Hvad er en voice?
Kommunikation via voice kan i nogle tilfælde være lettere end via live chat eller e -mail. Opkald er især populær blandt ikke-tekniske spørgsmål som f.eks. førsalg eller faktureringsforespørgsler, der let kan løses over telefonen.
Voice-kommunikation i LiveAgent kan bruges som:
- Telefon til telefon (kunden ringer fra sin telefon, og agenten besvarer den med en fastnettelefon i deres ende)
- Telefon til pc (kunden ringer fra sin telefon, og agenten tager opkaldet via deres LiveAgent Agent-panel).
- Telefon til smartenhed (fungerer på samme måde som telefon til pc, men en smartphone bruges i stedet for en computer. En kunde kan ringe fra sin telefon, og agenten på den anden side kan modtage opkaldet ved hjælp af LiveAgent-telefonappen på deres mobilenhed . Appen bruger mobildata til at fungere.)
- PC til PC (ved at placere en opkalds-widget på dit websted kan du give kunderne mulighed for at ringe til dig direkte fra deres skrivebord ved hjælp af deres computer. Helt ligesom Skype.)

FAQ
Hvilke former for voice-kommunikation understøtter LiveAgent?
LiveAgent understøtter følgende typer for voice-kommunikation: telefon til telefon, dvs. både klienten og agenten taler i telefon; telefon til computer, dvs. klienten ringer fra telefonen, og agenten svarer via panelet LiveAgent; et telefonopkald til en smartenhed, dvs. klienten ringer fra telefonen, og agenten tager imod ved hjælp af telefonprogrammet LiveAgent; computer til computer, svarende til Skype, takket være den widget, der er tilgængelig på webstedet.
Hvordan fungerer voice-kommunikationen i LiveAgent?
Med LiveAgent kan du udføre enhver form for voice-kommunikation ét sted. Dette effektiviserer agentens arbejde og giver dig mulighed for at overvåge flere kanaler på én gang.
Hvad er fordelene ved voice-kommunikation?
Fordelen ved voice-kommunikation er, at den er mere naturlig end skriftlig kommunikation. Den menneskelige stemme bruges, så vi hører følelser, og det er lettere og hurtigere at forklare visse ting, der kan være sværere at beskrive. I nogle situationer er det også muligt, at personen muligvis skal kontaktes hurtigt, men ikke kan skrive.
Expert note
Effektiv kommunikation og personlig opmærksomhed er nøglen til at skabe positive relationer med kunder via voice-service.

VoIP-telefonnumre bruges til at foretage opkald med lavere omkostninger og kan leveres af VoIP-tjenesteudbydere. Forskellen mellem almindelige og VoIP-numre er, at VoIP-opkald foretages ved hjælp af internettet. Der er også forskelle på faste og ikke-faste VoIP-numre, da faste numre har en ejer og adresse tilknyttet. Du kan finde ejeren af et VoIP-nummer ved at bruge reverse lookup telefonnumre og andre metoder, og spore et ikke-fast nummer ved at bruge forskellige teknikker.
Live chat er en vigtig kommunikationskanal for kundeservice, da det giver mulighed for nem kommunikation og kundeinteraktion i realtid via emotikoner, videodeling og telefonbeskeder. LiveAgent tilbyder en effektiv chat-løsning med forskellige funktioner og integrationer, der kan forbedre din kundeservicestrategi og øge engagementet og salget på din hjemmeside. Du kan også prøve deres produkt gratis i 14 dage.
LiveAgent er en online supportplatform for virksomheder, der tilbyder VoIP-telefontjeneste og en række funktioner og integrationer. For at optimere din forbindelse til VoIP, skal du slukke for andre enheder og programmer, der bruger din internetforbindelse. Unified communications kombinerer flere funktioner, men kan være dyrere end en traditionel VoIP-udbyder. LiveAgent tilbyder priser, professionelle tjenester, support og en kundeanmeldelsesportal. Deres blog og nyhedsbrev holder dig opdateret på opdateringer og rabatter.