Hvad er en voice?
Kommunikation via voice kan i nogle tilfælde være lettere end via live chat eller e -mail. Opkald er især populær blandt ikke-tekniske spørgsmål som f.eks. førsalg eller faktureringsforespørgsler, der let kan løses over telefonen.
Voice-kommunikation i LiveAgent kan bruges som:
- Telefon til telefon – kunden ringer fra sin telefon, og agenten besvarer den med en fastnettelefon i deres ende.
- Telefon til pc – kunden ringer fra sin telefon, og agenten tager opkaldet via deres LiveAgent Agent-panel.
- Telefon til smartenhed – fungerer på samme måde som telefon til pc, men en smartphone bruges i stedet for en computer. En kunde kan ringe fra sin telefon, og agenten på den anden side kan modtage opkaldet ved hjælp af LiveAgent-telefonappen på deres mobilenhed . Appen bruger mobildata til at fungere.
- PC til PC – ved at placere en opkalds-widget på dit websted kan du give kunderne mulighed for at ringe til dig direkte fra deres skrivebord ved hjælp af deres computer. Helt ligesom Skype.

Expert note
Effektiv kommunikation og personlig opmærksomhed er nøglen til at skabe positive relationer med kunder via voice-service.

LiveAgent Webinar 3: Live Chat & Chat-invitationer
"Ede programmerVirksomhed tilbyder priser, certifikater og samarbejde inden for VoIP-løsninger. Abonner på nyhedsbrevet for de seneste opdateringer og rabatter."
LiveAgent | Call center-software i din helpdesk
Prisvindende kundesupport-platform til virksomheder. LiveAgent tilbyder chat, opkald, videoopkald, kontaktformularer, forum og meget mere.