Hvad er en revisionslog?
Spor kontoen og ændringer foretaget af brugere og dine kunderepræsentanter. Revisionslog er kronologisk mængde poster. Det sporer handlinger som: brugerlogning, bruger set billet, tags ændret, bruger forlod billet, billetrangering, billet rangering, billetoverførsel og meget mere. I din LiveAgent kan du bruge brugerdefineret revisionslogfilter, der kun viser bestemte aktiviteter eller udvalgt kunderepræsentant.
Få mere at vide om Revisionslog i LiveAgent.

FAQ
Hvad er en revisionslog?
Revisionslog, også kendt som revisionssporet, er en registrering af hændelser og ændringer. Normalt er disse begivenheder relateret til en sekvens af handlinger eller en specifik aktivitet. Dette giver dig mulighed for at spore de ændringer, der er blevet foretaget af agenter til en specifik billet.
Hvem kan udstede revisionslogfiler?
Revisionslogfiler kan udstedes af enhver agent, der betjener klienter. Dette giver dig mulighed for at spore specifikke handlinger eller handlinger udført i forhold til en kunde.
Hvordan kontrollerer man revisionslogfiler i LiveAgent-betjeningspanelet?
For at kontrollere revisionslogfilerne i LiveAgent-betjeningspanelet skal du klikke på ‘Konfigurationer’ og derefter gå til fanen ‘Værktøjer’ og vælge ‘Revisionslog’.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.