Hvad er unified conversations?
Unified conversation er en, hvor hele historien om din kundeserviceoplevelse med et firma er synlig for den agent, du taler med. For eksempel, hvis du har problemer med et produkt, som du har købt fra et bestemt firma, og har ringet et par gange for at få dit problem løst, vil en unified conversation give oplysninger om alle de tidligere samtaler, du har haft med andre medarbejdere.
Det er godt på den måde, at medarbejderen kan se alle dine tidligere oplevelser og kan svare på din forespørgsel i overensstemmelse hermed; også så medarbejderen ikke skal grave så dybt for at få detaljerne, da de kan ses af medarbejderen.
Se en video om unified communication
Samarbejde er nøglen, når det kommer til at yde exceptionel kundesupport. LiveAgent fremmer samarbejde i realtid gennem integrerede meddelelses- og samarbejdsværktøjer. Del information, diskuter kundeproblemer og arbejd som et samlet team. Med strømlinede kommunikationskanaler, problemfri taleopkald og samarbejde i realtid giver LiveAgent dit team mulighed for at yde enestående service. Oplev fordelene ved Unified Communications i LiveAgent, og revolutioner din kundesupport.
Topics
- Forenede kommunikationstjenester
- Fordele for virksomheder
- Valg af den rette udbyder
Video summary
I denne video taler vi om forenede kommunikationstjenester og vigtige funktioner, der vil gavne din virksomhed. Forenede kommunikationstjenester refererer til et cloud-baseret telefonisystem, der forener forskellige kommunikationskanaler på én platform. Ved at konsolidere alle kommunikationer i én app bliver det billigere, mere effektivt og mere bekvemt for dine medarbejdere. Derudover kan det også forbedre kundeoplevelsen ved at muliggøre hurtigere svar på forespørgsler. Når du vælger en forenet kommunikationstjeneste, skal du sikre dig, at den tilbyder de nødvendige kommunikationskanaler, nem adgang, problemfri overførsel, pålidelig drift og passende priser. Vi anbefaler generelt forenede kommunikationstjenester til enhver virksomhed, da det er mere fremtidssikret og alsidigt end ældre kommunikationsværktøjer som fastnettelefoner og lokale PBX-systemer.
Frequently Asked Questions
Hvad er unified conversations?
En unified conversation er en, hvor hele historien om din kundeserviceoplevelse med et firma er synlig for den medarbejder, du taler med.
Er unified conversations nyttige for kundesupportagenter?
Unified conversations er nyttige for kundeservicemedarbejdere, fordi de giver et overblik over, hvilke problemer kunden har kontaktet dem om før, eller allerede har kontaktet dem om dette specifikke problem, men det har ikke givet nogen reel hjælp.
Er det muligt at bruge unified conversations muligheden i LiveAgent?
<p LiveAgent kan bruge unified conversations. Som et resultat heraf har medarbejderen indsigt i kundens tidligere erfaring og behøver ikke at gå ind på detaljer, som de allerede kender til.
LiveAgent tilbyder en bred vifte af funktioner, herunder videoopkald, chat, billetadministration, call center-funktioner og meget mere. Det giver virksomheder mulighed for at forbedre kundesupporten og øge kundetilfredsheden. Med LiveAgent kan virksomheder kommunikere mere personligt med deres kunder gennem videoopkald og samtidig tilbyde chatsupport. Derudover kan LiveAgent integreres med andre systemer og tilpasses efter virksomhedens behov. Med en 30-dages gratis prøveperiode kan virksomheder opleve fordelene ved LiveAgent uden forpligtelser.