Hvad er social support?
Når du tilbyder kundeservice på sociale netværk som Facebook og Twitter, omtales noget som at yde social support. Social support er afgørende for nogle brands eller B2C e-handelsvirksomheder, hvor kunderne er millennials og er vant til moderne måder at komme i kontakt med dit supportteam på.
Det er en nemt at integrere din Facebook-side og Twitter handle i LiveAgent, og i løbet af et par minutter kan du være helt parat til at yde social support, ved hjælp af softwaren til kundeservice på sociale medier. Alle tweets med specifikke søgeord eller inklusive dit handle vil automatisk blive omdannet til billetter, så dine agenter kan besvare dem, når de ankommer i køen.
Det samme gælder Facebook-kommentarer og private beskeder til dine Facebook-sider. Begge er omdannet til billetter, så dine agenter ikke konstant skal være logget på Facebook for at besvare dem, i stedet kan de fortsætte med at arbejde i 1 applikation (LiveAgent) og svare på almindelige billetter.
Frequently Asked Questions
Hvad betyder social support?
Social support tilbyder kundeservice gennem sociale medieplatforme såsom Facebook, Instagram eller Twitter. Sociale medier er en meget vigtig kommunikationskanal, derfor er det meget godt for virksomheden, m.h.t. image, at tilbyde en sådan support og er med til at sikre kundetilfredshed.
Er social support vigtig for virksomheder?
Social support er ekstremt vigtig for erhvervslivet, især for brands, hvis primære målgruppe er Y- og Z-generationen, det vil sige folk, der er vant til moderne måder at kommunikere på via sociale medier. Sociale medier har stor betydning i imageopbygningen, og har også indflydelse på niveauet af kundetilfredshed.
Giver LiveAgent dig mulighed for at yde social support?
LiveAgent giver dig mulighed for at yde social support. Softwaren kan integreres med Facebook og Twitter. Alle tweets med bestemte nøgleord kan omdannes til billetter, som agenter kan svare på. Det samme sker med beskeder, der kommer på Facebook-sider. Dette er en stor forenkling og automatisering af arbejdet for agenter, der ikke behøver at være logget ind på sociale medier.
Hvad er et billetteringssystem: Definition, eksempler & funktioner
LiveAgent er en virksomhed, der tilbyder kundeservice software med integrationer og en support portal. De tilbyder også en række ressourcer og programmer, herunder en blog, ordliste, akademi og webinars. Der er fire hovedtyper af kundeservice undersøgelser, og det er vigtigt at analysere, hvilken rute der er den mest optimale. LiveAgent tilbyder også forskellige abonnementer til deres billettering software, der kan forbedre kundeservice, øge kundetilfredshed og effektivisere arbejdsgangen for agenter. Kundeservicevirksomheder tilbyder også komplet kundesupport 24/7.
Sociale medier supportsoftware
LiveAgent tilbyder en effektiv løsning til kundesupport på sociale medier. Med funktioner som universel indbakke, hurtigere svar, og integration med forskellige sociale platforme, kan virksomheder effektivt håndtere kundesamtaler og opbygge kundeloyalitet. Start en GRATIS prøveversion i dag!
Artiklen giver råd til forbedring af kundesupport på dit websted gennem chat support. Det er vigtigt at kontrollere både grammatik og stavning og undgå akronymer og forkortelser. Chat support er en effektiv måde at tilbyde support på og kan øge kundetilfredshed og konverteringer. LiveAgent tilbyder gratis demo og avancerede funktioner som proaktive chatinvitationer og personalisering af svar for bedre kunderelationer. Online support gennem digitale kanaler som e-mail og sociale medier er vigtigt for at opnå omkostningsbesparelser og en konkurrencefordel. LiveAgent er en help desk software, der kan bruges til online support.