Real-time chat

Hvad er en chat i realtid?

Chat, også kendt som onlinechat eller internetchat, er en måde at kommunikere og interagere på i realtid på internettet. Denne kommunikation er baseret på tekstbeskeder. To eller flere personer kan kommunikere og også sende billeder, videoer eller lydfiler.

Der er mange typer chats – for eksempel igangværende eller planlagt til et bestemt tidspunkt. Chat kræver et software- eller messenger-program. Nogle chats kræver, at brugere registrerer sig eller tilmelder sig for at deltage i chatgrupper.

Real time chat

Frequently asked questions

Hvad er definitionen af ​​chat i realtid?

Chat i realtid er en onlinekommunikationskanal, der giver dig mulighed for at føre samtaler i realtid. Det drejer sig om en transmission af live tekstbeskeder fra afsender til modtager.

 

Har din virksomhed brug for en chat i realtid?

Hvis du vil have din virksomhed til at regne med markedet og have anerkendelse i kundernes øjne, har du helt sikkert brug for en chat i realtid. Denne type chat giver mulighed for hurtig kommunikation fra klienten, der har et problem, og chancen for at få øjeblikkelige svar og løsninger. Chat i realtid har den effekt at reducere antallet af efterladte indkøbsvogne samt øge antallet af konverteringer.

 

Tilbyder LiveAgent en chat i realtid?

LiveAgent tilbyder chat i realtid. Takket være dette kan det tage din virksomheds kundeservice til et højere niveau og gøre det nemmere for kunderne at kontakte din virksomhed.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo