Hvad er udvidelser?
Værktøjer, der hjælper med at forbedre funktionerne i din helpdesk, kaldes udvidelser, såkaldte plugins i LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Hvad er udvidelser?
Udvidelser er små programmer, der understøtter dine helpdesk-aktiviteter. De gør det muligt for brugerne at tilpasse programmets funktionalitet og adfærd til brugerens individuelle behov. De er baseret på HTML, JavaScript og CSS. Udvidelser bør kun tjene ét snævert defineret formål.
Hvordan bruger man udvidelser?
For at bruge en udvidelse skal du installere og administrere den korrekt. Nogle gange har du brug for bestemte tilladelser eller data, når du føjer dem til et program. Udvidelser giver mulighed for yderligere handlinger, som programmet ikke selv kan levere.
Tilbyder LiveAgent udvidelser?
LiveAgent tilbyder forskellige udvidelser. Alt efter hvad du har brug for, kan du købe enkelte elementer mod et tillægsgebyr. Ved at føje dem til standardsupportsoftwaremodellen kan du få flere muligheder og funktionaliteter til dit kundesupportteam og dine kunder.
LiveAgent er en kundesupportsoftware, der tilbyder onboarding-processer, testing af kundeserviceagenter, håndbøger og træning til at håndtere enhver situation. Artikel fremhæver også brugen af translationssoftware og kontrol af kundeservice-standarder. LiveAgent har også en prisfastsættelse, funktioner, integrationer og kundeanmeldelser. Artiklen diskuterer også vigtigheden af bløde færdigheder som empati i kundeservice. Den fremhæver fordelene ved at bruge LiveAgent-softwaren og tilbyder en nyhedsbrevstilmelding for opdateringer og rabatter. Derudover diskuteres konceptet med call center automation og hvordan LiveAgent-softwaren bruges til dette.
Agentanvendelse er a vigtig KPI for call centeres produktivitet. LiveAgent kan hjælpe med at forbedre agentanvendelsesraten ved at strømline arbejdsgangen. Det er vigtigt at overvåge også gennemsnitlig håndteringstid og kontakt pr. agent pr. måned. Agentanvendelse er forskellig fra agentbelægning, da det kun tager højde for tiden brugt på telefonopkald. Det er vigtigt at beregne agentanvendelsen nøjagtigt for at sætte realistiske mål. Mindre callcentre har lavere agentanvendelsesrater på grund af mindre kontaktvolumen. Det er vigtigt at være forsigtig med at overanstrenge personalet og forårsage agentudbrændthed. LiveAgent kan hjælpe med at forbedre agentanvendelsesgraden og øge kundetilfredsheden.