Hvad er agent billet kompetenceområde?
Normalt er hver agent i mindre virksomheder i stand til at se alle oplysninger. I store virksomheder er der derimod mange hemmelige oplysninger. Agent billet kompetenceområde hjælper med at definere, hvilke billetter og informationer agenter kan se. Hver agent er tildelt et billetområde med forskellige adgange. En anden del af agentbillettens omfang er de handlinger, en agent kan foretage i systemet. Nogle agenter kan f.eks. udføre masseimporter og læse alle interne noter, mens andre kun kan se billetopdateringer. Administratorer kan definere, hvilke afdelinger en agent skal have adgang til.
Frequently asked questions
Hvad er et agent billet kompetenceområde?
Agent billet kompetenceområdet afgør, hvilken billet en agent kan se. Hvis virksomheden er lille, ser agenten normalt alle oplysningerne. Det modsatte er tilfældet i store virksomheder, hvor nogle oplysninger er ret fortrolige. Ved at bruge billetdækningsværktøjet kan du definere, hvilke oplysninger og billetter dine agenter kan se. Agenter har forskellige anmodningsområder med forskellige adgange, og takket være denne funktionalitet kan du overskue, hvad dette område er. Administratoren bestemmer, hvilke afdelinger agenten har adgang til.
Hvordan tjekker man agent billet kompetenceområde i LiveAgent?
Agentens billetområde kan kontrolleres af administratoren eller ejeren (selvom de ikke er tilføjet til en given afdeling) ved at gå til 'Konfigurationer' og derefter klikke på 'Afdelinger'.
Hvordan indstiller man agent billet kompetenceområde i LiveAgent?
For at indstille omfanget af agentbilletter skal du gå til fanen 'Konfiguration' og derefter klikke på 'Afdelinger' eller direkte i vinduet 'Rediger agent' efter at have klikket på Ticket, Chats, Connections. Brugere med 'agenter'-autoritet kan kun se og besvare anmodninger fra den afdeling, som de er blevet tilføjet til. Administratorer kan se hele afdelingen, selvom de ikke er tilføjet til dem. Tilsvarende kan ejerne med den forskel, at de også har mulighed for direkte at starte en chat eller ringe i en afdeling, de ikke tilhører
Hvad er agent billet kompetenceområdet?
Agent billet formålet er at levere et system, der muliggør det for en organisation at spore og administrere kundesupportanmodninger.
Expert note
<p>Agent billet kompetenceområde hjælper med at definere, hvilke billetter og informationer agenter kan se. Administratoren bestemmer, hvilke afdelinger agenten har adgang til.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Funktionsrig gratis helpdesk-software.
Få gratis helpdesk-software til din virksomhed! LiveAgent er den ideelle løsning til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at booste vækst og forbedre kundesupport på alle kommunikationskanaler.
Podium og Zendesk tilbyder live chat-software til virksomheder. Podium har nem brug og god kommunikation, mens Zendesk har mange funktioner. Priserne for Podium starter ved $289, mens Zendesk starter ved $19 pr. medarbejder pr. måned. Begge tilbyder gratis prøveperioder. Podiums kunder inkluderer Lunchbox, America's Car-Mart og Bruce Titus Auto Group, mens Zendesks kunder inkluderer BaubleBar, 99designs og Modsy. Zoho Desk er bedst til større virksomheder med mange kundeinteraktioner.