Hvad er call center software?
Call center er et sted, hvor opkald fra kunder håndteres af en virksomhed. Det bruges til at yde kundesupport, telemarketing eller til at sælge produkter eller tjenester. Call center software er et sæt programmer og værktøjer. Der er to typer – Customer Relationship Management software og computertelefoni-integrationssoftware.
Der er også mange typer call center software, for eksempel – browserbaseret, cloudbaseret callcenter eller hostet callcentersoftware. Med cloud-baseret software er al information og data gemt i cloud. Med browserbaseret software er alle egenskaber og funktioner i brugerens browser.
Frequently asked questions
Hvad er call center software?
Call center-software er et system, hvor virksomheder kan administrere flere kommunikationskanaler - f.eks. e-mail, telefon, live chat, beskeder og sociale medier. Det kan bruges som en del af kundesupportsoftware.
Hvilke funktioner skal call center software tilbyde?
Callcenterværktøjer skal være funktionelle, fulde af funktioner til at udvide dine nuværende processer og brugervenlige, da dit team kommer til at bruge det på daglig basis. Hvad du helt sikkert bør kræve af en callcenterløsning er at være alsidig. Sørg for, at den tilbyder funktioner såsom opkaldsoptagelse, opkaldssporing og opkaldsanalyse, så du kan få mest muligt ud af kundernes data og ikke kun bruge dem til salg eller feedback, men også til at forbedre dit call centers styring og ydeevne. Du bør også tage et kig på listen over integrationer, så du kan forbinde call center software til de værktøjer, du allerede har brugt: CRM'er eller e-mailmarketingværktøjer, bare for at nævne nogle.
Hvad er fordelene ved call center software?
Takket være call center softwaren er kundeservice automatiseret og også mere effektiv. Kundetilfredsheden stiger, og det kan realistisk set betyde overskud for din virksomhed. Det gør det også nemmere for dit kundesupportteam.
- Den bedste kontaktcenter software 2021 | LiveAgent
- Call center setup tjekliste – fra opsætning til onboarding og implementering
- Hvilket udstyr er nødvendigt for at drive et callcenter? | LiveAgent
- Opkaldsovervågningssoftware [Explained] - LiveAgent
- Telefonlinjer dialers (Forklaret)
- Call center brug - LiveAgent
- Callcenter app
- Gratis Call Center-software - Fordele (+Gratis prøveversion)