Multikanalsupport

Hvad er multikanalsupport?

Giv dine kunder et bredt spektrum af muligheder for at kontakte dig ved at integrere en række forskellige kommunikationskanaler.

Du kan vælge mellem en bred vifte af sociale medieplatforme som Facebook eller Twitter for at nå ud til et bredere publikum og tiltrække nye potentielle kunder.

Ligeledes kan du prøve at udbrede din virksomhed til flere slags enheder og være let tilgængelig hvor som helst og når som helst. Du kan udvide din virksomhed til mobiltelefoner, e-mail-udbydere eller begynde at bruge chattjenester til øjeblikkelig forbindelse med kunder.

Frequently asked questions

Hvad er definitionen på ​​multikanalsupport?

Multikanalsupport betyder Multikanal kundeservice udført i mere end to forskellige kanaler. Det henviser til den situation, hvor en virksomhed tilbyder support gennem mange kanaler, og kunderne kan vælge den mest bekvemme. På denne måde kan virksomheder støtte kunder på deres foretrukne kanal.

 

Hvad er principperne for multikanalsupport?

Der er flere regler for Multikanal drift. Den første er at forstå din målgruppe. På den måde ved du, hvor flere af dine potentielle kunder er, og hvad de allerhelst vil kontakte. En anden er planlægning af tjenester, ikke kanaler. Det er vigtigt at have et mål for øje, ikke kun en vej. En anden regel er, at det sjældent sker, at kunden går fra punkt A til punkt B. Man skal tage højde for, at de ofte viger væk fra den valgte vej. En anden regel er, at kundeoplevelsen ikke kender nogen grænser, derfor bør kommunikationssproget for hele brandet og medarbejderne om brandet være konsekvent. Endelig er det vigtigt at prøve forskellige løsninger.

 

Kan du yde multikanalsupport ved hjælp af LiveAgent?

Med LiveAgent kan du yde Multikanalsupport. LiveAgent er en multikanal helpdesk. Integrerer e-mail, Live Chat, Telefon, Facebook og Twitter i én applikation. Takket være dette kan dit brands kundeservice udføres på et multikanal og højt niveau.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo