Hvad er en agentrolle?
Når en ny agent føjes til en LiveAgent, er det nødvendigt at definere rollen. Agentens rolle repræsenterer og bestemmer agentens muligheder og ansvar i en helpdesk. Der er mulighed for at vælge mellem to roller i en LiveAgent. Med en administratorrolle er agenten i stand til at kontrollere og administrere systemindstillinger. Med en agentrolle kan agenter besvare billetter og løse en kundeproblemer, men de kan ikke overvåge systemet. Det er mere organiseret og tydeligt ved at skabe en agents rolle.

Expert note
Agentrollen i LiveAgent definerer agenterne muligheder og ansvar i helpdesken, og der kan vælges mellem administrator- og agentroller.

Teksten beskriver LivAgent-tjenesten og dens funktioner, herunder prissætning, integrationer og tilbagemeldinger fra kunder. Teksten indeholder også oplysninger om virksomheden og dens samarbejdspartnere samt en demonstration og kontaktformular. Derudover indeholder teksten reference til en cookiepolitik og muligheden for at chatte med en repræsentant.