Hvad er en call center-app?
Kundeserviceprogram bringer enhver form for kommunikation, såsom e-mails og chatbeskeder, ind i kommandocentret. Denne applikation hjælper kundesupportteamet med at forblive organiseret og styret. Det gør det muligt for brugere at sortere billetter eller tildele en billet til en bestemt agent. Der er forskellige funktioner, som kundeserviceprogrammer tilbyder – forum, vidensbase, live chat eller mobilsupport. Du kan placere en hjælpeknap i din mobilapp, og kunder kan også modtage en løsning via mobilsupport.
Kundeserviceprogram er en type kundeserviceprogram, og den giver kunderne adgang til at modtage support gennem et telefonopkald fra callcenteret. Det øger effektiviteten af kundeserviceteamet og kundetilfredsheden.
Frequently Asked Questions
Hvad er en call center-app?
Call center programmet er en af de typer programmer, der understøtter kundeservice. Takket være det øges effektiviteten af kundeserviceteamet, og dermed også dens tilfredshed. Alle forbindelsesprocesser er automatiserede.
Hvad er de funktioner, du skal have i en call center-app?
Der er flere nødvendige funktioner i et callcenterprogram. Disse omfatter optagelse af opkald - takket være en sådan funktion får du mulighed for at arkivere anmodninger og vende tilbage til dem, når det er nødvendigt. Du har også interactive voice response-funktioner til din rådighed, hvor du kan opsætte nogle IVR-træer og menuer for bedre kundeservice over telefonen. Viderestilling (routing) er også nyttigt, især hvis du har brug for at håndtere en god mængde opkald, da klienter kan matches til agenter på den rigtige måde. Hvad mere kan du ønske dig? Automatisk opkaldsdistribution, der reducerede kundens ventetid og omdirigerer opkald til den rigtige agent, 24/7 opkaldsovervågning og live viderestilling, eksterne integrationer (f.eks. med CRM for at booste salg og holde styr på det) og detaljerede analyser i form af rapporter er også eftertragtede.
Hvordan forbinder man en call center-app til en helpdesk i LiveAgent?
LiveAgent har et indbygget callcenter. Takket være denne kombination er konfigurationen let og den og brugervenlig. Hvis du allerede har oprettet en konto, vil du finde en konfigurationsmulighed i dashboard. Tilslut dine enheder, tilføj telefonnumre og tilføj også en callcenter-knap på dit websted. Det vil tage dig et par minutter.
LiveAgent tilbyder omfattende funktioner og integrationer til virksomhedsløsninger. Med pausefunktionen kan agenter holde pauser ansvarligt og sikre effektivitet i arbejdet. Det er vigtigt at holde pauser for at undgå udbrændthed og sikre god kundeservice. Planlæg en demo i dag for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.