Hvad er en brugertilpasset tilstand?
Åbnet, løst, ny, lukket…Dette er standard billetstatusser, der afspejler et stadie i billetløsningen. Disse statusser er synlige for kunder og kunderepræsentanter. Virksomheder er ikke ens, og de har forskellige processer. Så i nogle tilfælde har virksomheder brug for en særlig billetstatus.

Frequently Asked Questions
Hvad er en brugertilpasset tilstand?
Brugertilpasset tilstand er en specielt oprettet status, der nøjagtigt afspejler status for din billet. Det giver dig mulighed for præcist at passe ind i kundeserviceprocessen i en given virksomhed. Standardstatusser er åben, løst, ny, lukket.
Hvordan kan jeg tjekke en brugertilpasset tilstand?
Du kan se brugertilpassede statusser under individuelle billetter i agentpanelet.
Kan jeg redigere brugertilpassede statusser i LiveAgent?
Nej, vi tilbyder desværre ikke denne funktionalitet.
Expert note
En brugertilpasset tilstand er en specielt oprettet billetstatus, der nøjagtigt afspejler status for kundeserviceprocessen i en virksomhed.

Sådan opsætter du regler i LiveAgent
Helpdesk-software med chat, opkald og kontaktformularer for bedre kundesupport. LiveAgent har regelfunktioner til automatisering af billethåndtering.
LiveAgent Helpdesk Software & Live chat
Forbedr kundesupport med LiveAgent, den ultimative helpdesk-software. Optimer kommunikationen og løs problemer på tværs af kanaler for at øge tilfredsheden og produktiviteten.
Sådan opretter du tidsregler i LiveAgent
LiveAgent præsenterer deres priser, certifikater og partnerskaber. Deres gratis helpdesk-software dækker vigtige supportkanaler og billetfunktioner. De tilbyder også support til sociale medier og live chat software som Podium og Zendesk. Zoho Desk er bedst for større virksomheder med chat-widgets.
Detaljeret Help Desk-funktionsoversigt
LiveAgent er en helpdesk-software med mange funktioner, herunder billetteringssystem, automatisering og live chat. Det forbedrer kundesupport på alle kanaler.