Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Lave et call center på 5 min.

Oplev krystalklare lyde uden hardware support.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Kreditkort kræves ikke    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Dit full-stack call center software venter

Nemt tage kontakt med dine kunder på tværs af alle kanaler. LiveAgent, den omnichannel cloud-baserede callcenter-software er det eneste du har brug for for at levere pålidelig og personlig service til dine kunder.

Vores VoIP (voice over internet protocol) callcenter telefonsystem er udstyret med avancerede funktioner såsom IVR, tilbagekaldsanmodninger, ACD, smart call routing, opkaldsoverførsler, ubegrænset opkaldsoptagelse og HD-videoopkald – og det er bare begyndelsen.

Hvad er callcenter -software?

Callcenter-software er et system, der giver din virksomhed mulighed for at håndtere både indgående og udgående opkald effektivt. Udtrykket callcenter-software bruges ofte i flæng med kontaktcenter-software.

Den største forskel er, at kontaktcenter -softwaren gør det muligt for virksomheden at forbinde flere kanaler til en grænseflade. Således kan dine kunder kontakte dig via telefon, e -mail, forum, sociale medier, live chat osv.

Fordelene ved at bruge callcenter -software inkluderer kvalitetssikring, reduceret opkaldsfrekvens, forbedret agenteffektivitet, bedre kundeoplevelse og øget salg.

Hvordan kan du drage fordel af LiveAgents robuste callcenter -software

Individualiserede kundeoplevelser

Callcenter-softwareløsning gør det muligt for dine medarbejdere at håndtere alle opkald til kundesupport effektivt. De vigtigste funktioner, der skaber overlegne kundeoplevelser, er automatisk opkaldsdistribution, IVR og interne opkald.

Enhver virksomhed bør stræbe efter at forbedre kundeoplevelsen (CX), da positive oplevelser er mindeværdige og ofte resulterer i forlænget kundeloyalitet og et øget salg for virksomheder i alle størrelser.

Forbedret produktivitet

Der er to vigtige callcenter-funktioner, der kan hjælpe dig med at forbedre dine medarbejderes produktivitet. En af dem er IVR, og den anden er færdighedsbaseret routing som giver din virksomhed mulighed for straks at forbinde en kunde til den korrekte agent eller en afdeling.

Løsningen IVR skaber en bedre kunderejse, da dine kunder er mindre tilbøjelige til ikke at blive omstillet. Som følge deraf kan kundeservicemedarbejdere løse flere henvendelser på en effektiv og produktiv måde. 

Forbedret kvalitet af kundeserviceteams

En standardfunktion, der er ret underudnyttet, men virkelig gavnlig, er ubegrænset opkaldsoptagelsesfunktion. Mange virksomheder antager, at det kun bruges som et forebyggelsesværktøj mod juridiske handlinger. Dette er imidlertid også en god måde at identificere forbedringsområder på.

Analyse i realtid af kundesupportopkald giver dig mulighed for at genkende styrker og svagheder ved din medarbejders ydeevne, hvilket kan hjælpe dig med at oprette en ultimativ plan for løbende forbedringer. Derudover kan det repræsentere en form for uddannelse for nye kundeservicemedarbejdere, da det er en fantastisk måde at lære virksomhedens processer ved at bruge eksempler.

Samlet set kan alle disse handlinger drastisk forbedre kundetilfredsheden, da din virksomhed vil kunne give bedre support. 

Callcenter med ubegrænset historik

LiveAgents callcenter-software er direkte integreret med alle kommunikationskanaler, du bruger til at kommunikere med dine kunder og kundeemner

Cloudbaseret callcenter-software

Enestående
besparelser

LiveAgents webbaserede callcenter er en omkostningseffektiv løsning for lokale og internationale indgående og udgående opkald. Der er ingen skjulte brugsgebyrer eller ekstra gebyrer. Vi tilføjer løbende nye funktioner og forbedrer vores software, så dit virtuelle callcenter altid vil være udstyret med den nyeste teknologi – gratis.

Pålideligt, professionelt callcenter

LiveAgents callcenter-software er pålidelig og skalerbar, hvilket gør den til den perfekte callcenter-løsning for små virksomheder og store virksomheder. Vi tilbyder support døgnet rundt på tværs af flere kommunikationskanaler, 365 dage om året og på flere sprog

Enkelt, men kraftfuldt callcenter

Konfigurer dit virtuelle callcenter, og begynd at levere professionel talesupport på få minutter. Vælg din VoIP-udbyder fra vores partners liste, konfigurer ubegrænsede medarbejder-enheder, og begynd at besvare telefonopkald direkte fra din browser.

Begynd at bruge vores callcenter-software i dag

Din callcenter-opsætning behøver ikke være et mareridt. Med LiveAgent kan du komme i gang med blot et par klik.

reporting dashboard in liveagent

Komplet oversigt over din kontaktcenter løsning

Sørg for, at dit telefonopkaldscenter bruges korrekt, og at dine kunder får den bedst mulige service ved at overvåge opkaldsstatistikker, brug, medarbejder-tilgængelighed og medarbejder-vurderinger via en i LiveAgents avancerede analysefunktioner.

Udpege mangler i ydeevnen ved at gennemgå alle callcenter-metrics og forbedre din serviceydelse ud fra den indsigt, du finder.

Brug vores native CRM eller integrer din egen

LiveAgent tilbyder en indbygget CRM men integreres også problemfrit med andre store CRM (kundeforholdsstyring) udbydere. Gem, rediger og se din kundes data i realtid for at sikre den bedst mulige kundeoplevelse. 

LiveAgent integreres med flere software til styring af kundeforhold, herunder SharpSpring, SalesFlare, PipeDrive, Vectera og Highrise. Kan du ikke se din foretrukne CRM på listen? Kontakt os, så tilføjer vi det gerne.

Contact Fields
Call routing feature in LiveAgent's call center software

Kraftfuld automatisering til workflow-styring

LiveAgents omnichannel callcenter-software er fyldt med kraftfulde automatiseringsfunktioner, der kan øge din agents produktivitet. Automatiser opgavefordeling (herunder opkald ved hjælp af ACD), ensformige og trivielle opgaver, og giv dine kontaktcentermedarbejdere fleksibiliteten til at fokusere på vigtigere opgaver, der forbedrer kundetilfredshed og loyalitet og samtidig fører til flere salgsmuligheder.

Let at administrere din eksterne arbejdsstyrke

Nu om stunder er fjernarbejde det nye normal. Du skal have forretningsværktøjer til at imødekomme disse nye betingelser. LiveAgent tilbyder et cloud-callcenter for den bedste fjernstyring af arbejdsstyrken, så du kan automatisere processer, se data og gøre mere for hver fjernt placerede medarbejder.

go remote

Databeskyttelse og sikkerhed i topklasse

LiveAgents callcenter-software er GDPR-kompatibel, HTTPS-krypteret og har bestået Google OAuth API -verifikationsrevisionen.

Union icon

Produkt
sikkerhed

Vores cloud-baserede kontaktcenter-løsning kører på en sikker forbindelse ved hjælp af HTTPS protokol. Al kommunikation mellem din browser og cloudkontaktcentret er krypteret, herunder dine live chats, callcenteropkald og e -mailkommunikation.

Cloud icon

Datacenter
security

LiveAgent-servere hostes på Tier III+ eller IV eller PCI DSS, SSAE-16 eller ISO 27001-kompatible faciliteter. Vores datacenterfaciliteter ligger i et sikkerhedsområde med sikkerhedszoner på flere niveauer, bemandet sikkerhed døgnet rundt, videoovervågning med CCTV, identifikation af multifaktorer og mere.

Web icon

Netværk
sikkerhed

Vores netværk er beskyttet af redundante firewalls, førsteklasses router-teknologi, sikker HTTPS-transport over offentlige netværk og netværksindbrudsdetektering og/eller forebyggelsesteknologier (IDS /IPS), der overvåger og/eller blokerer skadelig trafik og netværksangreb.

Call center software funktioner

Internal calls
LiveAgent callcenter-software understøtter ubegrænsede gratis opkald blandt alle kontaktcentrenes medarbejdere. Styrk dine opkalds- center medarbejdere ved at hjælpe hinanden med at løse kundespørgsmål i realtid.
Omnichannel help desk software
Vores omnichannel -kontaktcenter-software indsamler kundemeddelelser fra flere kommunikations- kanaler, herunder vores callcenter-software, Facebook, Instagram, Viber, Twitter, live chat, kundeportal, og e -mail.
Click-to-call and mail-to capability
Vores webbaserede callcenter har mulighed for at ringe til et hvilket som helst telefonnummer på nettet. Bare klik det nummer, du gerne vil ringe til, og så klarer LiveAgent resten. LiveAgent kan også bruge mail-to-protokoller.
Call transfers
LiveAgent callcenter-software tilbyder overværede opkaldsoverførsler. Overværede overførsler øger kunde tilfredsheden, da de sikrer, at den, der ringer op, er forbundet med en anden callcenter-medarbejder, inden opkaldet afsluttes.
VoIP call center telefonsystem
LiveAgent callcenter-software integreres med over 99% af VoIP udbydere. Ser du ikke din foretrukne VoIP-partner på listen? Kontakt os, så tilføjer vi det gerne til vores liste.
Tilbagekalds-funktioner
Forøg kundetilfredsheden ved at give kunderne mulighed for at anmode om tilbagekald, når center-kontaktperson ikke er ledit til at besvare opkald.
Udgående callcenter software
Støt dine kunder proaktivt ved at kontakte dem med vores udgående callcenter software. Forbedre kundeforhold, optimer udgående kundeinteraktioner og generer flere salgsmuligheder.
Opkalds routing til en personlig enhed
Agenter har mulighed for at dirigere indgående opkald til en personlig enhed, f.eks. en mobiltelefon. Dette giver agenter mulighed for fortsat at yde kundesupport på farten eller på den valgte enhed.
Flere understøttede opkaldsenheder og telefonnumre
Tilslut ubegrænsede opkaldsenheder og telefonnumre med din call center løsning. LiveAgent er kompatibel med både hardware og virtuelle opkaldsenheder såsom softphones.
Omnichannel agent desktop
LiveAgents kontaktcenter tilbyder en kontekstrig omnichannel-medarbejder desktop. Muliggør problemfrie overgange mellem besvarelse af opkald og at finde vigtige kundedata for dine kontakt center medarbejdere. LiveAgent gør det let at finde alle kontekstuelle oplysninger om en kundes problemløsnings-rejse fra start til slut.
Native og tredjeparts CRM-integrationer
Sørg for, at dine medarbejdere yder kyndig og personlig service til enhver tid ved at integrere din foretrukne CRM med vores webbaserede callcenter. Hvis du ikke har et foretrukkent CRM-software, er du velkommen til at bruge vores indbyggede værktøj til håndtering af kundeforhold, der er tilgængeligt direkte i billetoplysningerne/detalje-panelet.
Computertelefoni integration (CTI)
Integrer dine desktop computere, bærbare computere og hardwartelefoner med LiveAgent callcenter software. Besvar og foretag opkald uden problemer, mens du giver dine kunder upåklagelig kundesupport.
In-app push notifications
Aktiver push-notifikationer på desktop og så vil dit kontaktcenter-software advare dig med en push besked, hver gang der er en ringende chat, opkald eller indgående billet.
Call logs
Gennemgå dine opkaldslister for at finde data om opkald, der er foretaget, modtaget, besvaret eller misset af dine kontaktcentermedarbejdere i en bestemt periode. Ved at studere dine callcenter -softwarelogs kan det hjælpe dig med at forbedre kvaliteten af din service ved at hjælpe dig med at identificere præstationsforskelle mellem forskellige afdelinger og medarbejdergrupper.
Interactive voice response (IVR)
LiveAgent callcenter-software kan understøtte komplekse IVR-trees. Optag dine egne IVR-meddelelser eller uploade forudindspillede filer og placere dem i dit LiveAgent-stemmesponssystem til at dirigere opkald til relevante afdelinger eller medarbejdere.
Automatic call distribution (ACD)
Vores callcenter-app router og distribuerer automatisk opkald i henhold til medarbejder-prioritet eller tilfældig opgave. Vælg den indstilling, der passer bedst til dig, samt andre tilpassede indstillinger, f.eks. pausetider mellem opkald.
Call recording
LiveAgent kontaktcenter software har ubegrænset opkaldsoptagelses-muligheder. Hvert telefonopkald der er lavet, modtaget eller besvaret via LiveAgent, registreres og gemmes automatisk. Det kan afspilles når som helst. Brug opkaldsoptagelse til kvalitetssikring, uddannelse eller juridiske formål.
Softphones
LiveAgent callcenter-software er kompatibel med alle softphones udbydere, herunder Bria, ZoiPer og Linphone. Gør enhver desktop computer, bærbar computer, mobiltelefon eller tablet til et remote opkaldscenters- softwareenhed til kundesupport på farten.
Software til indgående callcenter
Der er ingen grund til at stresse eller løbende overvåge flere enheder for indgående telefonopkald. Vores indgående callcenter-software er et pålideligt værktøj, der giver dig besked i appen, når en kunde prøver at kontakte dig på en af ​​dine tilsluttede enheder eller telefonnumre.
Indbygget vidensbase
Forbedre kundetilfredshed og loyalitet ved at levere din kunder med 24/7 support, endda når dine kontaktcentermedarbejdere er offline. Tilbyder en selvbetjeningsløsning såsom en vidensbase fyldt med nyttige vejledningsartikler, ofte stillede spørgsmål og et fællesskabsforum er et must for enhver moderne virksomhed.
Historiske rapporter
Brug vores historiske rapporter til løbende at forbedre din kunde service. Opret søjlediagrammer, linjediagrammer, cirkeldiagrammer eller arealdiagrammer og segmenter dataene efter uge, måned, år eller et tilpasset datointerval til finde ud af, hvordan hver agent, hold, team eller afdeling klarer sig. Se, hvor mange opkald der er foretaget, misset, besvaret, og hvor lang tid hvert opkald tog. LiveAgent tilbyder uendelige rapporteringsmuligheder.
Video call software
Vores webbaserede callcenter-software gør det muligt for kontaktcentermedarbejdere at videochatte med kunderne. Lever mere personlig support for at styrke dine kundeforhold og forbedre dine kunders erfaring.

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge -migrationstjenester fra de mest populære helpdeskløsninger.

badges
what-is-ticketing-system-ticket-status-LiveAgent-example

Fforblive organiseret med et samlet medarbejder desktop

LiveAgent callcenter-software er nemt at bruge, men kraftfuld nok til at imponere fagfolk. Vi tilbyder en intuitiv brugergrænseflade med desktop integration for medarbejderne i form af en centraliseret universel indbakke. Hver kundeinteraktion er godt organiseret i omnichannel-systemet og kan let findes ved at bruge tags, særlige filtre, eller søgelinjen.

Ved at give dine kontaktcentermedarbejdere et holistisk overblik over hver billet og hver kundes problemløsning, kan dine medarbejdere sikre, at dine kunder får en problemfri, personlig kundesupportoplevelse på tværs af alle servicekanaler.

Kontaktcenter, der er let at administrere

LiveAgent callcenter-software er fleksibel, skalerbar, fuldt tilpasselig og let at administrere. Uanset om din virksomhed opererer inden for e-handel, sundhedsvæsen, uddannelse, bilindustri eller SaaS branche, kan vores kontaktcenters avancerede teknologi som IVR og ACD strømline din supportproces ved at dirigere opkald til de relevante afdelinger  eller medarbejdere.

Real-time-chat

Alt i et callcenter-løsning til små firmaer og større virksomheder

Forbind alle dine sociale medier konti med vores kontaktcenter-software for at forbedre agentproduktiviteten og holde din kundes data sikre. LiveAgent help desk-software integreres med Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger og Viber.

LiveAgent helpdesk software kan prale af den hurtigste live chat widget på markedet. Omdan besøgende på webstedet til kunder på få sekunder. Kontakt proactively, tilbyd personlig og kyndig hjælp og oplev forbedret kundetilfredshed samtidig med der genereres mere omsætning.

Strømlin alle kundeforespørgsler til et centraliseret omnichannel-agent-skrivebord med vores billetsoftware. Tildel billetter til forskellige afdelinger og medarbejdere, og organiser hver forespørgsel efter tags, prioritet eller modtaget dato. Se hver kundes problemløsning fra start til slut, på tværs af forskellige supportkanaler og i et kontekstrigt format med vores hybrid ticket stream.

Opret og stilisere dit eget vidensbase ved at bruge vores WYSIWYG (What You See Is What You Get) editor. Forbedre kundetilfredsheden ved at give dine kunder selvhjælpsværktøjer såsom vejledningsartikler, ofte stillede spørgsmål eller gruppe forums.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Utallige tilpasningsmuligheder

LiveAgent callcenter-software blev bygget med fleksibilitet, skalerbarhed og teamsamarbejde i tankerne. Fordi enhver virksomhed (uanset størrelse eller branche) har forskellige behov, er vores kontaktcenter fuldt ud tilpasset.

Vores software kan skaleres til operationer af enhver størrelse og ethvert formål, uanset om dit kontaktcenter specialiserer sig i indgående kundeservice, udgående salg eller begge dele. Vores professionelle konsulenter eller tekniske medarbejdere kan hjælpe dig med at skabe den mest effektive og virkningsfulde softwareløsning, der passer til dine behov. 

Uanset om du er i sundhedsbranchen, SaaS, bilindustrien eller har internt eller remote teams, kan LiveAgent skræddersyes til dine behov.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Avanceret, overkommelig, brugervenlig callcenter-omnichannel -software

Union icon

Førsteklasses sikkerhed

LiveAgent kontaktcenter software er GDPR kompatibel, Google OAuth Verificeret, HTTPS-krypteret og gemmer kundedata i Tier III+ eller IV eller PCI DSS, SSAE-16 eller ISO 27001-kompatible faciliteter.

Euro

Software til rimelige priser

LiveAgent callcenter-software tilbydes til en freemium prissætnings-model. Vi tilbyder gratis callcenter-software samt en avanceret betalt version, der tilbydes til en overkommelig pris.

Cloud icon

Cloud-based SaaS

LiveAgent er en cloudbaseret callcenter-løsning. Få let adgang til dit kontaktcenters kraftfulde funktioner hver eneste dag.

Omnichannel, individualiserede oplevelser

Giv dine kunder mulighed for at kontakte dig via de supportkanaler, de foretrækker. Uanset om det er via live chat, e-mail, tale, video, sociale medier eller webchat, er LiveAgent klar til at levere den problemfrie omnichannel-kundeoplevelse, som dine kunder forventer.

Lever meget personlig, kyndig og kontekstrig service med vores kontaktcenter-løsning og oplev forbedrede langvarige kundeforhold, bedre kundetilfredshed, forbedret kundeloyalitet og flere salgsmuligheder.

Hvad synes vores kunder om det?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Du Vil Være I Gode Hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

Alle støttekanaler under ét tag

LiveAgents callcenter-software integreres med flere kommunikationskanaler og tilbyder næsten 200 funktioner.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ofte stillede spørgsmål til callcenter-software

Hvordan fungerer callcenter-software?

Callcenter-software fungerer ved at centralisere og dirigere opkald fra fastnet eller websteder til dit software. Hvis en kunde ringer, scanner softwaren sin database over kunder for at se, om den har forudgående oplysninger om den, der ringer op. Disse oplysninger kan derefter tilgås af en medarbejder og gennemgås, før de modtager opkaldet. I mellemtiden venter opkaldet i en kø. Når det er besvaret, registreres opkaldene til uddannelses- og kvalitetsformål.

Hvad er IVR i et callcenter-miljø?

IVR er en interaktiv voice response-teknologi. IVR gør det muligt for computere at interagere med mennesker ved hjælp af stemmekommandoer eller toner fra et tastatur. IVR bruges i et callcenter-miljø til at dirigere opkald til passende agenter eller afdelinger. IVR kan også bruges til at hente kontooplysninger eller give feedback. Derfor er det en fantastisk løsning for virksomheder.

Hvad er funktionen af et callcenter?

Et callcenters hovedfunktion er at give kunderne mulighed for at ringe til virksomheder med spørgsmål, de måtte have vedrørende produkter, politikker, returneringer, funktionalitet, fejlfinding eller feedback.

Hvor meget koster callcenter-software?

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo