Prøveperiode

Supportanmodning

Hvad er en supportanmodning?

En supportanmodning er en forespørgsel fra en kunde eller en besøgende på dit websted, der stiller et spørgsmål, der er relevant for din virksomhed, dit produkt eller din tjeneste. Supportanmodning består normalt af et emne, organisation, nogle gange kan yderligere kategorisering være til stede.

En supportanmodning kan indsendes direkte som en e-mail sendt til din support-e-mailadresse (f.eks. support@liveagent.com), eller via en kontaktformular-widget, der er indbygget på dit websted. En Facebook-besked eller et opkald kan også betragtes som en supportanmodning, men teknisk set er udtrykket supportanmodning for det meste forbundet med spørgsmål indsendt elektronisk.

Frequently asked questions

Hvad menes der med en supportanmodning?

En supportanmodning er en forespørgsel fra en kunde eller besøgende på din virksomheds hjemmeside med et spørgsmål om din virksomhed, service eller produkt. Du kan sende dem gennem tilgængelige kommunikationskanaler. 

 

Hvem er ansvarlig for at håndtere supportanmodninger?

De agenter, der er ansvarlige for kundeservice, er ansvarlige for at håndtere supportanmodninger. Deres opgave er at hjælpe med at løse problemet og yde specifik støtte til den person, der indsender rapporten.

 

Hvor i LiveAgent kan du få adgang til alle supportanmodninger?

I LiveAgent kan du få adgang til alle supportanmodninger under billet-fanen. Nogle agenter har muligvis begrænset adgang og ser kun de billetter, de er tildelt, og administratoren og ejeren kan se alle billetter.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo