Kun e-mail support

Hvad er kun e-mail-support?

Support kun via e-mail er en teknik, der bruges af nogle virksomheder. Den eneste måde, hvorpå deres kunder kan kontakte dem, er via e-mail, der findes ingen anden platform.

Kun e-mail support har sine ulemper, da kunderne ikke kan spore deres status for deres klage og ikke har adgang til Hjælpecenteret. På denne måde kan kunderne måske give negativ feedback om virksomheden, og det ville ødelægge virksomhedens omdømme. Virksomheden kan faktisk endda miste sine kunder.

Via e-mail får kunderne muligvis ikke også svar så hurtigt, som de har brug for det.

Frequently asked questions

Hvad er definitionen på kun e-mail support?

Kun e-mail-support betyder, at support kun er tilgængelig via én kanal, som er via e-mail. Denne løsning har både fordele og ulemper. Det er i den forbindelse nemmere, at vi ved, at al information om kundeservice samles ét sted, men til gengæld bryder mange kunder sig ikke om at bruge e-mail, så det er værd at tilbyde en anden kommunikationskanal.

Hvordan fungerer kun e-mail-support præcist?

Support via kun e-mail betyder, at kunden i tilfælde af et problem på indkøbs-kanalen, eller villighed til at få svar på et spørgsmål, der generer dem, kun kan modtage det ved at kontakte virksomheden via e-mail. Det betyder, at hele eller det meste af kundeservicen er akkumuleret i denne ene kanal.

Kan du tilbyde support kun via e-mail i LiveAgent?

Selvfølgelig kan du med LiveAgent kun bruge e-mail support. Ud over det kan LiveAgent dog bruge mange andre kanaler, hvilke kunderne er mere tilbøjelige til at kontakte, og det betyder ikke mere arbejde til agenten, da det kan administrere alt på ét sted.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo