Opret callcentersoftware
på 5 min.

Oplev krystalklar lyd og hardware-free support.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent's call center
Call Center Software

Dit fuld stack callcentersoftware venter

Interagere med kunder ubesværet på tværs af alle kanaler. LiveAgent, den omnichannel cloud-baserede callcentersoftware er alt, hvad du nogensinde vil have brug for, for at levere pålidelig og personlig service til dine kunder. Vores VoIP-telefonsystem (voice over internet protocol) er udstyret med avancerede funktioner såsom IVR, tilbagekaldsanmodninger, ACD, smart opkaldsdirigering, opkaldsoverførsler, ubegrænset optagelse af opkald og HD-videoopkald – og det er kun begyndelsen.
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Call center software i din helpdesk

00:00 / 02:02
LiveAgent | Call center software in your helpdesk | Live Agent02:03Youtube video: LiveAgent | Call center software in your helpdesk
Live Agent

Hvad er callcentersoftware?

Callcenter-softwareløsninger er systemer, der gør det muligt for callcenter-agenter at håndtere indgående opkald og udgående opkald. Disse løsninger er ideelle til mere personlig håndtering af kunderelationer og til hurtig kundesupport.

Call center software demo

00:00 / 04:39
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Udforsk vores virtuelle callcenter-software

Oplev vores nøglefunktioner med en gratis prøveversion af LiveAgent, og se, hvordan man kan levere professionelle tjenester med vores løsning. Se hvor nemt det er at oprette et callcenter, tilføje VoIP-numre eller konfigurere IVR med vores kraftfulde værktøj

Skab personligt tilpassede kunde oplevelser med LiveAgent

Vores kontaktcenterværktøj kan hjælpe dig med at skabe den ultimative kundeengagementplatform og hjælpe dig med at øge kundeloyaliteten. Vis dine kunder fantastisk support med vores helpdesk-løsning og løs tidskrævende problemer hurtigt.
Gå ud over kundernes forventninger
  • Skab personlige oplevelser for kunderne Forbedre kvaliteten af kundeinteraktioner Giv en problemfri kunderejse
LiveAgent call center support - mockup

Fuldstændigt overblik over din callcenterløsning

Administrer kundesupportcenteret med lethed takket være vores alt-i-én-løsning. Få dit callcenters produktivitet til det højeste niveau og forbedre kvaliteten af kundeinteraktioner med LiveAgent.

Cloud-baseret callcentersoftware funktioner​​

Kraftige funktioner, der hjælper dig med at forbedre kommunikationen på  telefonen og giver enestående kundeoplevelser.

Interne opkald

Interne opkald er en funktion, der giver dig mulighed for at kommunikere med dine kollegaer på deres vagter, hvis de har brug herfor, og giver dig mulighed for at omstille opkald. <a href=”/features/internal-calls/”>Lær mere</a>

Omnichannel help desk software

Vores omnichannel callcentersoftware kan håndtere flere kanaler – vores callcenter, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, live chat, kundeportal, e-mail og mere. Lær mere

Klik-for-at-kalde og mail-til-funktion

Vores webbaserede callcenter kan ringe til ethvert webnummer. Klik på det nummer, du gerne vil ringe til, og LiveAgent klarer resten. Det kan også bruge mail-to-protokoller. Lær mere

Opkaldsoverførsler

Vores callcenter har overførte og rådgivende overførsler. Overførte omstillinger øger kundetilfredsheden og sikrer, at den, der ringer, er knyttet til en agent, før opkaldet afsluttes. Lær mere

VoIP call center telefonsystem

LiveAgent callcenter integreres med over 99% af VoIP-udbydere med SIP Trunk. Kan du ikke se din foretrukne VoIP-partner? Kontakt os, og vi vil med glæde tilføje det til vores liste. Lær mere

Ring tilbage funktion

Øg kundetilfredsheden ved at bede kunderne om at anmode om et tilbagekald, når de ikke har tid til at vente, eller når dine agenter har for travlt til at svare. Lær mere

Software til udgående callcenter

Støt dine kunder ved at kontakte dem med vores manuelt udgående callcenter. Forbedre kunderelationer, og optimer udgående kundeinteraktioner. Lær mere

Opkaldsdirigering til en personlig enhed

Agenter har mulighed for at dirigere indgående opkald til en personlig enhed, såsom en mobiltelefon. Brug vores via viderestilling til et GSM-telefonnummer eller vores LivePhone-app. Lær mere

Flere understøttede opkaldsenheder og telefonnumre

Forbind ubegrænsede opkaldsenheder og telefonnumre med din callcenterløsning. LiveAgent er kompatibel med både hardware og virtuelle opkaldsenheder såsom softphones. Lær mere

Omnichannel agent desktop

LiveAgents alt-i-én callcenterløsning tilbyder en kontekstrig desktop. Giv dit callcenter overgange mellem besvarelse af opkald og at finde klientdata. Lær mere

Native og tredjeparts CRM-integrationer

Dit kontaktcenter kan sikre, at dine agenter til enhver tid giver personlig service med en af vores tre CRM-integrationer. Du kan også bruge vores indbyggede CRM-værktøjer. Lær mere

Computertelefoni-integration (CTI)

Integrer dine computere, bærbare computere og hardwaretelefoner med LiveAgent. Besvar og foretag opkald med lethed, mens du giver dine kunder god kundesupport.

Lær mere
LiveAgent's call center integrations

Push-meddelelser i appen

Aktiver push-beskeder i LivePhone-appen, og den vil advare dig med en push-besked, hver gang der er en ringende chat, et opkald eller en indgående billet. Lær mere

Opkaldslister

Gennemgå dine interaktioner om opkald, der er blevet foretaget, modtaget, besvaret eller mistet af agenter. Få kontekst til kundehistorik takket være opkaldslogfiler og historiefunktioner.

Lær mere

Interaktiv voice response (IVR)

LiveAgent callcentersoftware understøtter IVR trees. Optag dine egne beskeder, eller upload forudindspillede filer til dit LiveAgent stemmesvarssystem for intelligent routing. Lær mere

Automatisk opkaldsdistribution (ACD)

Vores callcenter-app distribuerer opkald i henhold til agentprioritet eller tilfældig tildeling. Vælg den indstilling, der passer til dig, samt brugerdefinerede indstillinger såsom pausetider. Lær mere

Opkald optagelse

Få kontekst til kundehistorik med ubegrænset opkaldsoptagelse, der gemmer hvert opkald. Afspil dem når som helst for at se, hvordan du giver en enestående kundeoplevelse. Lær mere

Softphones

Vores business callcentersoftware er kompatibel med mange cloud VoIP-telefonsystemer. Forbind dem til dit LiveAgent callcenter, og brug de enheder, du foretrækker. Lær mere
Call center softphones integration

Indgående callcentersoftware

Vores omfattende callcenterløsning kan administrere flere enheder til opkald. Systemet giver dig besked, hver gang nogen forsøger at ringe til dig på et hvilket som helst nummer. Lær mere

Indbygget videnbase

Giv support døgnet rundt, og forbedre kundetilfredsheden, selv når dine agenter er offline. Brug vores vidensbase til offline support.

Lær mere
Call center softphones integration

Historiske rapporter

Brug vores historiske rapporter til at forbedre din kundeservice. Brug grafer eller diagrammer, og segmenter dine data på den måde, du vil have. Hold orden på opkald, inaktiv tid og meget mere.

Lær mere

Videoopkaldssoftware

Vores webbaserede callcentersoftware gør det muligt for kontaktcenteragenter at videochatte med kunder. Videoopkald understøtter video, stemme og chat uden mulighed for at optage.

Lær mere

Hurtige løsninger

Få hurtigere kontakt til kunderne

LiveAgent callcenter er nemt at konfigurere og nemt at bruge. Takket være fuld integration med vores billetsystem kan du foretage og besvare opkald hurtigere. Kort gennemsnitlig kontakt-tid kan hjælpe dig med at løse problemer meget hurtigere.

  • Giv hurtigere support med mindre ventetid og skab gladere kunder
  • Løs kundeproblemer hurtigt og på et personligt niveau
Chart

20s

Gennemsnitlig kontakt-tid

Integrer din multi-kanal billetsoftware med apps, du bruger dagligt. Vi har over 150 integrationer tilgængelige via plugins.

Bedre rækkevidde

Udvid din rækkevidde og forbedre din support

Opkald er stadig en af de mest populære måder at nå helpdesk på, hvilket gør opkald til en af de hurtigste måder at gøre dine kunder glade på. Få en af de mest populære kundekommunikationskanaler og kontakt flere kunder.

  • Få en populær kundekommunikationskanal til din helpdesk
  • Kontakt flere kunder, løs flere problemer og øg ROI
Chart

50 %

af alle kunder foretager opkald

Halvdelen af din kundebase venter måske på en mulighed for at ringe til dig i stedet for at sende e-mails. Selv nogle få telefonlinjer kan forbedre kundetilfredsheden.

Kvalitetsservice

Yd kundeservice af høj kvalitet

Løs problemer på et personligt plan med en rigtig samtale og forståelse. Opkald kan hjælpe dig med at håndtere kunder på et andet niveau, samtidig med at du undgår lange samtaler via e-mails. Du kan også bruge videoopkald.

  • Løs tidskrævende problemer personligt via telefon 
  • Tilføj videoopkald, og ring til kunder ansigt til ansigt
Chart

70 %

Gennemsnitlig løsningshastighed

Undersøgelser viser, at opkald er en af de mest pålidelige kanaler til at løse problemer. Opgrader dit værktøjssæt til tidsfølsomme problemer eller opkald med vigtige kunder.

Spar mere på callcentersoftware

Få det cloud call center-software, der bringer mest værdi. Sammenlign funktioner og priser for bruger pr. måned med en prisberegner.
Medal

Begynd at bruge LiveAgent nu!

Prøv alt det vi har at byde på, med en gratis 14-dages prøveperiode
  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid

Over 60 VoIP-udbyder integrationer
with LiveAgent

Integrer, automatiser, innovere

LiveAgent VoIP providers

Forbliv sikker med LiveAgent call center-software

LiveAgents callcentersoftware er GDPR-kompatibelt, HTTPS-krypteret og bestod Google OAuth API-bekræftelsesverifikation.

Produktsikkerhed

Vores cloud-baserede voip call center-software kører på en sikker forbindelse ved hjælp af HTTPS protocol. Al kommunikation mellem din browser og cloud-kontaktcenteret er krypteret, inklusive dine livechats, call center-opkald og e-mail-kommunikation.

Datacentersikkerhed

LiveAgent-servere hostes på Tier III+ eller IV eller PCI DSS, SSAE-16 eller ISO 27001 kompatible faciliteter. Vores datacenterfaciliteter er i et sikkert område med sikkerhedszoner på flere niveauer, 24/7 bemandet sikkerhed, CCTV-videoovervågning, multifaktor-identifikation og mere.

Web icon

Netværkssikkerhed

Vores netværk er beskyttet af redundante firewalls, markedets bedste routerteknologi, sikker HTTPS-transport over offentlige netværk og netværksindbrudelsesdetektering og/eller -forebyggelsesteknologier (IDS)/IPS), som overvåger og/eller blokerer ondsindet trafik og netværksangreb.

Giv support på tværs af alle vigtige
kundekanaler

Sociale medier

Vores færdige integrationssystemer kan hjælpe dig med at komme på sociale medier og give en personlig kundeoplevelse på vigtige sociale kanaler. Vores billetsystem understøtter sømløse integrationer med din Facebook, Instagram og Twitter. Du kan endda håndtere tekstkommunikation med vores Viber-integration.

Lær mere

Yde en enestående kundeoplevelse med vores live chat. Det er en af de hurtigste chat-widgets i realtid, og den kan nemt integreres på dine websteder. Opbyg meningsfulde kunderelationer og omdan webbesøgende til kunder. Vores chat kan hjælpe dig med at reducere håndteringstider og blive et værdifuldt værktøj i ethvert agentarbejdsområde.

Berig dit kontaktcenter med en omfattende videnbase. Opret nemt nyttige artikler, informationssektioner og gør-det-selv-vejledninger til kunder, der foretrækker at lede efter løsninger på egen hånd. Giv svar på almindelige spørgsmål med ofte stillede spørgsmål, eller opret forum, hvor folk kan komme i kontakt med agenter eller andre kunder for at få support.

Håndter kundeservice med lethed takket være et avanceret billetsystem. Alle digitale kanaler er forbundet, så du nemt kan se alle kundesamtaler ét sted. Brug tags til organisere billetterne, efterlad noter til dig selv eller andre agenter, og opret afdelinger, der er ansvarlige for specifikke forespørgsler.

Anbefalelser

Få LiveAgent og slut dig til 7000 tilfredse kunder

  • Roman Bosch
    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
    Razvan Sava WebMaster Tilbud
  • Taras Baca
    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
    Viviane Carter CSI-produkter
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
    David Chandler Volterman

Ofte stillede spørgsmål

[nicefaqtitle1="Hvad er callcentersoftware?"question1="Hvad er callcentersoftware?"answer1="Callcentersoftware er en løsning, der hjælper virksomheder med at administrere indgående telefonopkald fra deres kunder. Den kan have en lang række funktioner som f.eks. centraliserede telefonopkald fra fastnet eller websteder, intelligent routing, automatisk opkald eller endda opkaldsoptagelse. Callcentersoftware bør også hjælpe callcenteragenter med at få adgang til vigtige oplysninger om deres kunder, såsom ordrehistorik, kontaktoplysninger og tidligere billetter."title2= "Hvordan fungerer callcentersoftware?"question2="Hvordan fungerer callcentersoftware?"answer2="Callcentersoftware fungerer ved at centralisere og dirigere opkald fra fastnettelefoner eller websteder til din software. Hvis en kunde ringer, scanner softwaren dens database for kunder for at se, om den har nogen forudgående information om den, der ringer. Disse oplysninger tilgås derefter af en agent og gennemgås, før de besvarer opkaldet. I mellemtiden er opkaldet i kø. Når det besvares, bliver opkaldene optaget til trænings- og kvalitetsformål."title3="Hvad er IVR i et callcentermiljø?"question3="Hvad er IVR i et callcentermiljø?"answer3="IVR er en interaktiv talekommunikationsteknologi. IVR gør det muligt for computere at interagere med mennesker ved at bruge talekommandoer eller toner fra et tastatur. IVR bruges i et callcentermiljø til at dirigere opkald til relevante agenter eller afdelinger. IVR kan også bruges til at hente kontooplysninger eller give feedback. Derfor er det en fantastisk løsning for virksomheder."title4="Hvad er funktionen af et callcenter?"question4="Hvilken funktion har et callcenter?"answer4="Hovedfunktionen af et callcenter er at gøre det muligt for kunder at ringe til virksomheder med spørgsmål, de måtte have vedrørende produkter, politikker, returneringer, funktionalitet, fejlfinding eller feedback."title5="Hvor meget koster callcentersoftware?"question5="Hvor meget koster callcentersoftware?"svar5 ="Prisen afhænger af kvaliteten af den software, du vælger. LiveAgent er en alt-i-én helpdesk-løsning, der også omfatter et callcenter. Prisen beregnes ud fra, hvor mange agenter din virksomhed har brug for om måneden. Vores altomfattende abonnement indeholder et callcenter i fuld stack, hvilket koster $39 om måneden pr. agent."title6="Hvad er fordelene ved callcentersoftwaren?"question6="Hvad er fordelene ved callcentersoftwaren?" answer6="Fordelene ved callcentersoftware omfatter forbedret agenteffektivitet, kundeengagement, kundeoplevelse og øget salg."title7="Hvad er fordelene ved LiveAgent"question7="Hvad er fordelene ved at bruge LiveAgent i stedet for andre helpdesk?"]

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt
Related Articles to Bedste Call Center-software
Er du i tvivl om, hvad der gør LiveAgent til et godt valg for softwareudviklingsvirksomheder? Her er tre grunde til, at du vælger os.

Leder du efter en bedre helpdesk-software?

LiveAgent er en populær kundesupportsoftware, der tilbyder overkommelige priser, avanceret automatisering og integrationer for at øge kundetilfredsheden. Platformen er målrettet mod brancheløsninger og har både support portal og systemstatus. Mange tidligere ZenDesk-brugere har skiftet til LiveAgent på grund af dens funktionalitet, muligheden for at vedhæfte filer til e-mails og live chat-funktionen. Over 21.000 virksomheder har haft succes med at implementere helpdesk-software, og der er positive vidnesbyrd og succeshistorier om LiveAgent's priser og support.

LiveAgent er en fuldt udstyret servicedesk-software, der bruger et billetsystem til at kombinere alle dine servicedesk-processer.

Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse

Servicedesk-software som LiveAgent integrerer helpdesk, live chat, call center og sociale medie platforme for at forbedre kundeinteraktion og administration.

Call center software yder support, sælger produkter og håndterer telemarketing. Der er to typer - CRM-software og computertelefoni-integrationssoftware.

Call center software

Call center software automatiserer kundeservice, forbedrer supportteamets træning og øger kundetilfredsheden. Integrering med eksisterende værktøjer er også en fordel.

LiveAgent kundeservice webinar fokuserer på en multi-channel help desk løsning. Live chat, billetsoftware, live chat, indbygget callcenter og meget mere er inkluderet. LiveAgent gratis prøveperiode er tilgængelig i en begrænset periode.

Lær alt om LiveAgent med webinarer

LiveAgent er en hjælpesk- og supportsoftware, der kan hjælpe virksomheder af enhver størrelse med e-mail, lynhurtig livechat, sociale medier, callcenter og vidensbase. Lösningen kan øge produktiviteten, reducere antallet af billetter og forbedre kundeservice. Virksomheder kan oprette en gratis konto og få en 14-dages prøveperiode. LiveAgent tilbyder også webinarer og hjælp til modeforretninger og hostingvirksomheder. Det er også den kundeservicetjeneste med den højeste tilfredshed blandt kunderne. Virksomheder med live chat oplever en positiv effekt på salg, omsætning og kundeloyalitet. LiveAgent kan hjælpe sundhedsvirksomheder med bedre kundesupport, øge salget og forbedre effektiviteten og produktiviteten af personalet.

Implementering af live chat på din hjemmeside øger antallet af konverteringer. Tilføj LiveAgent, den hurtigste chatsoftware på markedet, til din Shopify-butik.

Bedste livechat til Shopify-butikker

Hold forbindelsen med dine kunder på alle kommunikationskanaler med LiveAgent, den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software til SMB i 2020.

Research viser, at 39% af forbrugerne foretrækker support via telefon frem for andre kommunikationskanaler. Med LiveAgent kan du oprette et virtuelt callcenter lige i din helpdesk. Administrer let indgående kundekommunikation, forbedre supportteamets ydeevne og generer mere indgående salg.

Software til indgående callcenter

Brug af indgående callcenter-software kan øge kundetilfredsheden, øge salget og give problemfri kommunikation. LiveAgent tilbyder alle nødvendige funktioner til et effektivt indgående callcenter med smart call routing, intelligent IVR og ubegrænset opkalds-optagelse. Desuden giver softwaren også mulighed for integreret videochat og omfattende rapportering. Samlet set er LiveAgent en omfattende og brugervenlig løsning til indgående callcentere.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo