Hvad er en supportanmodning?
En supportanmodning er en forespørgsel fra en kunde eller en besøgende på dit websted, der stiller et spørgsmål, der er relevant for din virksomhed, dit produkt eller din tjeneste. Supportanmodning består normalt af et emne, organisation, nogle gange kan yderligere kategorisering være til stede.
En supportanmodning kan indsendes direkte som en e-mail sendt til din support-e-mailadresse (f.eks. support@liveagent.com), eller via en kontaktformular-widget, der er indbygget på dit websted. En Facebook-besked eller et opkald kan også betragtes som en supportanmodning, men teknisk set er udtrykket supportanmodning for det meste forbundet med spørgsmål indsendt elektronisk.
Frequently Asked Questions
Hvad menes der med en supportanmodning?
En supportanmodning er en forespørgsel fra en kunde eller besøgende på din virksomheds hjemmeside med et spørgsmål om din virksomhed, service eller produkt. Du kan sende dem gennem tilgængelige kommunikationskanaler.
Hvem er ansvarlig for at håndtere supportanmodninger?
De agenter, der er ansvarlige for kundeservice, er ansvarlige for at håndtere supportanmodninger. Deres opgave er at hjælpe med at løse problemet og yde specifik støtte til den person, der indsender rapporten.
Hvor i LiveAgent kan du få adgang til alle supportanmodninger?
I LiveAgent kan du få adgang til alle supportanmodninger under billet-fanen. Nogle agenter har muligvis begrænset adgang og ser kun de billetter, de er tildelt, og administratoren og ejeren kan se alle billetter.
Expert’s note
En supportanmodning er en indsendt forespørgsel fra en kunde eller besøgende på din virksomheds websted om din virksomhed, service eller produkt.
Artiklen giver råd til forbedring af kundesupport på dit websted gennem chat support. Det er vigtigt at kontrollere både grammatik og stavning og undgå akronymer og forkortelser. Chat support er en effektiv måde at tilbyde support på og kan øge kundetilfredshed og konverteringer. LiveAgent tilbyder gratis demo og avancerede funktioner som proaktive chatinvitationer og personalisering af svar for bedre kunderelationer. Online support gennem digitale kanaler som e-mail og sociale medier er vigtigt for at opnå omkostningsbesparelser og en konkurrencefordel. LiveAgent er en help desk software, der kan bruges til online support.
LiveAgent tilbyder priser, funktioner og integrationer for VoIP-partnere. Deres konsulenter håndterer telefonopkald, klager og kræver kommunikationsevner. Supportadressen er afgørende for at kunder kan kontakte virksomheden. LiveAgent gør det let at kommunikere med kunder og tilbyder en bred vifte af funktioner.