Live kundeservice

Hvad er live customer service?

Live kundeservice kan yde hjælp til kunder i realtid. Det drives af et firma, der ønsker at give deres produktbrugere eller webbesøgende tilstrækkelig rådgivning og støtte. Det er lige meget, om du vil bruge telefonopkald, live chat eller en videochat. Kundesupport kan samarbejde med dig.

Frequently asked questions

Hvad er live kundeservice?

Live kundesupport er en tjeneste, der kan levere kundesupport i realtid. Det drives af virksomheder, der ønsker at give deres kunder den bedste indkøbsoplevelse, samt passende support og mulighed for at rådgive om produkter og tjenester. Det har en enorm indflydelse på opfattelsen af ​​virksomheden og dens kundeserviceniveau.

 

Hvad er de vigtigste funktioner ved live kundeservice?

De vigtigste funktioner ved live kundeservice er svarhastigheden og merværdien af svaret. Ved at kommunikere gennem kommunikationskanaler, der gør dem i stand til at kontakte live, forventer klienten hurtig respons og støtte. Nem adgang til denne kommunikator er også ekstremt vigtig. Dette kan hjælpes ved for eksempel, at en knap overføres til en agent på hver underside.

 

Hvordan yder man live kundeservice?

For at sikre kundeservice, skal du først og fremmest oprette et godt serviceteam og give dem værktøjerne til at køre denne service på et højt niveau. Live kundeservice er muligt, blandt andet takket være muligheden for kontakt via live chat og live videochat. Giv kunden let adgang til disse kommunikationskanaler. Medarbejdere bør også have passende indholdsmæssig viden og kommunikere effektivt med kunden.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo