Kundeglæde

Hvad er en kundeglæde?

Det største mål for mange virksomheder er kundetilfredshed. Kundeglæde, også kaldet kunde-wow, er at skabe en wow-følelse hos kunden. Det handler ikke kun om taknemmelige ord. Det handler om at give det kunden har brug for i øjeblikket, når der er brug for det. Det er nødvendigt at vide, hvad kunderne forventer af virksomheden. Målet er at overgå kundernes forventninger. Der er mange måder, hvorpå man kan give en kundeglæde.

Frequently asked questions

Hvordan definerer man kundeglæde?

Kundetilfredshed er at opfylde kundens behov og give dem den værdi, de forventer. For at tilfredsstille klienten er det nødvendigt i det mindste at opfylde dennes behov. Nøglen er dog at gå ud over dette scenario og overgå kundernes behov.

Hvad er det grundlæggende ved kundeglæde?

Grundlaget for kundetilfredshed er opfyldelsen af alle de behov, som kunden kræver. Dette består i at opfylde forventningerne til en service eller et produkt, passende kundeservice og en korrekt implementeret, problemfri købsproces (f.eks. produktforsendelse på det annoncerede tidspunkt).

Hvad er det modsatte af kundeglæde?

Det modsatte af kundetilfredshed er kundeutilfredshed. Det viser sig, når klientens behov og forventninger ikke er blevet indfriet. Kunden forventede mere og fik til sidst mindre. Dette kan ske på ethvert trin af købsprocessen.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

    ×
    Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

    Vi er tilgængelige på adskillige datoer

    Planlæg en demo