Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Få flere leads med live chat.

Tag kundeengagement
til det næste niveau med LiveAgent

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Kreditkort kræves ikke    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc

Hej, jeg hedder John, hvordan kan jeg hjælpe dig?

Jeg vil gerne tjekke min ordre status.

Intet problem. Giv mig dit ordre -ID.

Mit ordre ID er GQ34566



Oplev den hurtigste live chat på markedet

Live chat-software fra LiveAgent er hurtig, pålidelig, gør din virksomhed mere rentabel og hjælper dine kundesupportteam med at blive mere produktive. 

Opret øjeblikkelige forbindelser med proaktiv live chat-software

Brug live chat-software til at omdanne besøgende på webstedet til betalende kunder på få sekunder. Drevet af automatisering giver smart chat-routing muligheder brugerne mulighed for at chatte med medarbejdere, der er bedst rustet til at give dem den rigtige type assistance.

Med LiveAgents avancerede funktioner sparer du masser af tid. Brug den tid på at fokusere på det, der er vigtigt – at opbygge betydningsfulde forhold til dine kunder.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Nem webstedsintegration

LiveAgent blev bygget til at spare din værdifulde tid. En enkel (copy &amp) integration forbinder dig med dine kunder på få sekunder. LiveAgent router nye indgående chats til de rigtige medlemmer i dit team og tilpasser dynamisk online chat tilgængelighed, når dine medarbejdere logger ind og ud under deres skift.

Hvad er live chatsupportsoftware

Live chat support software er en central del af et kompleks help desk software, der muliggør live kommunikation med en virksomhed på den ene side og et publikum på den anden side. Med LiveAgent kan du installerelive chat-modulet (eller med andre ord live chat-widget a>) på dit websted på mindre end et minut, og begynde at tale med dine kunder og kundeemner

Live Chat Software by LiveAgent

Hvilken type live chat-software tilbyder LiveAgent?

Live chat repræsenterer normalt kun en chatløsning, hvilket betyder, at kommunikationen kun sker via beskedkanaler. Chatløsninger kan dog også omfatte tale- og videokomponenter. Hvad betyder det? Udover at levere klassiske chattjenester kan din virksomhed også tilbyde videochat.

Video chat er en fremragende tilføjelse til webchat. Det giver dig mulighed for effektivt at løse problemer ved at dele skærme, hvilket er ganske nyttigt i serviceorienterede industrier.

Hvordan fungerer live chat-appen?

Webchat-software er en kundekommunikationsplatform, der muliggør problemfri kundekommunikation med kundesupportteams. Når kunden kontakter via chatprogrammet, modtager dine medarbejdere en ny billet i LiveAgents universelle indbakke. På den måde kan medarbejdere svare hurtigt og forbedre kundernes engagement.  

Hvorfor virksomheder bruger live help chat software

Dine kunder søger omgående svar på deres spørgsmål. Live chat er den hurtigste måde at få kontakt med dem.

Increase icon

Øg salget

Gad vide, hvorfor så mange besøgende forlader dit websted uden at blive dine kunder? Tag en snak med dem live og få deres opmærksomhed.

Tachometer icon

Forbedre tilfredshed

Løs alle dine kunders problemer, før de bliver sure og begynder at lede efter alternativer. Forbedre dine kunders oplevelser med dine produkter.

Euro

Reducere omkostninger

Én live chat-medarbejder kan håndtere flere kunder på samme tid. LiveAgent forbedrer din produktivitet og kundetilfredshed.

Vi genopfandt måden, hvorpå virksomheder chatter med kunder

Se hvordan vi integrerede live chat i en enkelt omnichannel kommunikationsplatform. LiveAgent er et kundesupportsoftware, der tilbyder alle de almindelige live chat-funktioner, du nogensinde får brug for, og oven i det inkluderede vi mange unikke frynsegoder, som du ikke finder i noget andet software. LiveAgents hjemmesides chatfunktion har simpelthen det hele.

Giv din kundesupport et boost med vores avancerede funktioner

Lav regler for automatisk at invitere besøgende til at chatte online og omdanne besøgende til kunder. Proaktive chatinvitationer giver dine agenter mulighed for at kontakte besøgende via en chat widget. Chatmeddelelserne forbedrer kundeloyaliteten, da kundeinteraktionen er hurtig og effektiv. Læs mere…

tour 03

Hold øje med dine besøgende, når de bevæger sig gennem dit websted og interagerer med dem. Webstedsovervågningsfunktion giver dig mulighed for at se kunderejsen, specifikt de webadresser, de er på. Hvis det er nødvendigt, kan dit kundeserviceteam når som helst kontakte en potentiel kunde. Læs mere…

Lad dine medarbejdere forberede deres svar, før kunden sender deres første besked. Denne funktion giver dit salgsteam mulighed for at se sneak-peak af chatbeskederne, mens kunderne skriver til dem. På den måde kan dine sælgere levere hurtige løsninger og forbedre brugeroplevelsen. Læs mere…

Yder du support på flere sprog? LiveAgent giver dig mulighed for at indstille et foretrukket sprog i chatboks, så du kan give kunderne en fantastisk chatoplevelse. Læs mere…

Overkommelige priser

LiveAgent tilbyder det mest fordelagtige tilbud indenfor live chat software verdenen.

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Live chat features on top of standard help desk functionality.

$29/mo
Ticket+Chat

All-Inclusive

Every ticketing and live chat feature extended with built-in call center.

$39/mo
How to choose the right live chat software

Sådan vælger du det rigtige live chat-software

Live chat-værktøjet findes i mange løsninger, men du skal være på udkig efter avancerede chatfunktioner der integreres i et kompleks kunde serviceøkosystem. Vælg mellem 4 planer afhængigt af dine behov. Hvis du vil bruge live chat-appen, er vores Ticket+Chat -plan det, du skal gå efter. All-Inclusive-planen tilbyder også en indbygget cloud call center og software til videoopkald og har mulighed for at hente sociale medieindlæg i LiveAgent. 

Live chat som en del af helpdesk-software

LiveAgent tilbyder avancerede help desk-softwarefunktioner, herunder et kraftfuldt billetsystem med automatisering, integration af sociale medier med Instagram og Facebook, et callcenter og et supportcenter. Vi har mere end 180 help desk -funktioner tilgængelige i øjeblikket! 

tour 03

Fordele ved at bruge en live chat-software

Increase icon

Forøg omdannelsesfrekvensen

Valg af det rigtige software til live chat-support kan føre til op til 29% stigning i omdannelsesfrekvensen.

Decrease icon

Reducer svartider

Reducer drastisk løsningstiden for indgående kundeserviceanmodninger.

Cart icon

Reducer forladt indkøbsvogn

Forbedre dine kunders shoppingoplevelse ved at yde hjælp i realtid.

Alle støttekanaler under ét tag

iveAgents live chat-software integreres med flere kommunikationskanaler og tilbyder næsten 200 bemærkelsesværdige funktioner.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Hvad er live chat kundeservice?

Live chat giver en hurtig måde at kommunikere med din klient eller kunde. Det giver en kundeplejemedarbejder mulighed for at besvare dem med det samme og give dem tilfredsstillende hjælp. Live chat er i det væsentlige et simpelt chatvindue, hvor en klient og en kundeserviceagent kommunikerer for at løse et specifikt problem vedrørende et produkt eller en service, en virksomhed leverer. Det er én af mange måder at levere kundesupport på.

Hvordan fungerer live chat?

Live chat er nødvendig for at yde direkte kundesupport til dine kunder. Live chat er en af de hurtigste og mest bekvemme måder, hvorpå dine kunder kan kontakte dig hurtigt. Ved at give dem en hurtig måde at kontakte dig på, kan du øge din ROI. Kunder værdsætter altid et hurtigt svar vedrørende deres henvendelser, og det øger igen deres loyalitet og tilfredshed. En loyal og tilfreds kunde er altid mere tilbøjelig til at købe fra dig i fremtiden og holde din virksomhed kørende.

Øger live chat salget?

Ved at levere hurtig og effektiv kundesupport gør du dine kunder glade og loyale over for dit brand eller virksomhed. Folk i nutidens verden er ikke tålmodige nok til at vente på upålidelig støtte. Ved at støtte dem hurtigt kan du øge det antal loyale kunder, der er mere tilbøjelige til at købe dit produkt eller din service i fremtiden.

Hvordan får jeg live chat på mit websted?

Live chat-software giver dig mulighed for nemt at tilpasse allerede eksisterende knapper eller oprette dine egne. Efter tilpasning skal du bare integrere knappen ved at placere (kopiere) en genereret kode af din side.

Hvad er en live chat på et websted?

Live chat er en funktion, der gør det muligt for kunder at oprette forbindelse til og chatte med virksomheder i realtid. Hvis du vil chatte med en virksomhed, skal du bare finde widget Chat-knap på deres websted og begynde at skrive.

Skal jeg nogensinde betale for at bruge software?

Hos LiveAgent giver vi en gratis konto med begrænsninger for altid. Vi tilbyder også en 14-dages gratis prøveperiode på alle vores abonnementer. Men efter at prøveperioden er slut, bliver du ikke debiteret. Det vil bare standse. Men hvis du ønsker at fortsætte med at bruge abonnementerne efter det, skal du udfylde dine kreditkortoplysninger. Gebyrerne er i henhold til vores prisplan.

Hvornår giver det mening at investere i live chat-software?

Live Chat-software er altid et godt valg, når du prøver at være foran dine konkurrenter. Hvis du har en god websitetrafik, og du gerne vil yde support i realtid, så giver livechatten altid mening, uanset hvor stor eller lille din virksomhed er.

Hvad er fordelene ved Live Chat -software?

Live chat-software har mange fordele, men de vigtigste er; øget salg, bedre kundeoplevelse, forbedret kundetilfredshed og effektiv arbejdsgang for kundeservice.

Hvad er de almindelige funktioner i Live Chat-software?

De mest almindelige live chat -funktioner omfatter dåsesvar, proaktive chatinvitationer, chatoverførsler, sporing af websitebesøgere, chatanalyse, ubegrænset chathistorik og billetfordeling.

Hvordan kan jeg være en god live chat-agent?

For at være en god live chat-medarbejder, skal du være venlig, tålmodig, kyndig, grundig, villig til at hjælpe og tidseffektiv. Som en god live chat-agent skal du sikre dig, at dine kunder altid oplever god kundeservice.

Du Vil Være I Gode Hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo