Hvad er helpdesk-portal?
En helpdesk portal er et informations- og kommunikationssystem, der giver effektiv kundesupport og behandler kundehenvendelser. Det fungerer som en skræddersyet onlineressource, hvor kunder kan finde svar på deres spørgsmål om en virksomheds produkter eller tjenester.
Med et helpdesk-billetværktøj kan virksomheder nemt administrere kundesupportanmodninger gennem deres helpdesk portal. Dette billetværktøj tillader også nem sporing og tildeling af kundebilletter modtaget gennem forskellige kanaler såsom call center, live chat, sociale medier og e-mail. Ved at implementere det bedste billetværktøj, der passer til en bestemt virksomheds specifikke krav, kan det hjælpe med at strømline kundesupportprocesser og sikre hurtig og effektiv løsning af kundeproblemer.
Frequently asked questions
Hvad er helpdesk-portal?
Help desk portal er en portal, hvor kunder kan finde svar på deres spørgsmål om produkter og tjenester, også når kundeservice er offline. Takket være dette kan de finde svar på presserende spørgsmål uden hjælp fra agenter.
Tilbyder LiveAgent en helpdesk-portal?
LiveAgent tilbyder en helpdesk-portal. Med den kan kundesupporten leveres, selv når agenterne er offline. Du kan tilpasse portalen efter din virksomheds behov og kundernes behov.
Tilbyder LiveAgent en gratis helpdesk-portal?
Ja, LiveAgent giver mulighed for at oprette en helpdesk-portal. Den er indbygget i LiveAgent-systemet og nem at bruge. Bare klik på "Vidensbase" og begynd at oprette. Du kan vælge at oprette kategorier, artikler eller forum. Du har også mulighed for at tilføje en search widget og en feedback-knap.
Expert note
<p>En helpdesk-portal er en platform, hvor kunder kan finde svar på deres spørgsmål om produkter og tjenester, selv når kundeservice er offline.</p>

Funktionsrig gratis helpdesk-software.
Få gratis helpdesk-software til din virksomhed! LiveAgent er den ideelle løsning til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at booste vækst og forbedre kundesupport på alle kommunikationskanaler.