Hvad er call center software?
Et call center er et sted, hvor opkald fra kunder håndteres af en virksomhed. Det bruges til at yde kundesupport, telemarketing eller sælge produkter eller tjenester.
Hvert travlt call center bør indføre call centersoftware for at strømline processer, øge produktiviteten og yde en en bedre samlet service.
Call center software er et sæt applikationer og værktøjer. Der er to kategorier af denne type software: Customer Relationship Management-software og Computer Telephony Integration-software.
Der er også mange typer call center software, for eksempel – browserbaseret, cloudbaseret call center eller hostet call center software. Med cloud-baseret software er al information og data gemt i cloud. Med browserbaseret software er alle egenskaber og funktioner i brugerens browser.
Hvad er den bedste call center software på markedet? LiveAgent er bedømt som #1 blandt alle call centerløsninger med over 179+ funktioner og mere end 40 integrationer, der hjælper med at strømline callcenterrepræsentantens ansvar og opgaver. Med så mange tilgængelige call center-softwarefunktioner, vil du være klar til alt. Uanset om du er en lille virksomhed, har en enkeltmandsvirksomhed eller lige er begyndt, giver LiveAgent en fleksibel måde at opfylde dine forretningsbehov på.
Frequently Asked Questions
Hvad er call center software?
Call center-software er et system, hvor virksomheder kan administrere flere kommunikationskanaler - f.eks. e-mail, telefon, live chat, beskeder og sociale medier. Det kan bruges som en del af kundesupportsoftware.
Hvilke funktioner skal call center software tilbyde?
Call centerværktøjer skal være funktionelle, fulde af funktioner til at udvide dine nuværende processer og brugervenlige, da dit team kommer til at bruge det på daglig basis. Hvad du helt sikkert bør kræve af en call centerløsning er at være alsidig, herunder at have en pålidelig optageløsning. Sørg for, at den tilbyder andre ekstrafunktioner såsom opkaldsoptagelse, opkaldssporing og opkaldsanalyse, så du kan få mest muligt ud af kundernes data og ikke kun bruge dem til salg eller feedback, men også til at forbedre dit call centers styring og ydeevne. Du bør også tage et kig på listen over integrationer, så du kan forbinde call center software til de værktøjer, du allerede har brugt: CRM'er eller e-mailmarketingværktøjer, bare for at nævne nogle.
Hvad er fordelene ved call center software?
Takket være call center softwaren er kundeservice automatiseret og også mere effektiv. Derudover ved at implementere software til optagelse af opkald til callcenter,kan virksomheder bedre forstå kundeinteraktioner og træne deres supportteam i overensstemmelse derefter. Kundetilfredsheden stiger, og det kan realistisk set betyde overskud for din virksomhed. Det gør det også nemmere for dit kundesupportteam at håndtere forespørgsler og forbedre deres præstationer.
Giv fremragende kunde service.
Sammenlign helpdesk-software og se hvad der gør LiveAgent anderledes. Få den hurtigste opsætning og den bedste kundesupport. Udforsk alle egenskaber og funktioner.