Hvad er sandbox?
Sandbox er en intern LiveAgent-konto, som normalt installeres som en 14-dages prøveperiode. Visse kunder kan anmode om en forlængelse, hvis de skal køre yderligere tests. I de fleste tilfælde er prøveperioden på 14 dage tilstrækkelig.
Se en video om sandbox
Sandbox og LiveAgent helpdesk-software er begge kraftfulde værktøjer, der kan bruges sammen til at optimere kundeservicedrift. Integrationen af disse to systemer giver mulighed for en strømlinet kunderejse, da data fra Sandbox-databasen kan bruges til at udløse LiveAgent helpdesk-handlinger og omvendt. Denne forbindelse muliggør brugbar indsigt i kundeforespørgsler og giver supportmedarbejdere mulighed for hurtigt at finde den bedste løsning for kunderne. Derudover kan der oprettes automatiserede svar for at øge effektiviteten og samtidig bevare kvaliteten af kundeoplevelsen.
Topics
- Sandskasseanvendelse
- E-mailsikkerhed
- Beskyttelse mod cyberkriminelle
Video summary
I oktober er der Cyber Security Awareness Month, og i denne video taler vi om sandskasseanvendelse og dens betydning for e-mailsikkerhed. Når du opretter en ny fil, som f.eks. et dokument, scanner sandskasseværktøjet denne fil for at sikre, at den ikke indeholder usikre links eller ondsindede elementer. Det tjekker også e-mailens krop for eksterne links og sikrer, at disse ikke er skadelige. Sandskasseanvendelse er afgørende for at beskytte dit netværk mod cyberkriminelle, da mere end 90% af vellykkede hackingangreb udføres via e-mail.
Frequently asked questions
Hvad er definitionen af sandbox?
Sandbox er en konto til internt brug. Det giver dig mulighed for at udføre operationelle test og kontrollere nye funktioner før deres offentlige implementering. Denne løsning hjælper med at identificere potentielle problemer samt vise handlekraft til andre mennesker på dit team.
Tilbyder LiveAgent sandbox?
LiveAgent tilbyder sandbox. Normalt installeres det som en 14-dages prøveversion. Det giver dig mulighed for at tjekke nøjagtigt, om alt fungerer, som du vil.
Kan du udvide sandbox i LiveAgent?
Hvis 14-dages prøveversionen ikke er nok, kan du anmode om en forlængelse og fortsætte med de nødvendige tests. Men i de fleste tilfælde er en 14-dages periode tilstrækkelig.
Expert note
<p>En Sandbox er en intern LiveAgent-konto, der giver dig mulighed for at teste og kontrollere nye funktioner, før de implementeres offentligt.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.