Hvad er en brugertilpasset tilstand?
Åbnet, løst, ny, lukket…Dette er standard billetstatusser, der afspejler et stadie i billetløsningen. Disse statusser er synlige for kunder og kunderepræsentanter. Virksomheder er ikke ens, og de har forskellige processer. Så i nogle tilfælde har virksomheder brug for en særlig billetstatus.
Frequently Asked Questions
Hvad er en brugertilpasset tilstand?
Brugertilpasset tilstand er en specielt oprettet status, der nøjagtigt afspejler status for din billet. Det giver dig mulighed for præcist at passe ind i kundeserviceprocessen i en given virksomhed. Standardstatusser er åben, løst, ny, lukket.
Hvordan kan jeg tjekke en brugertilpasset tilstand?
Du kan se brugertilpassede statusser under individuelle billetter i agentpanelet.
Kan jeg redigere brugertilpassede statusser i LiveAgent?
Nej, vi tilbyder desværre ikke denne funktionalitet.
LiveAgent er fuldt GDPR-kompatibel og har implementeret sikkerhedsforanstaltninger som totrinsbekræftelse, HTTPS-kryptering og SPAM-filtrering. Der er også funktioner til at hjælpe med GDPR-overholdelse, såsom sletning af brugerprofiler og billetter, samtykke til live chat-support, og ret til sletning af følsomme data. Automatiske procedurer sikrer, at data slettes efter suspension af konti.