Open source helpdesk

Open source helpdesk?

Open source helpdesk er software, der tilbyder et ticket management system. Den tilbyder en forudkonfigureret version, og kan fuldt ud brugertilpasses. Den har ingen begrænsninger, og den er fuldstændig funktionel for alle brugere. Nogle typer er gratis, men for andre skal du betale for at downloade den.

Open source help desk er bygget til at yde support, så den dirigerer kundeproblemer og spørgsmål sendt via e-mail, kontaktformularer eller live chat til platformen. Det tilbyder også forskellige helpdesk-funktioner og egenskaber til at reagere hurtigt på forespørgsler.

Frequently asked questions

Hvad er en open source helpdesk?

Open source software er software, der kan udvikles af et bredt udviklingsfællesskab. Open source helpdesk er software, der udelukkende er baseret på open source og tilbyder et ticket management system. Det giver dig mulighed for at yde kundesupport og dirigerer anmodninger fra forskellige kommunikationskanaler til platformen (e-mail, kontaktformularer, live chat), hvormed agenten kan administrere alt på ét sted.

 

Hvad er de vigtigste funktioner i en open source helpdesk?

De vigtigste funktioner ved one-source helpdesk er muligheden for kommunikation gennem forskellige kontaktkanaler, samt håndtering af individuelle billetter og mulighed for at analysere baseret på den indsamlede data og rapporter. Og alt dette er muligt på ét sted, hvilket absolut letter og effektiviserer arbejdet.

 

Er LiveAgent en open source helpdesk?

LiveAgent er en open source helpdesk. Det tilbyder alle de funktioner, der er nødvendige inden for kundeservice og teknisk support.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo