Hvad er kun e-mail support?
Kun e-mail support er en teknik, der bruges af nogle virksomheder. Den eneste måde, hvorpå deres kunder kan kontakte dem, er via e-mail. Der findes ingen anden platform
Kun e-mail-support har sine ulemper, da kunderne ikke kan spore status for deres klage og ikke har adgang til Help Center. På denne måde kan kunderne få negativ feedback om virksomheden, og det ville ødelægge virksomhedens omdømme. Virksomheden kan faktisk endda miste sine kunder.
Via e-mail får kunderne muligvis ikke også svar så hurtigt, som de har brug for. Men ved at implementere kunde-e-mail management software, kan virksomheder sikre rettidige svar og bedre organisation, hvilket resulterer i højere kundetilfredshed. Denne software hjælper virksomheder med at strømline deres e-mail-supportproces, hvilket gør den mere effektiv for både virksomheden og dens kunder.
Frequently Asked Questions
Hvad er definitionen på kun e-mail support?
Kun e-mail-support betyder, at support kun er tilgængelig via én kanal, som er via e-mail. Denne løsning har både fordele og ulemper. Det er i den forbindelse nemmere, at vi ved, at al information om kundeservice samles ét sted, men til gengæld bryder mange kunder sig ikke om at bruge e-mail, så det er værd at tilbyde en anden kommunikationskanal.
Hvordan fungerer kun e-mail-support præcist?
Support via kun e-mail betyder, at kunden i tilfælde af et problem på indkøbs-kanalen, eller villighed til at få svar på et spørgsmål, der generer dem, kun kan modtage det ved at kontakte virksomheden via e-mail. Det betyder, at hele eller det meste af kundeservicen er akkumuleret i denne ene kanal.
Kan du tilbyde support kun via e-mail i LiveAgent?
Selvfølgelig kan du med LiveAgent kun bruge e-mail support. Ud over det kan LiveAgent dog bruge mange andre kanaler, hvilke kunderne er mere tilbøjelige til at kontakte, og det betyder ikke mere arbejde til agenten, da det kan administrere alt på ét sted.
Expert note
Kun e-mail support kan reducere svartiden og øge kundetilfredsheden på en effektiv måde. Men det kan også resultere i negativ feedback, manglende adgang til help center og tab af kunder.

LiveAgent Helpdesk Software & Live chat
Forbedr kundesupport med LiveAgent, den ultimative helpdesk-software. Optimer kommunikationen og løs problemer på tværs af kanaler for at øge tilfredsheden og produktiviteten.
Dåsesvar (makroer) i LiveAgent
Forudskrevne svar, også kaldet dåsesvar eller makroer, er nyttige for kundesupportagenter. De fremskynder responstiden og sikrer konsistens i svarene, så agenter kan fokusere på komplekse kundeproblemer.
Sådan opretter du e-mail-skabeloner i LiveAgent
E-mailskabeloner kan forbedre kundeservice, tidsstyring og brandindtryk. LiveAgent tilbyder forskellige måder at skabe og tilpasse skabeloner på.
LiveAgent Webinar 2: E-mail, Automatisering SLA
LiveAgent Helpdesk Software forbedrer kundesupport og kommunikation. Priserne varierer, men platformen tilbyder unikke funktioner og fordele som sociale medier support og brugerdefinerede agentroller.