Open source helpdesk?
Open source helpdesk er software, der tilbyder et billetsystem. Denne software giver en forudkonfigureret version, og den kan tilpasses. En open source helpdesk-software kan indeholde mange funktioner, du kan finde i dens betalte versioner. Værktøjer som agent- dashboards, CRM, integration af sociale medier og livechat er blandt de mest populære.
Som en open source helpdesk-billetteringssystemsoftware, har det ingen begrænsninger, og det er fuldt ud funktionelt for alle brugere. Nogle af disse softwaretyper er gratis og beder kun om donationer. Nogle af dem skal dog betales ved download.
Open source helpdesk er bygget til at yde support, så det sender kundeproblemer og spørgsmål sendt via e-mail, kontaktformularer eller live chat til en platform. Som en ekstra fordel kan helpdesk billetteringssoftware også oprette rapporter og levere analyser for at hjælpe supportteams med at spore deres præstationer og identificere områder til forbedring. Denne funktion er især nyttig for virksomheder med store mængder af kundeforespørgsler.
Frequently Asked Questions
Hvad er en open source helpdesk?
Open source software er software, der kan udvikles af et bredt udviklingsfællesskab. Open source helpdesk er software, der udelukkende er baseret på open source og tilbyder et ticket management system. Det giver dig mulighed for at yde kundesupport og dirigerer anmodninger fra forskellige kommunikationskanaler til platformen (e-mail, kontaktformularer, live chat), hvormed agenten kan administrere alt på ét sted.
Hvad er de vigtigste funktioner i en open source helpdesk?
De vigtigste funktioner ved one-source helpdesk er muligheden for kommunikation gennem forskellige kontaktkanaler, samt håndtering af individuelle billetter og mulighed for at analysere baseret på den indsamlede data og rapporter. Og alt dette er muligt på ét sted, hvilket absolut letter og effektiviserer arbejdet.
Er LiveAgent en open source helpdesk?
LiveAgent er en open source helpdesk. Det tilbyder alle de funktioner, der er nødvendige inden for kundeservice og teknisk support.
Expert note
En open source helpdesk-software kan indeholde mange funktioner og er fuldt ud funktionel for alle brugere. Det giver mulighed for at yde kundesupport og samle anmodninger fra forskellige kommunikationskanaler på ét sted.

LiveAgent Helpdesk Software & Live chat
Forbedr kundesupport med LiveAgent, den ultimative helpdesk-software. Optimer kommunikationen og løs problemer på tværs af kanaler for at øge tilfredsheden og produktiviteten.
Teknisk supportagenter skal have kompetencer inden for at løse problemer, være flersprogede og kunne skrive hurtigt og uden fejl. Med LiveAgent kan du tilbyde online teknisk support på flere kanaler og få adgang til værktøjer til at administrere kommunikation og få adgang til historik. Det er vigtigt at tilbyde god teknisk support for at sikre kundetilfredshed og succes.
Den rigtige helpdesk-software til enhver startup
LiveAgent er en fantastisk løsning til at forbedre kundeservice og øge kundetilfredshed. Den er let at bruge og har mange fordele ifølge brugerne.