Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Voice

Hvad er en voice?

Kommunikation via voice kan i nogle tilfælde være lettere end via live chat eller e -mail. Opkald er især populær blandt ikke-tekniske spørgsmål som f.eks. førsalg eller faktureringsforespørgsler, der let kan løses over telefonen.

Voice-kommunikation i LiveAgent kan bruges som:

  • Telefon til telefon (kunden ringer fra sin telefon, og agenten besvarer den med en fastnettelefon i deres ende)
  • Telefon til pc (kunden ringer fra sin telefon, og agenten tager opkaldet via deres LiveAgent Agent-panel).
  • Telefon til smartenhed (fungerer på samme måde som telefon til pc, men en smartphone bruges i stedet for en computer. En kunde kan ringe fra sin telefon, og agenten på den anden side kan modtage opkaldet ved hjælp af LiveAgent-telefonappen på deres mobilenhed . Appen bruger mobildata til at fungere.)
  • PC til PC (ved at placere en opkalds-widget på dit websted kan du give kunderne mulighed for at ringe til dig direkte fra deres skrivebord ved hjælp af deres computer. Helt ligesom Skype.)
Voice
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvilke former for voice-kommunikation understøtter LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “LiveAgent understøtter følgende former for voice-kommunikation: telefon til telefon, dvs. både klienten og agenten taler i telefon; telefon til computer, dvs. klienten ringer fra telefonen, og agenten henter det i panelet LiveAgent; et telefonopkald til en smartenhed, dvs. klienten ringer fra telefonen, og agenten tager imod ved hjælp af telefonprogrammet LiveAgent; computer til computer, svarende til Skype, takket være den widget, der er tilgængelig på webstedet. ” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvordan fungerer voice-kommunikationen i LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Med LiveAgent kan du udføre enhver form for voice-kommunikation ét sted. Dette effektiviserer agentens arbejde og giver dig mulighed for at overvåge flere kanaler på én gang.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er fordelene ved voice-kommunikation?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Fordelen ved voice-kommunikation er, at den er mere naturlig end skriftlig kommunikation. Den menneskelige stemme bruges, så vi hører følelser, og det er lettere og hurtigere at forklare visse ting, der kan være sværere at beskrive. I nogle situationer er det også muligt, at personen muligvis skal kontaktes hurtigt, men ikke kan skrive.” } }] }

FAQ

Hvilke former for voice-kommunikation understøtter LiveAgent?

LiveAgent understøtter følgende typer for voice-kommunikation: telefon til telefon, dvs. både klienten og agenten taler i telefon; telefon til computer, dvs. klienten ringer fra telefonen, og agenten svarer via panelet LiveAgent; et telefonopkald til en smartenhed, dvs. klienten ringer fra telefonen, og agenten tager imod ved hjælp af telefonprogrammet LiveAgent; computer til computer, svarende til Skype, takket være den widget, der er tilgængelig på webstedet.

Hvordan fungerer voice-kommunikationen i LiveAgent?

Med LiveAgent kan du udføre enhver form for voice-kommunikation ét sted. Dette effektiviserer agentens arbejde og giver dig mulighed for at overvåge flere kanaler på én gang.

Hvad er fordelene ved voice-kommunikation?

Fordelen ved voice-kommunikation er, at den er mere naturlig end skriftlig kommunikation. Den menneskelige stemme bruges, så vi hører følelser, og det er lettere og hurtigere at forklare visse ting, der kan være sværere at beskrive. I nogle situationer er det også muligt, at personen muligvis skal kontaktes hurtigt, men ikke kan skrive.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo