Planlæg en demo

requestDemo
Hvad du vil lære i vores demo
  • Hvordan du opnår dine forretningsmål med LiveAgent – hvad enten det er at forbedre kundetilfredshed eller generere mere salg.
  • Sådan fungerer LiveAgent. Vi giver dig en rundvisning i produktet, så du kan få en idé om, hvordan det er at arbejde med vores software.
  • Svar på eventuelle spørgsmål, du måtte have om pris, service, integrationer og funktioner.

“Mød enhver kunde med ideen om at hjælpe ham eller hende til at løse et problem eller nå et mål, ikke at sælge et produkt eller en tjeneste.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Sales manager

Frequently asked questions

Hvad er et LiveAgent-demoopkald?

LiveAgent-demoopkald tilbyder en fleksibel måde at diskutere din use case og dine behov fra helpdesk-softwaren med salgsspecialisten. Du kan stille spørgsmål og få svar om priser, værktøjer, funktioner, integrationer og meget mere. Det er en fantastisk måde at blive introduceret til vores software og få information om, hvordan det kan gavne din kundesupport.

Er det muligt at invitere andre fra mit firma til demo-opkaldet?

Ja, du kan selvfølgelig også invitere flere - dine kollegaer eller enhver fra din virksomhed, der gerne vil lære LiveAgent at kende. Vores nuværende grænse er 100 personer. Du kan også anmode om en optagelse af videoopkaldene for at gå gennem LiveAgents kundesupportfunktioner senere.

Er demopræsentationen generel eller personlig?

Denne beslutning er helt op til dig. Demopræsentationer er altid tilpasset din virksomheds niche og dine helpdesk-krav. Du kan være sikker på, at vores team altid vil vise dig relevante funktioner uden at spilde din tid.

Hvor meget tid skal jeg afsætte til demoen?

Demoopkald tager normalt omkring 30 minutter, men vi kan være fleksible. Hvis du vil se flere af LiveAgents helpdesk-funktioner i aktion, kan vi tilbyde yderligere 5-10 minutter. Vi kan også vise dig, hvordan du integrerer andre apps med LiveAgent, opsætter dine funktioner og meget mere.

Har jeg brug for en prøvekonto for at planlægge et gratis demoopkald?

Du behøver ikke at tilmelde dig en prøveperiode, før du planlægger et demoopkald, men det er meget fordelagtigt at gøre det. At have en prøveperiode betyder, at du selv kan prøve funktionerne under demo-opkaldet. Du kan anmode om en helpdesk-softwaredemo gratis og uden nogen forpligtelse til at købe kundesupportsoftwaren. Desuden kræver vores prøvekonti ingen kreditkortoplysninger under registreringen.

Hvad er forskellen mellem et demoopkald, opsætningssession og træningssession?

Vi tilbyder alt det ovenstående gratis i en anden fase af ny kunde onboarding. Det indledende demo-opkald er for enhver sidebesøgende, der er interesseret i at vide mere om, hvad LiveAgent har at tilbyde, og hvordan det kan fungere til specifikke kundetilfælde. Opsætningssessionen hjælper dig med den indledende opsætning af din gratis LiveAgent-prøvekonto i henhold til dine behov. Og træningssessionen skal træne og hjælpe din fremtidige LiveAgent-administrator med at blive flydende i LiveAgent-konfiguration og brug.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.