Pathfinder

Hvad er en pathfinder?

Pathfinder kan integreres ind i din nuværende software for at forbedre din kundeservice. Appen giver dig mulighed for at spore slutbrugeraktivitet 30 minutter før og efter, de har indsendt en help billet. At have et klart billede af, hvad kunden har arbejdet på, kan være yderst nyttigt for dit teamsupportmedlem, når du skal løse kundens problem.

Frequently asked questions

Hvad er en pathfinder?

Pathfinder giver dig mulighed for at spore slutbrugeraktivitet 30 minutter før og efter indsendelse af en supportbillet. Takket være dette har du et billede af, hvad klienten har arbejdet på, hvilket kan lette arbejdet for den agent, der skal yde support. 

 

Hvordan kan du bruge en pathfinder?

Pathfinder kan integreres med aktuel software. Takket være den finder vi ud af, hvilke skridt klienten har taget, og den kan hjælpe med at finde kilden til problemet, samt vise os, hvad klienten allerede har gjort og ikke har vist sig at være effektiv.

 

Kan du integrere en pathfinder ind i din LiveAgent-konto?

Pathfinder kan integreres med det nuværende LiveAgent-software. Dette giver dig chancen for at forbedre din kundeservice.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo