Hvad er helpdesk-portal?
Helpdesk eller teknisk support er et informations- og kommunikationssystem, der primært fokuserer på at arbejde med informationsteknologi (computer, softwareprodukter osv.). Prioritet fungerer som en støtte- og kommunikationskanal mellem kunder og serviceudbydere.
Implementering af helpdesk-systemer varierer afhængigt af virksomhedens krav. De mest almindeligt anvendte formularer inkluderer callcenter, online chat, e-mail support.
Frequently asked questions
Hvad er helpdesk-portal?
Help desk portal er en portal, hvor kunder kan finde svar på deres spørgsmål om produkter og tjenester, også når kundeservice er offline. Takket være dette kan de finde svar på presserende spørgsmål uden hjælp fra agenter.
Tilbyder LiveAgent en helpdesk-portal?
LiveAgent tilbyder en helpdesk-portal. Med den kan kundesupporten leveres, selv når agenterne er offline. Du kan tilpasse portalen efter din virksomheds behov og kundernes behov.
Tilbyder LiveAgent en gratis helpdesk-portal?
Ja, LiveAgent giver mulighed for at oprette en helpdesk-portal. Den er indbygget i LiveAgent-systemet og nem at bruge. Bare klik på "Vidensbase" og begynd at oprette. Du kan vælge at oprette kategorier, artikler eller forum. Du har også mulighed for at tilføje en search widget og en feedback-knap.