Net promoter score (NPS)

Hvad er Net Promoter Score?

Net Promoter Score er en statistik, der viser din kundes loyalitet. Det viser dig, hvor sandsynligt det er, at kunden vil anbefale dine tjenester eller produkter. Det hjælper dig også med at finde ud af, hvem der vil være tilbøjelig for kundeafgang.

Net Promoter Score analyse inkluderer normalt en række spørgsmål for at identificere årsagen bag dine kunders adfærd, uanset om de aktivt promoverer dine produkter eller ej.

Frequently asked questions

Hvad er Net Promoter Score (NPS)?

Net Promoter Score (NPS) måler kundeloyaliteten for en virksomhed. Det er en alternativ foranstaltning til kundernes tillid. Ifølge forskning fra Bain & Company, kan NPS øge virksomhedens indkomst.

 

Hvordan måler man calculate NPS?

For at beregne NPS skal du trække procentdelen af ​​kritikere fra procentdelen af ​​promotorer. Så hvis f.eks. 50 % af dine respondenter var promotorer og 20 % var kritikere, så er NPS-resultatet 30 %. Jo højere procentdel, jo bedre for din virksomhed.

 

Kan du måle NPS i LiveAgent?

Du kan måle Net Promoter Score med LiveAgent. Som bruger har du adgang til alle de nødvendige værktøjer til at gennemføre undersøgelser og måle kundetilfredshed. LiveAgent tilbyder integration med Nicereply. Det er et fuldt tilpasseligt værktøj til kundetilfredshedsundersøgelse. Det tilbyder mange metoder til at distribuere undersøgelser til kunder.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo