Agent billet kompetenceområde

Hvad er agent billet kompetenceområde?

Normalt er hver agent i mindre virksomheder i stand til at se alle oplysninger. I store virksomheder er der på den anden side meget hemmelig information. Agent billet kompetenceområde hjælper med at definere, hvilke billetter og informationer agenter kan se. Hver agent er tildelt et billetområde med forskellige adgange. Nogle agenter kan se alt, nogle kun oplysninger, der er tildelt dem. Administratorer kan definere, hvilke afdelinger en agent skal have adgang til.

Frequently asked questions

Hvad er et agent billet kompetenceområde?

Agent billet kompetenceområdet afgør, hvilken billet en agent kan se. Hvis virksomheden er lille, ser agenten normalt alle oplysningerne. Det modsatte er tilfældet i store virksomheder, hvor nogle oplysninger er ret fortrolige. Ved at bruge billetdækningsværktøjet kan du definere, hvilke oplysninger og billetter dine agenter kan se. Agenter har forskellige anmodningsområder med forskellige adgange, og takket være denne funktionalitet kan du overskue, hvad dette område er. Administratoren bestemmer, hvilke afdelinger agenten har adgang til.

Hvordan tjekker man agent billet kompetenceområde i LiveAgent?

Agentens billetområde kan kontrolleres af administratoren eller ejeren (selvom de ikke er tilføjet til en given afdeling) ved at gå til 'Konfigurationer' og derefter klikke på 'Afdelinger'.

Hvordan indstiller man agent billet kompetenceområde i LiveAgent?

For at indstille omfanget af agentbilletter skal du gå til fanen 'Konfiguration' og derefter klikke på 'Afdelinger' eller direkte i vinduet 'Rediger agent' efter at have klikket på Ticket, Chats, Connections. Brugere med 'agenter'-autoritet kan kun se og besvare anmodninger fra den afdeling, som de er blevet tilføjet til. Administratorer kan se hele afdelingen, selvom de ikke er tilføjet til dem. Tilsvarende kan ejerne med den forskel, at de også har mulighed for direkte at starte en chat eller ringe i en afdeling, de ikke tilhører

Hvad er agent billet kompetenceområdet?

Agent billet formålet er at levere et system, der muliggør det for en organisation at spore og administrere kundesupportanmodninger.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo