Hvad er live chat support?
Live chat er et af værktøjerne i en help desk -software, der gør det muligt for kunder at kontakte dig via dit websted.
Kunder kan starte et nyt chat support spørgsmål, problemer eller enhver anden form for kommunikation med kundeservicerepræsentanter. Livechat giver dem en bekvem måde at gøre det på, og for kunderepræsentanter til hurtigt at løse problemer uden at eskalere dem.

Når du vælger den rigtige helpdesk-løsning komplet med en indbygget live chat-applikation, er det vigtigt at overveje hastigheden af live chat-widget, samt funktionalitet og avancerede chat indstillinger. Jo hurtigere chat-knap-widget indlæses, jo hurtigere kan du omdanne dine webstedsbesøgende til betalende kunder. For at lære mere om livechat, så tjek dette link.
Hvordan kan jeg chatte med kundeservice?
Kunder kan kommunikere med kundesupportagenter i realtid ved at bruge website chat plugin, der placeres på virksomhedens hjemmeside.
Kan kunder lide live chat?
Både kunder og virksomheder elsker live chat support, fordi det er hurtigt, effektivt og omkostningseffektivt. Med live chat kan kunder få svar på deres spørgsmål i løbet af få minutter. Selvom den gennemsnitlige svartid for live chat-forespørgsler varierer fra virksomhed til virksomhed og fra branche til branche, er det en universelt accepteret opfattelse, at live chat-forespørgsler skal besvares væsentligt hurtigere end e-mails og telefonopkald.
Derudover tilbyder mange virksomheder video live chat og andre muligheder, der gør det nemt for både kunder og supportmedarbejdere hurtigt og effektivt at løse eventuelle problemer. Live chat til WordpPress-websteder er en must have-funktion, der gør kommunikation med kunder nem og effektiv.
Hvis du er klar til at se, hvordan du kan forbedre din kundeservice med livechat, kan du prøve LiveAgents 30-dages gratis live chat-prøveperiode.
Frequently asked questions
Hvad betyder live chat support?
Live chat support er evnen til at gennemføre en tekstchat mellem klienten og supportteamet over internettet. Ved at bruge live chat kan kunderne sende deres spørgsmål om de produkter eller tjenester, virksomheden tilbyder, og få svar meget hurtigt. Live chat automatiserer og fremskynder også arbejdet i kundeserviceteamet.
Hvad er de væsentlige dele i live chat support?
Den vigtigste del af live chat er, at den muliggør nem kommunikation. Derudover tillader det kundeinteraktion og håndtering via emotikoner, videodeling samt telefonbeskeder. Det vigtige er, at klienten til enhver tid kan starte en samtale og få et næsten øjeblikkeligt svar.
Hvordan yder LiveAgent live chat support?
Livechat er en tilgængelig mulighed i LiveAgent. Dette giver kundeserviceteams, der bruger LiveAgent, mulighed for at støtte kunder i realtid. Den indeholder alle de funktioner, du har brug for.
Expert note
<p>Live chat support er en bekvem måde for kunder at kommunikere med kundeservicerepræsentanter i realtid. Det kan forbedre kundetilfredsheden og fremskynde opløsningstider.</p>

Funktionsrig gratis helpdesk-software.
Få gratis helpdesk-software til din virksomhed! LiveAgent er den ideelle løsning til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at booste vækst og forbedre kundesupport på alle kommunikationskanaler.
LiveAgent er en helpdesk-platform, der forbedrer effektiviteten og kundetilfredsheden ved at administrere kundeservice og support på én centraliseret platform. Med integration til forskellige kommunikationskanaler som chat, opkald og kontaktformularer, er det et godt valg for virksomheder. (162 characters)
Leder du efter et Front alternativ?
LiveAgent er et populært alternativ til Zendesk og Freshdesk med god funktionalitet, overkommelige priser og fantastisk support. Brugere er tilfredse med dets e-mail-funktioner, chatfunktioner og stabilitet på mobile platforme. Det er et værdifuldt værktøj for små virksomheder.