Hvad er en voice?
Kommunikation via voice kan i nogle tilfælde være lettere end via live chat eller e -mail. Opkald er især populær blandt ikke-tekniske spørgsmål som f.eks. førsalg eller faktureringsforespørgsler, der let kan løses over telefonen.
Voice-kommunikation i LiveAgent kan bruges som:
- Telefon til telefon – kunden ringer fra sin telefon, og agenten besvarer den med en fastnettelefon i deres ende.
- Telefon til pc – kunden ringer fra sin telefon, og agenten tager opkaldet via deres LiveAgent Agent-panel.
- Telefon til smartenhed – fungerer på samme måde som telefon til pc, men en smartphone bruges i stedet for en computer. En kunde kan ringe fra sin telefon, og agenten på den anden side kan modtage opkaldet ved hjælp af LiveAgent-telefonappen på deres mobilenhed . Appen bruger mobildata til at fungere.
- PC til PC – ved at placere en opkalds-widget på dit websted kan du give kunderne mulighed for at ringe til dig direkte fra deres skrivebord ved hjælp af deres computer. Helt ligesom Skype.