Hvad er automationsscenarier?
Et automationsscenarie er en proces, der er strengt betinget af udførelse af regler baseret på visse betingelser. Ved at udløse en regel kan du automatisere visse scenarier, f.eks. når en billet, der indeholder et nøgleord “faktura”, kommer ind, baseret på et regelscenarie, kan du automatisk mærke den med et “Invoice” tag og overføre den til faktureringsafdelingen. (Der er hundredtusindvis af mulige variationer.)
Frequently asked questions
Hvad er automationsscenarier?
Automationsscenarier giver dig mulighed for at udføre flere billetopdateringer med et enkelt klik. Understøtter aktiviteter relateret til håndtering af tilbagevendende scenarier.
Hvordan kan du bruge automationsscenarier?
Automationsscenarier gør det nemmere at udføre gentagne opgaver. Det automatiserer i høj grad agenternes arbejde. Agenten kan vælge alle billetter, der kan tildeles til et specifikt scenarie og udføre dem med massehandlinger.
Er automationsscenarie-funktionen tilgængelig i LiveAgent?
Automationsscenarier er tilgængelig i LiveAgent og giver dig mulighed for at automatisere arbejdet i kundeserviceteamet betydeligt.
Expert note
<p>Automationsscenarier er systematiske handlinger, der udføres, når specifikke betingelser er opfyldt, og de kan automatisere arbejdet i kundeserviceteamet betydeligt.</p>

Sådan opsætter du regler i LiveAgent
Hos LiveAgent kan du oprette regler for automatisering af billethåndtering, hvilket forbedrer effektiviteten og nøjagtigheden af din support.
Dåsesvar (makroer) i LiveAgent
Virksomheden LiveAgent tilbyder support, prisinformation og samarbejde til kunder gennem forskellige kommunikationskanaler som chat, opkald og forum.
Automatiserede opkaldssystemer
Automatiserede opkaldssystemer giver tidsbesparelser og omkostningsreduktion på udgående opkald. De forbedrer også kundeservice og lead nurturing. Priser varierer mellem $20 og $200 pr. bruger pr. måned, afhængigt af udbyderen.