Hvad er unified conversations?
Unified conversation er en, hvor hele historien om din kundeserviceoplevelse med et firma er synlig for den agent, du taler med. For eksempel, hvis du har problemer med et produkt, som du har købt fra et bestemt firma, og har ringet et par gange for at få dit problem løst, vil en unified conversation give oplysninger om alle de tidligere samtaler, du har haft med andre medarbejdere.
Det er godt på den måde, at medarbejderen kan se alle dine tidligere oplevelser og kan svare på din forespørgsel i overensstemmelse hermed; også så medarbejderen ikke skal grave så dybt for at få detaljerne, da de kan ses af medarbejderen.
Frequently asked questions
Hvad er unified conversations?
En unified conversation er en, hvor hele historien om din kundeserviceoplevelse med et firma er synlig for den medarbejder, du taler med.
Er unified conversations nyttige for kundesupportagenter?
Unified conversations er nyttige for kundeservicemedarbejdere, fordi de giver et overblik over, hvilke problemer kunden har kontaktet dem om før, eller allerede har kontaktet dem om dette specifikke problem, men det har ikke givet nogen reel hjælp.
Er det muligt at bruge unified conversations muligheden i LiveAgent?
<p LiveAgent kan bruge unified conversations. Som et resultat heraf har medarbejderen indsigt i kundens tidligere erfaring og behøver ikke at gå ind på detaljer, som de allerede kender til.
Expert note
<p>Unified conversations giver kundeservicemedarbejdere fuldt overblik over kundens historie for bedre at kunne løse problemer hurtigere og mere effektivt.</p>

Kundeservicekonsulenter besvarer telefonopkald, håndterer klager og tilbyder information. De kræver kommunikationsevner, interpersonelle færdigheder og computersoftware kendskab. LiveAgent er et alt-i-et kundestyringssystem designet til at forbedre kundeservice gennem organisering af forespørgsler, live chat support og automatiske svar. En god kundeserviceoplevelse kræver venlig attitude, behagelig tone og hurtig respons. Kundeservicekonsulenter lytter til kundernes bekymringer og opfylder deres forventninger og behov. De kan tilføjes via LiveAgent-panelet med forskellige roller - agent, administrator eller ejer.