Hvad er værdi?
Når man snakker om virksomheder, er værdi det beløb en person er villig til at betale for et produkt eller en service, som virksomheden levere. For at sige det på en anden måde, det er værdien du får fra kunderne.
Når kunderne er glade med din service og kvaliteten af produktet, vil de være klar til at betale mere for din service eller dit produkt. Du ville betale mere for en iPhone, eftersom du ved de har et kendt omdømme and deres kundeservice er god. For at sige det simpelt, når et firma arbejder på deres kundetilfredshed, bygger de deres værdi.
Frequently asked questions
Hvad er værdi?
Denne værdi kan være finansiel eller emotionel. Finansiel er penge en person er villig at betale for et produkt eller service din virksomhed levere. Emotionel værdi kan være positive oplevelser der er følge af et specifikt produkt eller service.
Hvor vigtigt er virksomhedsværdi?
Velvilje er vigtigt, eftersom kunder er villige til at betale mere for værdifulde produkter og services. På den anden side, takket være værdier, er agenter tættere på virksomheden og vil gøre deres arbejde bedre.
Hvad er den bedste måde at bygge virksomheden værdier gennem kundeservice og kundesupport?
Den bedste måde at skabe velvilje, er at præsentere det i alle beskeder, der kommer fra virksomheden. For at lave dette, kan du spørge dine kunder, hvorfor de køber hos dig og samle information fra dem. Takket være dette, kan du nemt præsenteret dit firmas værdier.
Expert note
<p>Værdi er den penge- eller følelsesmæssige værdi, som kunderne lægger i et produkt eller en service. Virksomheder kan bygge deres værdi ved at fokusere på kundetilfredshed og ved at lytte til deres feedback.</p>

ROI (investeringsafkast) for fremragende service
Engagerede kunder er vigtige. Efter en positiv oplevelse anbefaler 77% virksomheden til en ven, og 72% deler deres oplevelse med flere. Anbefalingerne fra venner og familie påvirker købsbeslutninger. Øget kundefastholdelse og medarbejderengagement fører til højere indtægter. En 5% stigning i kundefastholdelse kan øge fortjenesten med 25% til 95%.
Kundeservicekvalitetssikring tjekliste
Opnå bedre kundeservice ved at bruge en tjekliste og et scorecard til at evaluere og forbedre din indsats og ydeevne. Prioriter kategorier for at måle fremskridt.