Call center software

Hvad er call center software?

Et call center er et sted, hvor opkald fra kunder håndteres af en virksomhed. Det bruges til at yde kundesupport, telemarketing eller sælge produkter eller tjenester.

Ethvert travlt call center bør implementere call centersoftware for at strømline processer, øge produktiviteten og yde generelt bedre service.

Call centersoftware er et sæt applikationer og værktøjer. Der er to kategorier: Customer Relationship Management-software og Computer Telephony Integration-software.

Der er også mange typer call center software, for eksempel – browserbaseret, cloudbaseret callcenter eller hostet callcentersoftware. Med cloud-baseret software er al information og data gemt i cloud. Med browserbaseret software er alle egenskaber og funktioner i brugerens browser.

Hvad er den bedste callcentersoftware på markedet? LiveAgent er vurderet som #1 blandt alle callcenterløsninger med over 179+ funktioner og mere end 40 integrationer. Med så mange tilgængelige call center softwarefunktioner vil du være klar til alt. Uanset om du er en lille virksomhed, har en enkeltmandsvirksomhed eller lige er begyndt, har LiveAgent en fleksibel måde at opfylde dine forretningsbehov på.

Frequently asked questions

Hvad er call center software?

Call center-software er et system, hvor virksomheder kan administrere flere kommunikationskanaler - f.eks. e-mail, telefon, live chat, beskeder og sociale medier. Det kan bruges som en del af kundesupportsoftware.

Hvilke funktioner skal call center software tilbyde?

Callcenterværktøjer skal være funktionelle, fulde af funktioner til at udvide dine nuværende processer og brugervenlige, da dit team kommer til at bruge det på daglig basis. Hvad du helt sikkert bør kræve af en callcenterløsning er at være alsidig. Sørg for, at den tilbyder funktioner såsom opkaldsoptagelse, opkaldssporing og opkaldsanalyse, så du kan få mest muligt ud af kundernes data og ikke kun bruge dem til salg eller feedback, men også til at forbedre dit call centers styring og ydeevne. Du bør også tage et kig på listen over integrationer, så du kan forbinde call center software til de værktøjer, du allerede har brugt: CRM'er eller e-mailmarketingværktøjer, bare for at nævne nogle.

Hvad er fordelene ved call center software?

Takket være call center softwaren er kundeservice automatiseret og også mere effektiv. Kundetilfredsheden stiger, og det kan realistisk set betyde overskud for din virksomhed. Det gør det også nemmere for dit kundesupportteam.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo