Hvad er en brugertilpasset tilstand?
Åbnet, løst, ny, lukket…Dette er standard billetstatusser, der afspejler et stadie i billetløsningen. Disse statusser er synlige for kunder og kunderepræsentanter. Virksomheder er ikke ens, og de har forskellige processer. Så i nogle tilfælde har virksomheder brug for en særlig billetstatus.

Frequently asked questions
Hvad er en brugertilpasset tilstand?
Brugertilpasset tilstand er en specielt oprettet status, der nøjagtigt afspejler status for din billet. Det giver dig mulighed for præcist at passe ind i kundeserviceprocessen i en given virksomhed. Standardstatusser er åben, løst, ny, lukket.
Hvordan kan jeg tjekke en brugertilpasset tilstand?
Du kan se brugertilpassede statusser under individuelle billetter i agentpanelet.
Kan jeg redigere brugertilpassede statusser i LiveAgent?
Nej, vi tilbyder desværre ikke denne funktionalitet.
Expert note
En brugertilpasset tilstand er en specielt oprettet billetstatus, der nøjagtigt afspejler status for kundeserviceprocessen i en virksomhed.

Der er forskellige teknologier og systemer, der er nyttige i callcentre, inklusive prædiktive og forhåndsvisningsdialere samt telefon- og callcentersoftware. Høflighed og respekt for kundernes tid er vigtigt for udgående opkald, mens inddækkende callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning. Prædiktive dialere kan øge agentudnyttelsen, men kan være begrænset for nogle virksomheder. Sporing af metrics og politikker er også vigtige. En knap til at ringe fra webstedet kan forbedre kundeoplevelsen og øge salget.
LiveAgent tilbyder billetløsninger til kundesupport med fokus på tidsopløsning og SLA-overholdelse. De tilbyder også funktionsopkaldstagging, eskaleringsstyring og opkaldsenheds-planlægning for at forbedre kundeoplevelsen og automatisere opgaver. LiveAgent giver en gratis prøveperiode og mulighed for demoer og integreringer. Derudover har de også ressourcer som blog, akademi, skabeloner og webinarer.
En agentsvarskabelon er et foruddefineret svar, som en agent kan bruge til at besvare en kundeforespørgsel og kan tilpasses den konkrete sag og situation. LiveAgent tilbyder ubegrænset antal skabeloner, som kan tilpasses og redigeres i agentskærmen under fanen 'Konfigurationer'. Agent underskrift kan tilføjes til dåsesvar og skabeloner.
LiveAgent tilbyder billetsammenfletning, som kan reducere forvirring og forbedre opløsningstider samt kunders ventetid. Funktionen gør det lettere at organisere helpdesken og kundeanmodninger. LiveAgent har også vidensbaserede ressourcer til yderligere information. Prøv LiveAgent i dag med en gratis prøveversion.