Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Unified conversations

Hvad er unified conversations?

Unified conversation er en, hvor hele historien om din kundeserviceoplevelse med et firma er synlig for den agent, du taler med. For eksempel, hvis du har problemer med et produkt, som du har købt fra et bestemt firma, og har ringet et par gange for at få dit problem løst, vil en unified conversation give oplysninger om alle de tidligere samtaler, du har haft med andre medarbejdere.

Det er godt på den måde, at medarbejderen kan se alle dine tidligere oplevelser og kan svare på din forespørgsel i overensstemmelse hermed; også så medarbejderen ikke skal grave så dybt for at få detaljerne, da de kan ses af medarbejderen.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er unified conversations?

En unified conversation er en, hvor hele historien om din kundeserviceoplevelse med et firma er synlig for den medarbejder, du taler med.

Er unified conversations nyttige for kundesupportagenter?

Unified conversations er nyttige for kundeservicemedarbejdere, fordi de giver et overblik over, hvilke problemer kunden har kontaktet dem om før, eller allerede har kontaktet dem om dette specifikke problem, men det har ikke givet nogen reel hjælp.

Er det muligt at bruge unified conversations muligheden i LiveAgent?

<p LiveAgent kan bruge unified conversations. Som et resultat heraf har medarbejderen indsigt i kundens tidligere erfaring og behøver ikke at gå ind på detaljer, som de allerede kender til.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo