løst automatisk, er når en kunde skriver ind om et spørgsmål og kundesupportmedarbejderen svarer på billetten, og hvor kunden aldrig svarer. Normalt udløses en regel efter et par dages inaktivitet, som i dette scenarie vil løse en billet.

Frequently asked questions

Hvad er løsningstid?

Løsningstiden er det tidspunkt fra kundens anmodning, indtil sagen er fuldt løst, når agenten trykker på Løs-knappen (nogle gange kan dette løses automatisk med en regel, der kører i baggrunden).

Hvordan kan du beregne løsningstid?

For at beregne din løsningstid skal du dividere den samlede tid for alle opkald med antallet af behandlede anmodninger.

Hvordan forbedrer man løsningstiden?

For at forbedre løsningstiden skal du først og fremmest sikre kundeservice af høj kvalitet. Begge agenter bør være ordentligt forberedt på deres arbejde og bør have de rigtige værktøjer til at hjælpe i deres arbejde. Takket være LiveAgent-software kan arbejdet automatiseres, agenten kan administrere alle kommunikationskanaler fra ét sted og har adgang til rapporter.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

    ×
    Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

    Vi er tilgængelige på adskillige datoer

    Planlæg en demo