Hvad er en brugertilpasset tilstand?
Åbnet, løst, ny, lukket…Dette er standard billetstatusser, der afspejler et stadie i billetløsningen. Disse statusser er synlige for kunder og kunderepræsentanter. Virksomheder er ikke ens, og de har forskellige processer. Så i nogle tilfælde har virksomheder brug for en særlig billetstatus.
Frequently Asked Questions
Hvad er en brugertilpasset tilstand?
Brugertilpasset tilstand er en specielt oprettet status, der nøjagtigt afspejler status for din billet. Det giver dig mulighed for præcist at passe ind i kundeserviceprocessen i en given virksomhed. Standardstatusser er åben, løst, ny, lukket.
Hvordan kan jeg tjekke en brugertilpasset tilstand?
Du kan se brugertilpassede statusser under individuelle billetter i agentpanelet.
Kan jeg redigere brugertilpassede statusser i LiveAgent?
Nej, vi tilbyder desværre ikke denne funktionalitet.
Expert’s note
En brugertilpasset tilstand er en specielt oprettet billetstatus, der nøjagtigt afspejler status for kundeserviceprocessen i en virksomhed.
LiveAgent tilbyder forskellige teknologier og systemer, der kan forbedre kundetilfredsheden i callcentre, herunder klik for at ringe-knap, opkaldsenheds-planlægning og prædiktive dialere. Tidsregler kan også forbedre effektiviteten ved at automatisere rutineopgaver i helpdesk og reducere arbejderens stress. Derudover tilbyder LiveAgent en gratis 14-dages prøveperiode.
LiveAgent er fuldt GDPR-kompatibel og har implementeret sikkerhedsforanstaltninger som totrinsbekræftelse, HTTPS-kryptering og SPAM-filtrering. Der er også funktioner til at hjælpe med GDPR-overholdelse, såsom sletning af brugerprofiler og billetter, samtykke til live chat-support, og ret til sletning af følsomme data. Automatiske procedurer sikrer, at data slettes efter suspension af konti.