Hvad er en kontekstuel hjælp?
LiveAgent tilbyder search widgets, der kan integreres på dit websted med kontekstuel hjælp. Kontekstuel hjælp foreslår automatisk videnbaseartikler baseret på søgeord, som du begynder at skrive. Dette forbedrer virkelig kundeoplevelsen og kan også reducere antallet af nye indsendte billetter.
Frequently asked questions
Hvad er en kontekstuel hjælp?
Kontekstuel hjælp giver hjælp på et bestemt punkt i softwaretilstanden nøjagtigt i en situation relateret til den pågældende tilstand. Mere præcist betyder det, at sådan hjælp kun indeholder den mest nødvendige information, som klienten har brug for, for at løse sit problem. Sådan hjælp er indlejret direkte i brugergrænsefladen.
Hvordan fungerer en kontekstuel hjælp?
Kontekstuel hjælp fungerer normalt på en sådan måde, at systemet kan foreslå brugeren, hvilke artikler eller andet indhold de bør kende, ved at genkende URL'en på det websted, hvor brugeren befinder sig. Dette er de bedste forslag, der burde hjælpe klienten med sit problem.
Muliggør LiveAgent kontekstuel hjælp?
LiveAgent tilbyder search widgets, som du kan integrere hvor som helst på dit websted. Dette giver klienten mulighed for at få kontekstuel hjælp. Systemet foreslår automatisk artikler fra videnbasen, hvor du kan finde information om et bestemt emne, baseret på de indtastede søgeord.
- Bedste vidensbase-software 2021 | LiveAgent
- Extend alternativ - LiveAgent
- SpiceWorks alternativ - LiveAgent
- Virksomhedslicens til erhvervskunder | LiveAgent
- Hvad er en billetfunktion (+ gratis prøveperiode) | LiveAgent
- OneDesk alternativ - LiveAgent
- Bedste kundeportalsoftware 2022 | LiveAgent
- OTRS alternativ - LiveAgent