Prøveperiode

Kontaktpunkter

Hvad er kontaktpunkter?

Kontaktpunkt er det tidspunkt, hvor en kunde, før eller efter købet, er i kontakt med din virksomhed af forskellige årsager.

En periode før køb af produktet, mens en kunde søger og finder de oplysninger om forskellige produkter fra din virksomhed. er kendt som et kontaktpunkt.

En periode efter køb af produktet fra din virksomhed, hvor en kunde kontakter dig angående reparation eller enhver produktrelateret forespørgsel, det er også kendt som et kontaktpunkt.

Virksomheder skal promovere deres produkter på en måde, så deres produkter får så mange kontaktpunkter som muligt. Jo højere antallet af kontaktpunkter en virksomhed har, jo bedre er det for dem.

Frequently asked questions

Hvad er kontaktpunkter?

Kontaktpunkter er det tidspunkt, hvor en kunde kontakter din virksomhed før eller efter køb af en bestemt vare eller ydelse af forskellige årsager, f.eks. for at lære mere om et specifikt produkt eller for at indgive en klage.

 

Hvad er de mest typiske kontaktpunkter?

De mest typiske kontaktpunkter er kommunikation med kundeservice via forskellige kanaler, kommentering på sociale medier, lægge bedømmelser og anmeldelser på nettet.

 

Er det muligt at vurdere alle kontaktpunkter i LiveAgent?

I LiveAgent kan du evaluere alle kontaktpunkter, der er relateret til kommunikationskanaler, hvormed kunder og potentielle kunder kan kontakte dit brand.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo