Hvad er en chat i realtid?
Chat, også kendt som onlinechat eller internetchat, er en måde at kommunikere og interagere på i realtid på internettet. Denne kommunikation er baseret på tekstbeskeder. To eller flere personer kan kommunikere og også sende billeder, videoer eller lydfiler.
Der er mange typer chats – for eksempel igangværende eller planlagt til et bestemt tidspunkt. Chat kræver et software- eller messenger-program. Nogle chats kræver, at brugere registrerer sig eller tilmelder sig for at deltage i chatgrupper.

Frequently asked questions
Hvad er definitionen af chat i realtid?
Chat i realtid er en onlinekommunikationskanal, der giver dig mulighed for at føre samtaler i realtid. Det drejer sig om en transmission af live tekstbeskeder fra afsender til modtager.
Har din virksomhed brug for en chat i realtid?
Hvis du vil have, at din virksomhed opnår anerkendelse i markedet og i kundernes øjne, har du helt sikkert brug for en chat i realtid. Denne type chat giver mulighed for hurtig kommunikation fra klienten, der har et problem, og chancen for at få øjeblikkelige svar og løsninger. Chat i realtid har den effekt at reducere antallet af efterladte indkøbsvogne samt øge antallet af konverteringer.
Tilbyder LiveAgent en chat i realtid?
LiveAgent tilbyder chat i realtid. Takket være dette kan det tage din virksomheds kundeservice til et højere niveau og gøre det nemmere for kunderne at kontakte din virksomhed.
Expert note
Real-time chat er en effektiv måde at kommunikere med kunder på i realtid og kan øge kundetilfredsheden og reducere udgifterne til support. Det er vigtige funktioner for enhver virksomhed.

LiveAgent tilbyder en realtids chatløsning, der fremskynder arbejdet i kundeserviceteamet og tillader kundeinteraktion via emotikoner, videodeling og telefonbeskeder. Ved at implementere en live chat-løsning kan du reducere mængden af indsats, som kunderne skal bruge for at kontakte dig, og samtidig øge engagementet og salget. LiveAgent tilbyder 15 forskellige chatfunktioner, herunder en chat-knap og proaktive chatinvitationer. Live chat er vigtig, og LiveAgent tilbyder en gratis 14-dages prøveperiode for at prøve deres produkt.
LiveAgent tilbyder communication tools til virksomheder med chatløsninger og support, der kan tilpasses. Der er forskellige prisstrukturer og mulighed for gratis demo. Chattere kan personalisere svar for bedre kunderelationer. LiveAgent tilbyder også real-time chat for at øge kundeservice og konverteringer. Der er desuden kundeanmeldelser, blog og costs calculator på deres hjemmeside.
Teksten diskuterer chat-apps og værktøjer, der kan bruges til kommunikation og kundeservice i virksomheder, og fremhæver LiveAgent som en populær chat-løsning. Det beskrives, hvordan virksomheder kan prioritere opbygning af kunderelationer og give hurtige svar på gentagne spørgsmål. LiveAgent tilbyder gratis prøver, brancheløsninger og virksomhedsløsninger, og der er information om support, GDPR-regler og prisstrukturer. Derudover diskuteres chat-værktøjer og hvordan de kan optimere kundeservice og indsamle yderligere oplysninger fra besøgende på hjemmesiden, og LiveAgent nævnes som en af de bedste chatløsninger på markedet.
Live chat er en vigtig kommunikationskanal for kundeservice, da det giver mulighed for nem kommunikation og kundeinteraktion i realtid via emotikoner, videodeling og telefonbeskeder. LiveAgent tilbyder en effektiv chat-løsning med forskellige funktioner og integrationer, der kan forbedre din kundeservicestrategi og øge engagementet og salget på din hjemmeside. Du kan også prøve deres produkt gratis i 14 dage.