Hvad er en kontekstuel hjælp?
LiveAgent tilbyder search widgets, der kan integreres på dit websted med kontekstuel hjælp. Kontekstuel hjælp foreslår automatisk videnbaseartikler baseret på søgeord, som du begynder at skrive. Dette forbedrer virkelig kundeoplevelsen og kan også reducere antallet af nye indsendte billetter.

Frequently Asked Questions
Hvad er en kontekstuel hjælp?
Kontekstuel hjælp giver hjælp på et bestemt punkt i softwaretilstanden nøjagtigt i en situation relateret til den pågældende tilstand. Mere præcist betyder det, at sådan hjælp kun indeholder den mest nødvendige information, som klienten har brug for, for at løse sit problem. Sådan hjælp er indlejret direkte i brugergrænsefladen.
Hvordan fungerer en kontekstuel hjælp?
Kontekstuel hjælp fungerer normalt på en sådan måde, at systemet kan foreslå brugeren, hvilke artikler eller andet indhold de bør kende, ved at genkende URL'en på det websted, hvor brugeren befinder sig. Dette er de bedste forslag, der burde hjælpe klienten med sit problem.
Muliggør LiveAgent kontekstuel hjælp?
LiveAgent tilbyder search widgets, som du kan integrere hvor som helst på dit websted. Dette giver klienten mulighed for at få kontekstuel hjælp. Systemet foreslår automatisk artikler fra videnbasen, hvor du kan finde information om et bestemt emne, baseret på de indtastede søgeord.
Expert note
Kontekstuel hjælp er en funktion i software, der giver direkte hjælp på et bestemt punkt i softwaretilstanden, kun med den nødvendige information til at løse problemet.

Helpdesk-software til HR-branchen
LiveAgent er en anbefalet helpdesk-software til modeindustrien, da den er fuldt skalerbar og tilpasses. Virksomheden tilbyder også en gratis prøveperiode på 14 dage og 24/7 kundeservice. FAQ-software kan være effektiv til at optimere kundens selvbetjeningsoplevelse og reducere gentagne spørgsmål. LiveAgent's multikanals helpdesk-løsning kan hjælpe med at strømline udgående kundekommunikation og konvertere flere kundeemner til salg. Kundeservice agenttræning bør inkludere en kompleks teknisk oversigtssession med en senior teknisk supportmedarbejder og ugentlige kontrolmøder i den første måned. LiveAgent tilbyder en hjælpesk- og supportsoftware, der kan hjælpe virksomheder af enhver størrelse med at øge produktiviteten og forbedre kundeservicen. Der er ingen installationsgebyr, og kreditkort er ikke påkrævet, mens der tilbydes gratis prøveperiode på 14 dage og 24/7 kundeservice.
Leder du efter et HelpCrunch alternativ?
LiveAgent er et effektivt helpdesk-system med fantastisk funktionalitet og god kundesupport. Brugere skifter fra ZenDesk til LiveAgent på grund af overkommelige priser og avanceret automatisering.
Leder du efter et alternativ til Helpshift?
LiveAgent er en populær og effektiv kundesupportløsning med mange tilfredse kunder. Den forbedrer kommunikationen og øger kundetilfredsheden.
Leder du efter et LeadDesk alternativ?
LiveAgent er et populært helpdesk-system, der tilbyder stabil og omfattende funktionalitet samt integration med sociale netværk. Brugere skifter fra ZenDesk for de overkommelige priser og det hjælpsomme supportteam. Systemet er let at bruge, understøtter filvedhæftninger og tilbyder en fremragende kundesupport. Det er et værdifuldt værktøj for ejere af små virksomheder.