Hvad er en chat i realtid?
Chat i realtid, også kendt som onlinechat eller internetchat, er en måde at kommunikere og interagere på i realtid på internettet. Denne kommunikation er baseret på tekstbeskeder. To eller flere personer kan kommunikere og også sende billeder, videoer eller lydfiler.
Der er mange typer chats – for eksempel igangværende eller planlagt til et bestemt tidspunkt. Chat kræver et software- eller messenger-program. Nogle chats kræver, at brugere registrerer sig eller tilmelder sig for at deltage i chatgrupper. Chatsoftware bliver ved med at tilføje nye funktioner hvert år, såsom skrivevisning i realtid og mange flere.

Frequently Asked Questions
Hvad er definitionen af chat i realtid?
Chat i realtid er en onlinekommunikationskanal, der giver dig mulighed for at føre samtaler i realtid. Det drejer sig om en transmission af live tekstbeskeder fra afsender til modtager.
Har din virksomhed brug for en chat i realtid?
Hvis du vil have, at din virksomhed opnår anerkendelse i markedet og i kundernes øjne, har du helt sikkert brug for en chat i realtid. Denne type chat giver mulighed for hurtig kommunikation fra klienten, der har et problem, og chancen for at få øjeblikkelige svar og løsninger. Chat i realtid har den effekt at reducere antallet af efterladte indkøbsvogne samt øge antallet af konverteringer.
Tilbyder LiveAgent en chat i realtid?
LiveAgent tilbyder chat i realtid. Takket være dette kan det tage din virksomheds kundeservice til et højere niveau og gøre det nemmere for kunderne at kontakte din virksomhed.
Expert note
Real-time chat er en effektiv måde at kommunikere med kunder på i realtid og kan øge kundetilfredsheden og reducere udgifterne til support. Det er vigtige funktioner for enhver virksomhed.

LiveAgent Webinar 3: Live Chat & Chat-invitationer
"Ede programmerVirksomhed tilbyder priser, certifikater og samarbejde inden for VoIP-løsninger. Abonner på nyhedsbrevet for de seneste opdateringer og rabatter."
LiveAgent Helpdesk Software & Live chat
Forbedr kundesupport med LiveAgent, den ultimative helpdesk-software. Optimer kommunikationen og løs problemer på tværs af kanaler for at øge tilfredsheden og produktiviteten.
Fordele ved Live Chat og hvordan man bruger det
Få support og opdateringer hos LiveAgent. Opdag priser, funktioner og integreringer samt hvordan det kan hjælpe din virksomhed.
LiveAgent Webinar 4: Multi Vidensbase
Appen LiveAgent forbedrer kundesupport med chat, videoopkald og kontaktformularer og tilbyder en bedre kundeoplevelse. Prøv det gratis i dag.