Hvad er en kundeform?
A great customer support increase a customer satisfaction and loyalty. To provide a better support, it is necessary to have more information about customers. One way to get them is through a customer form. There you will be able to see, how many times customer have contacted company before, their preferences and much more.
Disse kundeformularer kan også udfyldes af agenter efter kommunikation med kunder. Så har agenter mere info, og de kan hjælpe kunderne hurtigere og bedre.
Frequently Asked Questions
Hvad er en kundeform?
En kundeformular er en af de formularer, der giver dig chancen for at få mere information om dine kunder. Både klienten og agenten kan udfylde dem efter kontakt med klienten. Takket være den information, der indsamles på denne måde, har agenterne et bredere billede af klienten.
Hvordan får man adgang til kundeformularer i LiveAgent?
LiveAgent-klientformularer er tilgængelige i agentens panel. Og de er tilgængelige for agenter med alle tilgængelige roller. Takket være dette kan agenten nemt få oplysninger om den klient, hvis sag er under behandling.
Hvordan redigerer man kundeformularer i LiveAgent?
For at gå til kundeformularer i LiveAgent skal du gå til "Konfiguration". Der finder du et link til kundeformularen, og du kan redigere dens formular og tilpasse den efter behov.
Expert note
Kundeformularer i LiveAgent kan nemt redigeres og tilpasses i konfigurationssektionen. Det er vigtigt at have en brugerdefineret formular for at øge kundetilfredsheden.

How to setup and create Contacts in LiveAgent
Save different information about all your customers. Use Contacts. Setup and create Contacts in your LiveAgent. Read more and watch our video tutorial.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Separate special customers from standard customers by Customer groups feature. Create a VIP group and answer these users with a highest priority. Try it now.
How to create Contact groups in LiveAgent
Manage and sort your business contacts in an easy way. Create and setup Contact groups in your LiveAgent. Watch our video setup and follow instructions.
Custom roles available permissions
Additionally to the 3 default roles, there is an option to create 3 new custom roles for your agents. In this article you can find a list and a description of all available permissions that can be attributed to custom roles.