By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Integrer dine computere, bærbare computere og hardwaretelefoner med LiveAgent. Besvar og foretag opkald med lethed, mens du giver dine kunder god kundesupport.
Lær mereGennemgå dine interaktioner om opkald, der er blevet foretaget, modtaget, besvaret eller mistet af agenter. Få kontekst til kundehistorik takket være opkaldslogfiler og historiefunktioner.
Lær mereGiv support døgnet rundt, og forbedre kundetilfredsheden, selv når dine agenter er offline. Brug vores vidensbase til offline support.
Lær mereBrug vores historiske rapporter til at forbedre din kundeservice. Brug grafer eller diagrammer, og segmenter dine data på den måde, du vil have. Hold orden på opkald, inaktiv tid og meget mere.
Lær mereVores webbaserede callcentersoftware gør det muligt for kontaktcenteragenter at videochatte med kunder. Videoopkald understøtter video, stemme og chat uden mulighed for at optage.
Lær mereHurtige løsninger
LiveAgent callcenter er nemt at konfigurere og nemt at bruge. Takket være fuld integration med vores billetsystem kan du foretage og besvare opkald hurtigere. Kort gennemsnitlig kontakt-tid kan hjælpe dig med at løse problemer meget hurtigere.
20s
Gennemsnitlig kontakt-tid
Integrer din multi-kanal billetsoftware med apps, du bruger dagligt. Vi har over 150 integrationer tilgængelige via plugins.
Bedre rækkevidde
Opkald er stadig en af de mest populære måder at nå helpdesk på, hvilket gør opkald til en af de hurtigste måder at gøre dine kunder glade på. Få en af de mest populære kundekommunikationskanaler og kontakt flere kunder.
50 %
af alle kunder foretager opkald
Halvdelen af din kundebase venter måske på en mulighed for at ringe til dig i stedet for at sende e-mails. Selv nogle få telefonlinjer kan forbedre kundetilfredsheden.
Kvalitetsservice
Løs problemer på et personligt plan med en rigtig samtale og forståelse. Opkald kan hjælpe dig med at håndtere kunder på et andet niveau, samtidig med at du undgår lange samtaler via e-mails. Du kan også bruge videoopkald.
70 %
Gennemsnitlig løsningshastighed
Undersøgelser viser, at opkald er en af de mest pålidelige kanaler til at løse problemer. Opgrader dit værktøjssæt til tidsfølsomme problemer eller opkald med vigtige kunder.
Integrer, automatiser, innovere
LiveAgents callcentersoftware er GDPR-kompatibelt, HTTPS-krypteret og bestod Google OAuth API-bekræftelsesverifikation.
LiveAgent-servere hostes på Tier III+ eller IV eller PCI DSS, SSAE-16 eller ISO 27001 kompatible faciliteter. Vores datacenterfaciliteter er i et sikkert område med sikkerhedszoner på flere niveauer, 24/7 bemandet sikkerhed, CCTV-videoovervågning, multifaktor-identifikation og mere.
Vores færdige integrationssystemer kan hjælpe dig med at komme på sociale medier og give en personlig kundeoplevelse på vigtige sociale kanaler. Vores billetsystem understøtter sømløse integrationer med din Facebook, Instagram og Twitter. Du kan endda håndtere tekstkommunikation med vores Viber-integration.
Yde en enestående kundeoplevelse med vores live chat. Det er en af de hurtigste chat-widgets i realtid, og den kan nemt integreres på dine websteder. Opbyg meningsfulde kunderelationer og omdan webbesøgende til kunder. Vores chat kan hjælpe dig med at reducere håndteringstider og blive et værdifuldt værktøj i ethvert agentarbejdsområde.
Berig dit kontaktcenter med en omfattende videnbase. Opret nemt nyttige artikler, informationssektioner og gør-det-selv-vejledninger til kunder, der foretrækker at lede efter løsninger på egen hånd. Giv svar på almindelige spørgsmål med ofte stillede spørgsmål, eller opret forum, hvor folk kan komme i kontakt med agenter eller andre kunder for at få support.
Håndter kundeservice med lethed takket være et avanceret billetsystem. Alle digitale kanaler er forbundet, så du nemt kan se alle kundesamtaler ét sted. Brug tags til organisere billetterne, efterlad noter til dig selv eller andre agenter, og opret afdelinger, der er ansvarlige for specifikke forespørgsler.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Leder du efter en bedre helpdesk-software?
LiveAgent er en populær kundesupportsoftware, der tilbyder overkommelige priser, avanceret automatisering og integrationer for at øge kundetilfredsheden. Platformen er målrettet mod brancheløsninger og har både support portal og systemstatus. Mange tidligere ZenDesk-brugere har skiftet til LiveAgent på grund af dens funktionalitet, muligheden for at vedhæfte filer til e-mails og live chat-funktionen. Over 21.000 virksomheder har haft succes med at implementere helpdesk-software, og der er positive vidnesbyrd og succeshistorier om LiveAgent's priser og support.
Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse
Servicedesk-software som LiveAgent integrerer helpdesk, live chat, call center og sociale medie platforme for at forbedre kundeinteraktion og administration.
Lær alt om LiveAgent med webinarer
LiveAgent er en hjælpesk- og supportsoftware, der kan hjælpe virksomheder af enhver størrelse med e-mail, lynhurtig livechat, sociale medier, callcenter og vidensbase. Lösningen kan øge produktiviteten, reducere antallet af billetter og forbedre kundeservice. Virksomheder kan oprette en gratis konto og få en 14-dages prøveperiode. LiveAgent tilbyder også webinarer og hjælp til modeforretninger og hostingvirksomheder. Det er også den kundeservicetjeneste med den højeste tilfredshed blandt kunderne. Virksomheder med live chat oplever en positiv effekt på salg, omsætning og kundeloyalitet. LiveAgent kan hjælpe sundhedsvirksomheder med bedre kundesupport, øge salget og forbedre effektiviteten og produktiviteten af personalet.
Bedste livechat til Shopify-butikker
Hold forbindelsen med dine kunder på alle kommunikationskanaler med LiveAgent, den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software til SMB i 2020.
Software til indgående callcenter
Brug af indgående callcenter-software kan øge kundetilfredsheden, øge salget og give problemfri kommunikation. LiveAgent tilbyder alle nødvendige funktioner til et effektivt indgående callcenter med smart call routing, intelligent IVR og ubegrænset opkalds-optagelse. Desuden giver softwaren også mulighed for integreret videochat og omfattende rapportering. Samlet set er LiveAgent en omfattende og brugervenlig løsning til indgående callcentere.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer